Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (294)
Ihmiben saa haluta ihan mitä tahansa.
Ihminen ei kuitenkaan saa mitä tahansa.
Tämä opitaan yleensä lapsena.
Höpinä "vaatimuksista" on uhmaikäisen, viisivuotiaan miesvauvan vollotusta. Älä kiinnitä siihen mitään huomiota. Estä miesvauvat. Ongelma hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo yli 40v nainen normaalipainpinen mutta ennen nuorempans ilin oikeasti hoikka painoin 45-53 kg koko aiemman aikuiselämän. Olin myös hyvin kaunis ,kuulemma nykyäänkin.
En ollut koskasn kiinnostunut noin vanhoista miehistä.poikaystäväni olivat joko tasan samanikäisiä tai nuorempia.koska olin kaunus niin. Ei minun tarvinnut olla minkään vanham 40v ukon kans. Onhan se eri fiilus kun joku komea tosi lihaksikas itseä 7v nuorempi mies oikeasti käyttäytyy suojelevasti itseä kohtaan eli aidosti välittää. Vähän niimkuin elokuvista. Helposti hoikkana kauniina naisena tuohon jäi koukuun.
Haaveissas oli niin.
Vierailija kirjoitti:
n. 70% naisista on lihavia
Onhan se vaikea silloin löytää normaalipainoista naista.
tämähän ei vaatinut normaalipainoista vaan hoikkaa.....
Olen lapseton ja hoikka nainen, mutta lisäksi feministi ja vegaani sekä pidän ulkonäkökeskeisiä miehiä alkeellisina. Ei tulisi yhteistä elämää näiden tyyppien kanssa, vaikka pinnalliset vaatimukset täyttäisinkin.
Miksi nelikymppinen mies pillastuu tästä aloituksesta? Kommentoidaan törkeästi vaikka aloituksessa ei ole haukuttu ketään.
Vierailija kirjoitti:
Höpinä "vaatimuksista" on uhmaikäisen, viisivuotiaan miesvauvan vollotusta. Älä kiinnitä siihen mitään huomiota. Estä miesvauvat. Ongelma hoidettu.
Naisten kohdalla olen saanut jokaisen, jonka olen halunnut. Kriteerit kannattaa pitää sopivan tiukkina, mutta kaikkea ei voi sanoa ääneen. Minulla oli muutama perusasia, mitkä halusin naisen täyttävän ja nyt olen onnellinen aviomies ja isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kohdalla olen saanut jokaisen, jonka olen halunnut. Kriteerit kannattaa pitää sopivan tiukkina, mutta kaikkea ei voi sanoa ääneen. Minulla oli muutama perusasia, mitkä halusin naisen täyttävän ja nyt olen onnellinen aviomies ja isä.
Palstalta opittu: pieremättömyys, peffan pesu kakan jälkeen ja Jenni Vartiaisen näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalta opittu: pieremättömyys, peffan pesu kakan jälkeen ja Jenni Vartiaisen näköinen nainen.
Sivusta: eikö noi pari ekaa ole selviö kaikille.
ihan perusasioita. ei kai kukaan mies halua alkaa toisen miehen kakaroita elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt synnyttäneen läskin haluaisi.🤢
Työterveyslaitoksella näitä tilastoja on laadittu. Synnyttäneet 30--40 -vuotiaat naiset ovat keskimäärin aivan samanpainoisia kuin lapsettomat.
Superläskeissä on enemmän lapsettomia jo tietenkin fyysisistä syistä. Oman lisänsä tietty tuo parisuhteeseen kelpaamattomuus.
Entä paljon painaa ihanteellisessa synnytys iässä olevat naiset eli 16-23 vuotiaat?
Tuonikäiset EIVÄT ole ihanteellisessa synnytysiässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?
Miksi sitten naiset ei saa haluta samaa, vaan teidän miesten mielestä naisten aina pitäisi alentaa rimaansa?
Voisko joku mies vastata tähän? Miksi täällä hoetaan aina että naisten pitäisi laskea rimaa?
Täällä varmaan hoetaan, koska tämä on vauvapalsta. Tänne pesiytyy kaikki sakka, joka ei edusta sitä normaalia kansaa. Tottakai jokaisella on yhdenvertainen oikeus asettaa preferenssinsä kumppanin valinnassa. Siinä ei ole yhtään mitää väärää.
M45
Ihan sitä samaa te papparaiset hoette ympäri nettiä kaikkialla. Mitään normaaleja miehiä ei siis sinun sanojesi mukaan ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt synnyttäneen läskin haluaisi.🤢
Työterveyslaitoksella näitä tilastoja on laadittu. Synnyttäneet 30--40 -vuotiaat naiset ovat keskimäärin aivan samanpainoisia kuin lapsettomat.
Superläskeissä on enemmän lapsettomia jo tietenkin fyysisistä syistä. Oman lisänsä tietty tuo parisuhteeseen kelpaamattomuus.
Entä paljon painaa ihanteellisessa synnytys iässä olevat naiset eli 16-23 vuotiaat?
Tuonikäiset EIVÄT ole ihanteellisessa synnytysiässä!
taidat olla vanha ja kärttyisyytesi johtuu hiekasta siellä
On täysin ok asettaa kumppanille sellaiset kriteerit, jotka itsekin täyttää.
Mitä v i t t u a sinä miesvauva vingut täällä? Kuolisit jo. Eihän sulla minkäänlaista elämää ole.