Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia nelikymppisiä naisia on yhä vain enemmän, koska nykyään lasten hankkimista ei pidetä itsestäänselvyytenä, ja hyvä niin. Yleensä nämä itsestään huolehtivat, lapsettomat nelikymppiset naiset kuitenkin ovat korkeasti koulutettuja ja työkeskeisiä, ja heillä on korkeat kriteerit miehelle. Ystävättäreni kautta nettideittailun maailmaan tutustuneena voin sanoa, että sivistyneitä, hyvännäköisiä neli-viisikymppisiä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Ja tällaiset harvinaisuudet ovat kovin kilpailtuja.
Niin.. elämänarvot on muuttuneet itsekkyydeksi. Ei siihen mahdu lapsia.
Ketä kohtaan lapseton on itsekäs? Kun ei ole lasta jota kohdella itsekkäästi.
Täh? No sitä kumppaniaan kohtaan. Vai eikö hänestä tarvitse välittää? Tässä sen näkee, että nelikymppiseksi ehtineellä lapsettomalla sinkkumiehellä ei ole mitään käsitystä esim. miten suhdetta pidetään yllä. Kyllä se vaatii panostusta vaikkei lapsia haluaisikaan. Eri juttu on sitten kevyet tapailusuhteet, joissa ei ole tarkoituksenakaan sitoutua saati muuttaa yhteen. Mutta ei niissäkään itsekäs voi olla tai tapailu loppuu lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Noitahan on aivan älyttömästi mm. lukiossa.
Mene vain ruokatauon aikana kyttäämään ja pyytämään treffeille 😂 Nauravat katketakseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomana, hoikkana naisena en ihan hahmota, mikä tässä olisi kohtuutonta. Jokainenhan saa tavoitella juuri sellaista partneria kuin haluaa. Eri asia sitten, mihin rahkeet riittää. N41
Käsitin, että aloituksessa puhuttiin nimenomaan miehistä, jotka etsii naista perustamaan perheen. Silloin on juna mennyt jo aikaa sitten. Eri asia tietenkin jos on valinnut elää lapsettomasti. Ei halua omia lapsia eikä katsella muiden. Silloin vaatimus on täysin kohtuullinen.
Kyllä laihoja, lapsettomia ihmisiä riittää. Laihuus ja lapsettomuus eivät kerro ihmisestä vielä paljonkaan. Ei noiden parin ominaisuuden perusteella voi parisuhteessa elää, kun siihen tarvittaisiin esimerkiksi rakastumista. En varmaankaan tajua aloitusta...
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppinen mies ei ole naimisissa???
Onhan se mutta ero vireilla ja nuorempi haussa.
Jos tykkää hoikista, eikä tykkää lapsista, niin eikö ole rehellistä ja järkevää hakea hoikkaa ja lapsetonta.
Jos ei löydä tai ei saa, sitten pitäisi olla rehellisesti yksin, eikö panna vaan jotain kenestä ei tykkää ja sitten ihmetellä sitä suurta epäonnea mikä siitä aina seuraa.
Kyllä minä neljävitosena miehenä lisään tuohon myös sen ikävaatimuksean, 19-25v on se paras ikäluokka.
Ihan ok vaatimus jos mies itsekin on lapseton ja hoikka. Minäkin haluan lapsettoman ja hoikan miehen. Ei kiinnosta mikään uusperhehelvetti enkä halua omiakaan lapsia. N35
Sen takia niitä suhteita on niin vaikea luoda ja hyvää kumppania löytää kun ne "vaatimukset" ovat ihan utopistisia ja eivät millään tasolla kohtaa puolin eikä toisin. vaaditaan sitä, tätä ja tota... kun minä, minä ja minä haluan. saahan sitä haluta, mutta jos ne haluumiset ei kohtaa toisen kanssa niin yksinhän siinä jää. Jos ihminen on tälläisessa asiassa näin joustamaton eikä kykene yhtään katsomaan avarakatseisesti niin joutaakin jäädä koska ei se siinä suhteessakaan pysty joustamaan eikä huomioimaan toista ihmistä. Parisuhteessa kun kuljetaan kaksin ja rakennetaan sitä tulevaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä neljävitosena miehenä lisään tuohon myös sen ikävaatimuksean, 19-25v on se paras ikäluokka.
Harvaa tuon ikäistä kiinnostaa "vaativat " setämiehet
Missä maailmassa nuo ovat kohtuuttomia vaatimuksia? 😃
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa
1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin
2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.
Tämä juuri. Usein nämä miehet, jotka valittavat, etteivät saa naista, väittävät, että se johtuu heidän ulkonäöstään, vaikka useimmiten syy on siinä, että näillä miehillä on ongelmia elämänhallinnassa, perushygieniassa, sosiaalisissa taidoissa, käytöstavoissa, henkisessä kasvussa ja itsensä kehittämisen puutteissa tai he ovat vain äärettömän tylsää seuraa. Ja sitten haluavat vielä kumppanikseen instabeibin. Ne kivat tavismiehet kyllä löytävät kivan tavisnaisen.
Saattaa tuntua kohtuuttomalta av-mammoista kun 99% on kuolettavan läskejä. Suurin osa myös liian vanhoja edes enää lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa
2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.
Tämä juuri. Usein nämä miehet, jotka valittavat, etteivät saa naista, väittävät, että se johtuu heidän ulkonäöstään, vaikka useimmiten syy on siinä, että näillä miehillä on ongelmia elämänhallinnassa, perushygieniassa, sosiaalisissa taidoissa, käytöstavoissa, henkisessä kasvussa ja itsensä kehittämisen puutteissa tai he ovat vain äärettömän tylsää seuraa. Ja sitten haluavat vielä kumppanikseen instabeibin. Ne kivat tavismiehet kyllä löytävät kivan tavisnaisen.
Laajan tutkimuksen mukaan noita kuvaamiasi ongelmia on naisilla moninverroin enemmän, mutta heille ei kuulemma kelpaa samantasoinen mies. Huomattava %-osuus naisista on jo työkyvyttömyyseläkkeellä n. 30-vuotiaina vakavien mielenterveys- ja käytöshäiriöongelmiensa takia.
Suomalaisissa naisissa on paljon sellaisia, että vaikka miehessä ei olisi mitään vikaa, niin niitä vikoja on ihan pakko vaikka keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoisin, että kukaan täyspäinen mies ei halua instabeibiä. kaikki haluaa luonnollisen, rauhallisen, somettoman naisen. niillä kun tuppaa se korvien väli olemaan kunnossa.
Onko sinulla näitä miehiä nyt huoneessasi? Näetkö niitä kaikkialla?
Vai levitättekö taas vain miesvihaa keksittyjä hahmoja hyödyntäen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppinen mies ei ole naimisissa???
Koska se on a p i n a persu.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tuntua kohtuuttomalta av-mammoista kun 99% on kuolettavan läskejä. Suurin osa myös liian vanhoja edes enää lisääntymään.
Mistä noin päättelet? Tuleeko taas projisoitua, läski-Teppo 57 v.?
Mulle tärkein kriteeri on se, että nainen ymmärtää ja osaa kirjoittaa otsikon ilman pistettä.