Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.
Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.
Arvioisin, että jos mies on ollut sinkkuna tuohon ikään asti, hän on tapoihinsa piintynyt, eikä kovin hyvin enää pysty sopeutumaan perhe-elämään.
Tinderit pitäisi kuvainnollisesti räjäyttää, poistaa kokonaan. Hirveää ihmisten esineellistämistä ja karjamarkkinameininkiä.
Ihmisillä menee turhaa aikaa turhilla treffeillä. Muodostuneet parikaan ei tosielämässä ole yhtä onnellisia kuin normaaleissa sosiaalisissa kohtaamisista alkunsa saaneet parit. Tästä oli tehty hiljakkoin joku tutkimus, en jaksa etsiä linkkiä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyseinen mies on itsekin lapseton ja hoikka? Vähän kuin akateemiset naiset haluvat akateemisen miehen.
Naiset ei halua akateemista miestä vaan rikkaan miehen.
Höpö höpö. Minä ainakin haluan miehen, joka on kiinnostunut asioista ja jonka kanssa pystyy keskustelemaan. Jotain hänen tulee siis lukea ja/tai olla lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt vähän ohi, mutta tää oli yhden miehen teksti:
"Haussa katseenkestävä, sopusuhtainen, omillaan toimeentuleva nainen. Itse olen huumorintajuinen ja lapsirakas"
Ööö... naiselle esitetään vaatimukset joita itse ei pysty täyttämään?
Ajatelkaa sitä ulinan määrää tälläkin palstalla jos nainen etsisi vastaavalla tekstillä miestä: "Haussa katseenkestävä, sopusuhtainen omillaan toimeentuleva mies. Itse olen huumorintajuinen ja lapsirakas." Sitä ruodittaisiin ja kauhisteltaisiin varmasti hallitustasolla asti.
Ja toiveena olisi lisäksi vielä että harrastaa: pyöräilyä tai taito- tai pikaluistelua, myös voimistelu voisi käydä
Vierailija kirjoitti:
yleensä näillä miehillä on jo yhden tai useamman naisen kanssa itsellään lapsia.
Ja haluavat sen tulevankin naisen kanssa lapsia.
Eri standardit itsellä ja vaatimallaan naisella.
Miehet ovat kaksinaismoralismin malliesimerkkejä. Pyydetään naisilta sitä, mihin itsellä ei rahkeita.
No tuon ikäinen mies ei kyllä voi vaatia enää yhtään mitään. Ei siis minkäänlaista oikeutta esittää vaatimuksia yhtään kenellekään. Toki moni tuon ikäinen nainen on hoikka (samaa ei voi sanoa samanikäisistä miehistä.
Itse löysin mieheni yliopistosta. Nyt 18 vuotta naimisissa. Itselläni vaatimuksena samantasoinen koulutus, kuin itselläni on. Lisäksi hän o,i Jan pitkä, hyvännäköinen ja hyvä keskustelija.
Vierailija kirjoitti:
No tuon ikäinen mies ei kyllä voi vaatia enää yhtään mitään. Ei siis minkäänlaista oikeutta esittää vaatimuksia yhtään kenellekään. Toki moni tuon ikäinen nainen on hoikka (samaa ei voi sanoa samanikäisistä miehistä.
Itse löysin mieheni yliopistosta. Nyt 18 vuotta naimisissa. Itselläni vaatimuksena samantasoinen koulutus, kuin itselläni on. Lisäksi hän o,i Jan pitkä, hyvännäköinen ja hyvä keskustelija.
* oli ja on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.
Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.
Arvioisin, että jos mies on ollut sinkkuna tuohon ikään asti, hän on tapoihinsa piintynyt, eikä kovin hyvin enää pysty sopeutumaan perhe-elämään.
Miksi pitäisi sopeutua perhe-elämään? Ei kaikki halua lapsia elämäänsä. Ilmankin pärjää hyvin.
On se vähän niinkin, että tuossa iässä poikamieselämässä rällännyt mies tuskin pystyy huolehtimaan kenestäkään toisesta, varsinkaan perheestä. Omiin rutiineihinsa kangistunut ja itsekästä elämää viettänyt ei varmastikaan ole parisuhteessa se kaikkein paras joustaja, kompromissien tekijä ja toiset huomioonottava. Saati, että lapsen hankkiminen maksaa aikaa ja rahaa. Haaveet on kivoja mutta todellisuudessa tällainen itselliseen elämään tottunut itsekäs mies saattaa lopettaa leikin kesken. Se on riski naiselle. Sitten tulee niitä parjattuja yksinhuoltajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia nelikymppisiä naisia on yhä vain enemmän, koska nykyään lasten hankkimista ei pidetä itsestäänselvyytenä, ja hyvä niin. Yleensä nämä itsestään huolehtivat, lapsettomat nelikymppiset naiset kuitenkin ovat korkeasti koulutettuja ja työkeskeisiä, ja heillä on korkeat kriteerit miehelle. Ystävättäreni kautta nettideittailun maailmaan tutustuneena voin sanoa, että sivistyneitä, hyvännäköisiä neli-viisikymppisiä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Ja tällaiset harvinaisuudet ovat kovin kilpailtuja.
Niin.. elämänarvot on muuttuneet itsekkyydeksi. Ei siihen mahdu lapsia.
Ketä kohtaan lapseton on itsekäs? Kun ei ole lasta jota kohdella itsekkäästi.
Tämä. Fiksu antaa preferenssiensä ohjata omia valintojaan eikä kailota julkisesti.