Ukko osti prätkän..tilitystä
Ollaan suunniteltu yhteisen prätkän ostoa mutta pantiin hanke toistaiseksi puihin, mutta.. Eilenpä ukko ilmotti et lähtee hakemaan prätkää. Ei pyytänyt minua mukaan sitä valitsemaan jne. Illalla sit saapui prätkänsä kanssa. Itse vieläkin tosi loukkaantunut ettemme tehneet valintaa ja päätöstä yhdessä. En ole vaivautunut edes katsomaan koko vekotinta ja sanoin etten tule kyytiin ikinä. Itse jos asian miettii, valitsee ja ostaa niin pitäköön prätkänsä.
Ylireagoinko? Harmittaa ihan vietävästi..
Kommentit (60)
Vierailija:
8 taitaa olla joku vitun idiootti.
Olet oikein äijien äijä. Kasvaako karvat rinnassa !!!!!!!!!!!!
Osaan ajaa prätkää. Minulla on oma auto. Vaihdan itse renkaat. Osaan käyttää porakonetta ja kulmahiomakonetta. Osaan tehdä ruokaa ja hoitaa lapsia. Osaan tanssia ja laulaa. Osaan pitää kodin siistinä. Olen DI (sähkötekniikka) ja MBA. Olen yrittäjä. Olen vaimo ja äiti. Ja paljon muuta. Mutta ärsyynnyn avuttomista naisista.
Käymme myös yhdessä ruokakaupassa ja vaatekaupoissa. Ei kai se sitä tarkoita etteikö osaa aikuinen tehdä itse päätöksiä vaan meillä vaan asiat tehdään yhdessä, se on meidän valintamme.
Ja kyllä ukko haluaisi et yhdes kuljetaan, pahotti mielensä ja sanoi, ettei sit itsekkään aja kuin työmatkat. Että kyseessä ei ole mieheltä " katoamisyritys" kotoolta.
Törppö mies.
Ja teille törpöille, joiden mielestä tuo on " miesten juttuja" ... Huh, en edes keksi sanottavaa. Menkää te silittämään vaatteita tai pesemään pyykkiä. Tai jotain.
Onko se pyörä nyt sitten ihan paska? Onko siinä jotain vikaa? Voiko sen kyydissä istua? Onko sitä kiva ajaa?
[b]Onko mitään muuta pielessä kun että sen osti mies?[/b]
Ja meillä yhteiset rahat. Mutta tässä ei nyt kiikasta rahasta vaan siitä, että tuntuu, et mut syrjäytettiin
Kysyitkö mieheltä, että miksi menikin yksin ostamaan ja osti tuollaisen?
pienenpikuutioinen on usein ärhäkämpi ja voi olla jopa vaikeampi ajaa
Meillä harkinnassa myös oman asunnon osto ja sanoinkin, et sittenhän voidaankin tehdä niin, et minä yksin käyn valitsemassa asunnon.
lokasuojan päällä, ja peppus on kymmenen senttiä pyörivästä renkaasta.
Vierailija:
Meillä harkinnassa myös oman asunnon osto ja sanoinkin, et sittenhän voidaankin tehdä niin, et minä yksin käyn valitsemassa asunnon.
sanoin, et pitäköön, kunhan ei mulle enää puhu aiheesta. Suututtaa silti
Olisin aivan raivona.
Mies toimi väärin. Pahimmillaan tämä johtaa eroon.
Kuvitellaan näin: Mies osti pyörän, et lähde kyytiin. Kumpikin viettää vapaa-aikansa tahollaan. Mies kohtaa typyn jolle kyyti kelpaa tai sinä kohtaat jonkun omilla riennoillasi. Seuraus. Uskottomuus. Salailu. Kärähtäminen. Ero.
Kuvitellaan näin: Mies katuu ajattelomattomuuttaan. Sovitte. Elämä jatkuu.
Kuvitellaan näin: Mies pitää pyöränsä. Sinä ostat asunnon. Mies on tyytymätön asuntoon tai sen sijaintiin. Riitelyä. Lopulta ero.
Kuvitellaan näin: Mies palauttaa pyörän. Miestä jurppii kuitenkin koska palautti pyörän. Katkeruus. Riidat jotka johtuu näennäisesti muusta kuin pyörästä. Ero.
Kuvitellaan näin: Käyttäydytte fiksusti. Mies pahoittelee tapahtunutta. Sovitte. Annat anteeksi. Käytät pyörää tai istut kyydissä. Saat tehdä ostopäätöksen asunnon A ja B väliltä. Teette sopimuksen että jatkossa teette perhettänne koskevat päätökset yhdessä. Olette tyytyväisiä. Elätte elämänne onnellisina loppuun saakka yhdessä.
Valitse näistä!!!!!!!
Kerro miehelle, mikä sua ottaa päähän! Sitten voitte sopia ja viettää kivoja päiviä uuden harrastuksen parissa. Oliko sun tarkoitus ajaa myös? Jos tuntuu liian isolta, niin voithan pyytää omaa ;) Ero tonnisen ja seiskapuolen välillä ei toisaalta kovin iso ole kuitenkaan.
Meillä mies voisi tehdä samantyyppisen tempauksen, joka johtuu siitä, että joskus jos löytää jonkun hyvän moottoripyörän tai auton tms, niin on pakko nopeasti tehdä kaupat. Onneksi näin, näin löytyi meillekin edullinen kulkuväline kerran. Jos mies oisi oottanut, että mä ehdin katsomaan, niin mp ois jo mennyt, ja seuraavasta oisi joutunut pulittamaan pari tonnia enemmän.
Mutta ymmärrän, että ottaa päähän, mut ei sen tarvi elämää suurempi juttu olla loppupeleissä kuitenkaan ;)
Saat olla loukkaantunut, osta vaikka oma 600-kuutioinen itselles.
t: seiskapuokin ajaja, jonka kyydissä istuu mies
ole ajamisessa ero seiskapuolikkaan ja tonnisen välillä. Riippuu kovin pyörästä. Uusissa pyörissä jopa nykyään kuussatasissa korkeampi satula kuin isommissa.
taas täysin uskomatonta potaskaa. Tonnisen kyydissä mukavampi?
Tonnisen kyykkypyörän? 600, 750 ja 1000:sen kyykyn kyydissä on tasan yhtä paska istua. Kaikki nuo ovat myös ulkoisesti saman kokoisia, eli jos 600 on sopivan kokoinen niin myös tonninen. Eikä 750 kyykkyä ole juuri muita kuin Suzuki gsx-r. Myöskin Kawa Z750 on ihan paska kyytiläiselle.
Ei ole mitään mieltä jauhaa paskaa siitä missä on parempi istua.
Tajuatteko akat mitä eroa on täysverisellä ratapyörällä Honda CBR1000RR:llä ja Honda " matkasohva" Goldwing 1800:lla? Kummassakohan on matkustusmukavuus parempi, ja riippuuko se moottorin koosta vai ei?
Kannattaisi tosiaan ilmaista pyörän malli, kun puhuu matkustusmukavuudesta. Moottorin tilavuus ei kerro pyörästä yhtään mitään...
-Matkasporttimotoristi
Vierailija:
MAtkustusmukavuus on tonnisen kyydissä kyllä parempi, mutta pienikokoinen ei sitä ilman käsittelytaitoa aja.
Saat olla loukkaantunut, osta vaikka oma 600-kuutioinen itselles.t: seiskapuokin ajaja, jonka kyydissä istuu mies
joten tekstissä sitä ei huomioitu ollenkaan.
Totta helkutissa on eroa istutko isomman vai pienemmän selässä.
Niskat siinä tietty koville joutuu, jos ei ole ajatelty kyytiläistä lainkaan.
Mutta onneks ap tuli järkiin ja ostaa oman pienen. Suosittelen Ceberia!
Ei ap kirjoittanut, että mies ajaa ja hän istuu vain kyydissä. Naisetkin voivat ajaa prätkää - ihan vain teille kotiäideille tiedoksi.