Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko osti prätkän..tilitystä

Vierailija
18.04.2007 |

Ollaan suunniteltu yhteisen prätkän ostoa mutta pantiin hanke toistaiseksi puihin, mutta.. Eilenpä ukko ilmotti et lähtee hakemaan prätkää. Ei pyytänyt minua mukaan sitä valitsemaan jne. Illalla sit saapui prätkänsä kanssa. Itse vieläkin tosi loukkaantunut ettemme tehneet valintaa ja päätöstä yhdessä. En ole vaivautunut edes katsomaan koko vekotinta ja sanoin etten tule kyytiin ikinä. Itse jos asian miettii, valitsee ja ostaa niin pitäköön prätkänsä.

Ylireagoinko? Harmittaa ihan vietävästi..

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykystä vai, mulla meni ohi.. Vaikka matkustusmukavuus on toki Goldwingissä mukavampi kuin muovipyörissä, niin se on jo niin lähellä auton kyydissä oloa, että miksei suoraan auto?? Kyllä niitä matkapyöriä on muovipyörissä muitakin kuin Suzukissakin, tosin ei ehkä ratapyörissä. Mutta puhetta olikin ettei välttämättä ajoasento ole hankalampi 750 verrattuna 1000.

Vierailija
42/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en ymmärrä mitä tarkoitat isommalla ja pienemmällä?

Suosittelet Cebaria/Ceberiä/Honda CBR:ää. Nyt tietysti kiinnostaisi, minkä tyyppistä " Ceberiä" suosittelet?

-CBR 600 F: Oikein mukava ja rento ajoasento, kevyt käsitellä, tilaa myös kyytiläiselle hyvin, pidetään usein hyvänä aloittelijalle

-CBR 600 RR: Erittäin kyykky rata-ajoasento, käytännössä ei kahden istuttava

-CBR 1000 RR: kuten edellinen, mutta paljon lisää tehoa

-CBR 1000 F : Lähes legendaarinen matkapyörä, erittäin hyvät tilat kahdelle, Luotettava, raskas ehkä hieman tylsähkö

-CBR 1100 XX Super Blackbird: 10 vuotta ulkoisesti samanlaisena pysynyt tehokas ja luotettava matkasportti, kantaa mukisematta kaksi ihmistä ja täydellisen laukkusatsin.

Että siinä muutama " Ceberi" . Onko suosittelemasi näiden joukossa? Muitakin malleja vielä löytyy...

ps. älä ota tätä ***tuiluna, mutta " Ceberi" ei kerro pyörästä muuta kuin että se on Honda...

-Matkasporttimotoristi

Vierailija:

Totta helkutissa on eroa istutko isomman vai pienemmän selässä.

Niskat siinä tietty koville joutuu, jos ei ole ajatelty kyytiläistä lainkaan.

Mutta onneks ap tuli järkiin ja ostaa oman pienen. Suosittelen Ceberia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotti, mutta kysyn sinulta vaan, että mistä päättelit ettei 750cc ole muita kuin Suzuki?? Puhuiko ap ratapyörästä vai customista tai matkapyörästä?

Vierailija
44/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ollut kyse yhtään mistään pyörätyypistä. Siksi keskuteleminen onkin niin hankalaa, käytännösä mahdotonta.

Vierailija:

Oliko tässä sitten puhe jostain

kyykystä vai, mulla meni ohi..

Vierailija
45/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos otetaan kaksi samantyyppistä pyörää, 750 cc ja 1000 cc, niin käytännössä on olemassa nämä vaihtoehdot:

Kawasaki Z750 & Z1000

Suzuki GSX-R 750 & GSX-R 1000

Muilla valmistajilla ei tällaisia 750/1000 vaihtoehtoja tietääkseni ole,

Ei customipyörissä, ei matkapyörissä, ei missään.

Vierailija:

ehdotti, mutta kysyn sinulta vaan, että mistä päättelit ettei 750cc ole muita kuin Suzuki?? Puhuiko ap ratapyörästä vai customista tai matkapyörästä?

Vierailija
46/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhe, että onko ne 750 ja 1000 keskenään saman merkkisiä..

Vierailija
47/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menihän tää nyt viilaamiseksi puolin ja toisin ;)

Mutta ap vain olisi halunnut 750 ja mies osti 1000. Minä ja joku muu sanoi, ettei tuolla 250 kuutiolla välttämättä enää niin suurta merkitystä. 750 on jo iso (ainakin naisen ajoon).

Vierailija
48/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta please, kerro minkä merkkisiä ja mallisia ne pyörät olivat.

Vierailija
49/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ap.

Vierailija
50/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se luku siinä pyörän kyljessä, kuinka mukava siinä on istua?

Esim 500-sarjalaisessa Bemarissa on mukavampi istua kuin 300-sarjalaisessa. 700-sarjalaisessa Bemarissa on vielä mukavampi istua.

Mitä suurempi numero kyljessä sitä mukavampi istua? Näinkö naiset ajattelevat?

Vierailija
51/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vertaillaan saman merkkistä keskenään.

Vierailija
52/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Honda VT750 Shadow (Customi) onnettomat 46 hevosvoimaa, paino 238 kg, ei anna minkäänlaista kiihtymisen tuovaa mahtavaa tunnetta, toisinsanoen todella laiska vehje, sopiva leppoisaan ajeluun

-Suzuki GSX-R 750 (ratapyörä) rajut 150 hevosvoimaa, paino 163 kg, keulii osaamattomissa käsissä helposti ympäri, huippunopeus lähentelee 300 km/h

Kumpiko näistä on jo iso (ainakin naisen ajoon)? ja minkä takia? Painon? Tehon? Molemmat siis 750. Huomaatko jo miten vajavainen toteamuksesi oli? Onkohan pyörän tyyppi tärkeä, onkohan?

Vierailija:

750 on jo iso (ainakin naisen ajoon).

Vierailija
53/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tässä ketjussa on yksinkertaistaa asiaa, tai sitten tarvis lähtee sinne mopo-ostoksille mukaan.

Vierailija
54/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoissa menee niin, mutta pyörissä ei mene.

Lapsikin tietää, jos tietää. Motoristi-isän lapsi tietää, mitä eroa on matkapyörän, customin ja kyykkypyörän matkustusmukavuudella, kun on sen itse todennut ;)

ps. ja merkillähän ei ole väliä tässä asiassa, ainoastaan mallilla

Vierailija:

51, noinhan se pitkälti menee, tietäähän sen jo lapsikin.

Jos siis vertaillaan saman merkkistä keskenään.

Vierailija
55/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen KAIKKI tietää mikä ero noilla kolmella on.

Vierailija
56/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meille ostettaisiin pyörä niin kyllä minä haluaisin yhtä lailla olla sitä ostamassa. Minä matkustaisin sillä ihan yhtä lailla, mun takapuolen alle on ihan turha ehdottaa patalapun kokoista pehmustamatonta nahkapalaa ja kyykkyvehkeet sama juttu.

Jos kerran minua ei tarvita kaupassa niin ei minua ilmeisesti tarvita maksamassakaan, saati kyydissä. Eikö nää muut vastaajat muka halua olla autokaupassakaan mukana? Tai talokaupassa?

Vierailija
57/60 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhdessä maksetaam, yhdessä valitaan. Siitä ei kai tässä ollut edes kyse. Olivat hankkimassa " yhteistä" pyörää, mutta eihän se ole yhteinen, jos mies sen maksaa, Kai sitä saa ostaa sellaisen kuin haluaa omilla rahoillaan.

Vierailija:

Jos kerran minua ei tarvita kaupassa niin ei minua ilmeisesti tarvita maksamassakaan, saati kyydissä. Eikö nää muut vastaajat muka halua olla autokaupassakaan mukana? Tai talokaupassa?

Vierailija
58/60 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa

Vierailija
59/60 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma prätkä, ei tartte vinkua miehen kyytejä. Senkun ajelet omia teitäsi tukka hulmuten. Ah, haluaisin niin moottoripyörän, piikkikin kävisi. Mutta kun ei ole edes korttia...

Vierailija
60/60 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ukko sinut vielä saa jätettyä kyydistä. Oli hyvä yritys ostaa moppe ilman sun suostumusta, nyt kuitenkin vielä menet kyytiin parin viikon päästä. Seuraavaksi ukko hankkii nahkaliivin ja huivin suun eteen, sitten se onkin jo sen oma harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän