Olen sähköauton tyytyväinen omistaja
Minua ihmetyttää, miksi joitain ihmisiä häiritsee se, että minä ajan sähköautolla ja olen siihen ihan tyytyväinen. Minusta jokainen saa ajaa sellaisella autolla kun haluaa, enkä minä näe mitään syytä, miksi minun pitäisi sitä kommentoida. Mutta aika moni haluaa avautua minulle minun autovalinnastani. Eihän kukaan puutu siihen, asunto vuokralla vai omassa asunnossa tai matkustanko lomalla Lappiin vai Roomaan. Miksi minun autovalintaani herättää niin suuria tunteita? No, tuskinpa saan kysymykseeni asiallisia vastauksia.
Kommentit (35)
Tyhmät eivät sitä vaan itse ymmärrä kuinka tyhmiä he ovat.
Ostin viime vuonna sähkärin jolla olen ajellut nyt sen 40tkm. Jatkuvat kommentit asiasta alla, oma kantani suluissa.
Range on tosi pieni, talvella et pääse kuin kauppaan ja takaisin. (Kesällä yli 400km ja talvella 280km omassa ajossa)
Lataaminen kestää tuntikaupalla (kotona lataan yön aikana, huoltsikalla 20min aikana saa 200km lisärangea)
Akku niistä sulaa ja kohta siinä on enää rangea tyyliin 20km (autolla nyt ajettu yht. 90tkm, soh 97%)
Talvella perkuleen kylmä (lämpöpumppu puhelinohjauksella, mulla koskaan ollut noin nopeasti lämpeävää autoa)
Jälleenmyyntiarvoa niissä ei ole yhtään (edellinen dieselskoda arvo putosi 5v aikana 12 tuhatta.)
On mulla toisena autona iso kutoskoneinen nelivetoautomaattidiesel, niillä mä teen ne reissut missä pitää vetää yhdellä istumalla asuntovaunua kaasu pohjassa ylämäkeen täydellä kuormalla Hangosta Nuorgamiin ja takaisin saman päivän aikana. Näitä reissuja onneksi melko harvoin.
Minulla ei ole syystä autossa kaskovakuutusta, ja sinä koet oikeudeksesi pysäköidä tuon palopommisi autoni viereen...
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole syystä autossa kaskovakuutusta, ja sinä koet oikeudeksesi pysäköidä tuon palopommisi autoni viereen...
Mua niin naurattaa tämmöiset komentit. Kuinkas paljon niitä polttisautoja palaakaan vuosittain?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kuukausierä?
Mikä kuukausierä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin naurattaa tämmöiset komentit. Kuinkas paljon niitä polttisautoja palaakaan vuosittain?
Moninkertaisesti, vaikka suhteutetaan lukumääriin.
Sähköauto spede hakee hyväksyntää surkeelle itsetunnolleen, hihhhii.
Venäjällä ei ole juuri muuta myytävää kuin fossiilienergia. Jos emme osta norskien ja saudien öljyä, sitä riittää paremmin Intiaan, joka sitten ostaa Venäjältä vähemmän.
Osa sähköautojen mollaamisesta tulee suoraan Pietarista, tuskin kuitenkaan kaikki.
Eksää ymmärrä ei sulla ole AUTOA! Sulla on leikkiauto.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, minulla on hyvä itsetunto ja ajan juuri sellaisella autolla kun haluan ja muut saavat myös ajaa millä haluavat eikä minulla ole mitään tarvetta kommentoida muiden valintoja. Mutta muilla tuntuu olevan tarve kommentoida minun autovalintaani.
Mä olen tyytyväinen vea (=vapaaehtoisesti autoton)
Sähköautot on varmasti todella hyviä autoja kaupungeissa. Täällä maalla ne ei vain valitettavasti toimi
Vierailija kirjoitti:
Eksää ymmärrä ei sulla ole AUTOA! Sulla on leikkiauto.
Ja taas lapsellinen kommentti, kun muuta ei osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, minulla on hyvä itsetunto ja ajan juuri sellaisella autolla kun haluan ja muut saavat myös ajaa millä haluavat eikä minulla ole mitään tarvetta kommentoida muiden valintoja. Mutta muilla tuntuu olevan tarve kommentoida minun autovalintaani.
Sinulla on surkea itsetunto ja yrität pönkittää stä täällä, hihhhiii.
Niillä saa varmaan ajaa humalassa niinkuin noilla potkulaudoilla?
Meidän taloyhtiön parkkipaikalle ei saa tuoda jatkossa sähköautoja. Päätettiin hallituksen kokouksessa, tässä joulun alla. Paloherkkiä kapistuksia. Tuossa on lähellä kaupan parkkipaikka, pitäkööt siellä rahamiehet autonsa. Hyvä etteivät osallistu kokouksiin joutavat kukkoilijat.
Saattapi mielesi muuttua kun olet vaihtamassa autoa, useat liikkeet eivät edes ota vanhaa sähkö autoa vaihdossa edes uuteen.
Ei häiritse. Vaikuttaa ennemminkin, että yrität häiritä?