Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (189)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mitä vanhat viiksekkäät akat ajattelee? Miksi niitä kukaan haluaisi?
Ei tarvitse kenenkään halutakaan. Me eletään omaa elämäämme ja pidetään yllä hyviä välejä niin aikuisiin lapsiimme kuin ystäviimmekin. Ei meitä huoleta se, että katsomme tv-ohjelmia yksin tai vaikka jonkun kaverin kanssa. Mä en rehellisesti sanottuna oikein edes ymmärrä, miksi miehille siinä 65+ iässä tulee niin kauhean tärkeäksi löytää edes joku sinne samaan huusholliin asumaan. Jos pelkäävät olla yksin, niin miksi eivät ottaisi jotain kaveriaan sinne kämppikseksi?
Koska he haluavat ilmaisen kodinkoneen. Ja se kodinkone on nimeltä nainen.
Tämä kodinkone pyöräyttää kätevästi päivän aterioita, siivoaa, pesee pyykkiä ja mahdollisesti antaa muitakin palveluita....
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani näkymätön, vaikka olen yli 50v. Kyllä minua yhäkin moni mies katsoo, en tiedä kuka minkäkin syyn takia.
Sama. Tv. Rouva 54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa... Noin käy, jos on elänyt vain pinnan kautta. Mutta provohan aloitus tietenkin on.
Tunnistan ilmiön. Ei taatusti ole provo. Näin on käynyt minullekin, että muutuin näkymättömäksi noin 45-vuotiaana.
Höpö höpö.......45 voi olla todella hyvännäköinen jos on huolehtinut itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen
Mitä se rummoutuminen on? Mitä siinä tapahtuu?
Vanha?!
Minä en ole vielä 50-vuotiaana näkymätön. Vanhuus on sitten suhteellista, alle 10-vuotiaat pitää varmasti vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa... Noin käy, jos on elänyt vain pinnan kautta. Mutta provohan aloitus tietenkin on.
Tunnistan ilmiön. Ei taatusti ole provo. Näin on käynyt minullekin, että muutuin näkymättömäksi noin 45-vuotiaana.
Höpö höpö.......45 voi olla todella hyvännäköinen jos on huolehtinut itsestään.
Mutta puolet miehistä ei enää tuijota eikä flirttaa. Eli kaikki noin alle 35-vuotiaat eivät katso päinkään, olet heille kuin ilmaa. Nuorempana kun se oli sitä, että kaikki katsoivat pitkään.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mitä vanhat viiksekkäät akat ajattelee? Miksi niitä kukaan haluaisi?
Ei tarvitse kenenkään halutakaan. Me eletään omaa elämäämme ja pidetään yllä hyviä välejä niin aikuisiin lapsiimme kuin ystäviimmekin. Ei meitä huoleta se, että katsomme tv-ohjelmia yksin tai vaikka jonkun kaverin kanssa. Mä en rehellisesti sanottuna oikein edes ymmärrä, miksi miehille siinä 65+ iässä tulee niin kauhean tärkeäksi löytää edes joku sinne samaan huusholliin asumaan. Jos pelkäävät olla yksin, niin miksi eivät ottaisi jotain kaveriaan sinne kämppikseksi?
Samasta syystä kun haluavat seksiinkin naisen. Mies on tuhoava parasiittiluonne, ja toisen miehen kanssa asuminen johtaisi toisen kuolemaan. Jos ottaa naisen, saa hoivaa. Tai niin ne luulevat, kun eivät tiedä että estrogeenin eli hoivahormonin tuotanto loppuu vaihdevuosi-iässä... Hah hah hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuulemma toiselta keskustelupalstalta bongattu uusi sana, jonka he ovat keksineet.
Rummoutuminen tulee kahdesta sanasta: ruma + mummo.
Rummo = ruma mummo. Eli kätevästi saadaan haukuttua yhdellä sanalla rumaksi muuttunut vanhempi nainen.
Rummoutuminen = kun muutut rumaksi mummoksi
:D
Just luin "onko sua koskaan kukaan lähtenyt seuraamaan" ketjua. Enpä kaipaa nuoruusaikoja yhtään.
Nuorta naista katsovat kaikki, nuoresta miehestä vaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuulemma toiselta keskustelupalstalta bongattu uusi sana, jonka he ovat keksineet.
Rummoutuminen tulee kahdesta sanasta: ruma + mummo.
Rummo = ruma mummo. Eli kätevästi saadaan haukuttua yhdellä sanalla rumaksi muuttunut vanhempi nainen.
Rummoutuminen = kun muutut rumaksi mummoksi
:D
Onneksi naiset ei ole niin mauttomia, että olisi alkaneet puhua rukoista ja rukkoutumisesta. Fiksumpi sukupuoli ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi nuorena naisena ei olekaan kovin kiva olla.
Näkymättömyys on ihan parasta. Varsinkin jos liikkuu paljon yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja sitten kun täytät noin 45 vuotta, sinua katsovat korkeintaan samanikäiset ja sitä vanhemmat. Aina eivät enää hekään. Nuoremmille olet kun ilmaa, kuin et siinä kävelisikään. Katsekontaktia ei todellakaan heiltä tule :D
Mä olen 59v.
Olen odottanut jo pitkään näkymättömyysviittaa.
Ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kuyskymppisenä olen todella tyytyväinen näkymättömyyteeni. Nyt saa olla rauhassa.
Minulta yritti viimeksi eilen torvelo ostaa seksiä. Sanoin etten myy.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rummo=pasta=Al dente