Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (189)
Mitä väliä mitä vanhat viiksekkäät akat ajattelee? Miksi niitä kukaan haluaisi?
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te olleet jotain nuoren jennifern connellyn näköisiä vai miten teitä on noin paljon tuijotettu nuorena? Ja aika outoa et se loppuisi 40v jos olette olleet sitten tosi kauniita? Minua kun ei kukaan tuijota uklkona vaikka olen hoikka, pitkä hiuksinen ja laiha
Jennifer Connelly ei kyllä olisi ollut 1980-luvun alun naisihanne edes miesten mielestä. Liian miesmäisen näköinen. Siihen aikaan vielä tykättiin enemmän jostain Armi Aavikko tyylistä. Naisen piti olla naisellinen, söpö ja nätti. En tiedä, olenko ollut TOSI kaunis, mutta yhdet paikallistason missikisat voitin vuonna 1980. Mun äitini taas - R.I.P - oli nuorena melkein kuin kopio silloisesta Hollywood-tähdestä Rita Haywrothista. Maailma muuttuu ja naisihnateet myös. Mutta joo, kyllä mua nelikymppisenä alkoi kiinnostaa aika paljon enemmän urakehitys ja varallisuuteni kasvattaminen kuin naamavärkkini.
Jennifer Connelly miesmäinen? Mielestäni hänellä oli nuorena kyllä pehmeän naiselliset piirteet jotka terävöityivät vanhetessaan. Ehkä nyt hän on enemmän 'miesmäinen' mutta kauniilla piirteillä silti edelleen.
Luonnonlaki. Ei sitä voi ikuiseti kaunoottarena pysyä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikein mielelläni näkymätön. Ei minun identiteetti ja itseluottamus ole nuorenakaan riippunut siitä, näkevätkö miehet minua vai ei.
Ei minunkaan.
Ja ap nyt on provoama mies muutenkin.
Olen 65v en ole edelleenkään näkymätön,nyt on 5 ihailijaa ja muitakin on aika rasittavaa.Ovat 15 v ja enemmän nuorempia,mikä ihmetyttää.Olen aina ollut ikäistäni nuoremman oloinen,luulevat 45-50v en ole meikannut enää nuoruuden jälkeen.
Voi voi. Oot sentäs joskus saanu huomioo.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan naisen kannattaa käyttää heijastinta.
Heijastin kaikenikäisille.
ajattelet et jotkut ei saa koskaan mitään huomioo, ei nuorena ei keski-ikäisenä tai vanhana
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että kun tulet kuuskymppiseksi, niin on jonossa ukkoja hakemassa itselleen omaishoitajaa :D Viiskymppiset miehet vielä kuvittelee saavansa kolmekymppisen naisen ja kuuskymppisetkin jotkut nelikymppisen, mutta kun mies alkaa olla 60+ eikä niitä itseään nuorempia naisia enää näy eikä kuulu kuin korkeintaan omina tyttärinään ja/tai miniöinään, alkaa se yksinäisyyskin pelottaa niin paljon, että alkaa kelvata oman ikäisetkin naiset. Joten nou hätä. 20 vuotta vielä ja on aivan sama, miltä vuorenpeikolta näytät silti on kosijoita oven takana.
Mutta seisooko niillä miehillä enää? Onko heistä siis mitään iloa?
Eihän ne nyt mihinkään seisojan hommiin olekaan hakemassa vaan hakemassa itselleen sitä omaishoitajaa. Jos mies hoitaa asiansa hyvin, niin kyllä siitä omat lapset aikanaan huolehtii. Jos ei hoida, niin voi voi. Jos käävällä on paksu lompakko, niin voihan siitä jotain iloakin olla. Mutta pitää olal TOSI paksu lompakko, jos mielii saada nuoren naisen.
Mutta oikeasti...mä olen oman ikääntymisen myötä huomannut, miten moni mies viimeistään 65-vuotiaana alkaa olal melko huolissaan omasta vanhuudestaan. Ei nyt välttämättä siitä, että kuka vaihtaa hänelle aikanaan vaipat, vaan siitä, että onkin pääsääntöisesti aivan yksin. Lapsia ja lapsenlapsia ehkä onkin, mutta eihän nekään käy tai soittele kuin satunnaisesti. Nämä ovat miehiä, jotka tietävät, että eivät enää kovinkaan montaa vuotta jaksa juosta viikonloppuisin paikoissa, joissa on ihmisiä. Kaipaavat jonkun siihen vierelleen kotisohvalle vaikka vain katsomaan puoli ysin uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks joka iässä pitäisi edes olla "näkyvä" ?
Miksi MISSÄÄN iässä pitäisi olla "näkyvä"?
Ei pidäkään olla.
Mutta ne, joita on aina tuijotettu pitkään huomaavat radikaalinen muuttumisen siinä noin 40 ikävuoden korvilla, kun yhtäkkiä heitä ei tuijoteta ja vain katsotaan ohi.
Mulla on käynyt toisinpäin nelikymppisenä. Nykyään mua katsotaan, ennen ei. Ja ei, ne katseet ei ole mitään pokaamiskatseita, ei tietenkään, vaan ystävällisiä. Saan parempaa asiakaspalveluakin näin vanhempana. Kai musta on tullut vakavasti otettava asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Sinua he kovasti kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hyvissä ajoin lakata piittaamasta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat.
Ihminen on laumaeläin, ja siksi ihmiselle on hyvin tärkeää se, mitä muut ajattelevat.
Nykymaailma on tehnyt yksilöille mahdolliseksi olla olematta laumaeläimiä. Yhteiskunnassa voi toimia niin, ettei kukaan edes huomaa, ja rakenteet kantavat silti näkymättömän yksilön siellä ja toisen täällä. Ei tarvitse elää yksin erämaassa maakuopassa ollakseen kuulumatta laumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te olleet jotain nuoren jennifern connellyn näköisiä vai miten teitä on noin paljon tuijotettu nuorena? Ja aika outoa et se loppuisi 40v jos olette olleet sitten tosi kauniita? Minua kun ei kukaan tuijota uklkona vaikka olen hoikka, pitkä hiuksinen ja laiha
Jennifer Connelly ei kyllä olisi ollut 1980-luvun alun naisihanne edes miesten mielestä. Liian miesmäisen näköinen. Siihen aikaan vielä tykättiin enemmän jostain Armi Aavikko tyylistä. Naisen piti olla naisellinen, söpö ja nätti. En tiedä, olenko ollut TOSI kaunis, mutta yhdet paikallistason missikisat voitin vuonna 1980. Mun äitini taas - R.I.P - oli nuorena melkein kuin kopio silloisesta Hollywood-tähdestä Rita Haywrothista. Maailma muuttuu ja naisihnateet myös. Mutta joo, kyllä mua nelikymppisenä alkoi kiinnostaa aika paljon enemmän urakehitys ja var
Jennifer Connelly miesmäinen? Mielestäni hänellä oli nuorena kyllä pehmeän naiselliset piirteet jotka terävöityivät vanhetessaan. Ehkä nyt hän on enemmän 'miesmäinen' mutta kauniilla piirteillä silti edelleen.
You have no power over me!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kenenkään halutakaan. Me eletään omaa elämäämme ja pidetään yllä hyviä välejä niin aikuisiin lapsiimme kuin ystäviimmekin. Ei meitä huoleta se, että katsomme tv-ohjelmia yksin tai vaikka jonkun kaverin kanssa. Mä en rehellisesti sanottuna oikein edes ymmärrä, miksi miehille siinä 65+ iässä tulee niin kauhean tärkeäksi löytää edes joku sinne samaan huusholliin asumaan. Jos pelkäävät olla yksin, niin miksi eivät ottaisi jotain kaveriaan sinne kämppikseksi?
Ihan sama, ei mua enää seksikään kiinnosta. N47
Todella toivon että tulee. Loppuu toi saatanan ahdistelu, pokailu jne. En voi sietää miehiä ja tuntuu että pitää rautalangasta vääntää ja vähintään sen kymmenen kertaa käskeä suksimaan v i t t u u n ennenkun näille valopäille menee perille ettei voisi vähempää kiinnostaa ja saa olla rauhassa.
Mutta miksi naisen pitäis olla aina näkyvä? Eihän se ois reiluu nuorempia kohtaan :P