Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (189)
Voin kertoa, että kun tulet kuuskymppiseksi, niin on jonossa ukkoja hakemassa itselleen omaishoitajaa :D Viiskymppiset miehet vielä kuvittelee saavansa kolmekymppisen naisen ja kuuskymppisetkin jotkut nelikymppisen, mutta kun mies alkaa olla 60+ eikä niitä itseään nuorempia naisia enää näy eikä kuulu kuin korkeintaan omina tyttärinään ja/tai miniöinään, alkaa se yksinäisyyskin pelottaa niin paljon, että alkaa kelvata oman ikäisetkin naiset. Joten nou hätä. 20 vuotta vielä ja on aivan sama, miltä vuorenpeikolta näytät silti on kosijoita oven takana.
Vierailija kirjoitti:
musta se on melko narsistista, jos haluaa aina olla esillä ja hakee huomiota, oli sitten mies tai nainen. Varsinkin jos on ylittänyt lisääntymisiän.
Tosiaan, mitä sillä ihmishuomiolla tekee? Olen 30v ja jo 25v eteenpäin keskittynyt anonyymiin kirjoitteluun, harrastuksiini, mielenkiinnonkohteisiini, eläimiin, kasveihin, lukemiseen, oppimiseen... Mitä ihmettä tekisin jonkun miehen huomiolla. En tarvitse heiltä mitään
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Voin kertoa, että kun tulet kuuskymppiseksi, niin on jonossa ukkoja hakemassa itselleen omaishoitajaa :D Viiskymppiset miehet vielä kuvittelee saavansa kolmekymppisen naisen ja kuuskymppisetkin jotkut nelikymppisen, mutta kun mies alkaa olla 60+ eikä niitä itseään nuorempia naisia enää näy eikä kuulu kuin korkeintaan omina tyttärinään ja/tai miniöinään, alkaa se yksinäisyyskin pelottaa niin paljon, että alkaa kelvata oman ikäisetkin naiset. Joten nou hätä. 20 vuotta vielä ja on aivan sama, miltä vuorenpeikolta näytät silti on kosijoita oven takana.
:D
Joo, omakin isoisä alkoi soittelemaan minulle kun sokeutui. Samaan aikaan kuitenkin kohteli äitiäni huonosti. Aikamoinen kusiaivo, vaikka laittoikin voitelurahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin toiveeni on olla näkymätön. Olen lähes nelikymppinen, ja minut kyllä huomataan. Olen näkymättömän vastakohta.
Minkä näköinen olet? Miten pukeudut ja meikkaat? Millaiset hiukset?
En osaa kuvailla ulkonäköäni. Pukeudun ihan tavallisesti. En ole koskaan meikannut. Hiukset ovat ihan tavalliset ruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musta se on melko narsistista, jos haluaa aina olla esillä ja hakee huomiota, oli sitten mies tai nainen. Varsinkin jos on ylittänyt lisääntymisiän.
Tosiaan, mitä sillä ihmishuomiolla tekee? Olen 30v ja jo 25v eteenpäin keskittynyt anonyymiin kirjoitteluun, harrastuksiini, mielenkiinnonkohteisiini, eläimiin, kasveihin, lukemiseen, oppimiseen... Mitä ihmettä tekisin jonkun miehen huomiolla. En tarvitse heiltä mitään
No en tiedä. Itselleni kelpaa läheisten ihmisten huomio, vieraide non aika turhaa
Minulle oli suuri helpotus kun loppui tuijotukset ja ehdotukset kaduilla sekä liikennevälineissä. Olin vihainen ja kiusaantunut tietynlaisten miesten käytöksestä.
Tämmösii lyhyitä 30 sekunnin videoita on tehty julkkiksista.
Miten ikääntyvät. Koko elinkaari lyhyesti.
Noista videoista näkee, että kauneimmatkin naiset muuttuu ihan taviksiksi viimeistään noin 50-vuotiaina.
https://www.youtube.com/shorts/K1LpQ7bmdtI
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ylitseni ole vielä kukaan kävellyt, ja ihmiset kohtelevat ystävällisesti. Minulla on mukava elämä.
N66
Ihanaa 🌺 toivon itse samaa.
Ootteko te olleet jotain nuoren jennifern connellyn näköisiä vai miten teitä on noin paljon tuijotettu nuorena? Ja aika outoa et se loppuisi 40v jos olette olleet sitten tosi kauniita? Minua kun ei kukaan tuijota uklkona vaikka olen hoikka, pitkä hiuksinen ja laiha
Noloa... Noin käy, jos on elänyt vain pinnan kautta. Mutta provohan aloitus tietenkin on.
Mutta seisooko niillä miehillä enää? Onko heistä siis mitään iloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks joka iässä pitäisi edes olla "näkyvä" ?
Miksi MISSÄÄN iässä pitäisi olla "näkyvä"?
Jalankulkijana liikenteessä
Valehtele itsellesi, niin muutkin täällä tekevät, et tarvitse miestä, siis et kelpaa niille enää. Kaukana on ajat kuin pystyi hyppyyttämään miehiä ja kelpuuttamaan vain status-miehet. Muille ressukoille pystyivät hoilaamaan mä haluan olla vaan kaveria, ja käyttämään ilmaisena muuttoapua ja tunnetamppoonina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän lähes jokaisen miehen elämä on koko elämän ajan.
Kaipaat sinua fyysisesti isompien ja vahvempien harrastamaa seksuaalista ahdistelua?
Sitäkö se Ap:n viittaama ilm pettymys näkymättömyydestä tarkoittikin? - Enpä olisi uskonut. - Itse miehenä nähdyksi tuleminen on vaikka sitä, että tervehtii naapuria kun hän tulee porraskäytävässä vastaan. Tai kun näkee ratikassa vapaan paikan niin kysyy toiselta, että saanko tulla hänen viereensä. Ja tai tervehtii myyjää kaupassa. On minusta vahinko ja harmillsita, jos nähdyksi tulemine tarkoittaa joillekin samaa kuin mikä hyvänsä ahdistelu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te olleet jotain nuoren jennifern connellyn näköisiä vai miten teitä on noin paljon tuijotettu nuorena? Ja aika outoa et se loppuisi 40v jos olette olleet sitten tosi kauniita? Minua kun ei kukaan tuijota uklkona vaikka olen hoikka, pitkä hiuksinen ja laiha
Jennifer Connelly ei kyllä olisi ollut 1980-luvun alun naisihanne edes miesten mielestä. Liian miesmäisen näköinen. Siihen aikaan vielä tykättiin enemmän jostain Armi Aavikko tyylistä. Naisen piti olla naisellinen, söpö ja nätti. En tiedä, olenko ollut TOSI kaunis, mutta yhdet paikallistason missikisat voitin vuonna 1980. Mun äitini taas - R.I.P - oli nuorena melkein kuin kopio silloisesta Hollywood-tähdestä Rita Haywrothista. Maailma muuttuu ja naisihnateet myös. Mutta joo, kyllä mua nelikymppisenä alkoi kiinnostaa aika paljon enemmän urakehitys ja varallisuuteni kasvattaminen kuin naamavärkkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt mit toi näkymättömyys tarkoittaa. Itse kun olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen, niin kun kuljen ulkona niin tuntuu että olen vain kummitus
Hyvännäköiset naiset saa tosi paljon pitkiä katseita miehiltä teineistä vaareihin. Siis katsotaan todella pitkään niin kauan, kunnes saavat naiseen katsekontaktin ja jos pääsee juttusille esim. asiakaspalvelutilanteissa, aina puhutaan enemmän kuin tarvitsisi ja samalla heille flirttaillaan. Noin nelikymppisenä he muuttuvat näkymättömäksi. Se tarkoittaa sitä, että heitä ei enää ns. huomata, ei katsota pitkään. Kun he kävelevät, ihmiset katsovat ohi, eivät enää katso pitkään.
Itselläni tuo vaihe loppui noin 45-vuotiaana. Nyt kun kävelen ihmisten ilmoilla, kukaan ei katso pitkään. Vastaantulevat miehet, jos vilkaisen heitä, he katsovat jonnekkin ihan muualle. Aiemmin kun katsoin, he jo valmiik
Lol, tuollaista on minun naisen elämäni ollut aina, ihmekös en ole huomannut mitään muutosta kun ikää on tullut.
N45
Vanha nainen, lähestyessä neljääkymppiä? Luulin että täällä puhutaan jostain kasikymppisistä.
Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, tee asioita joista pidät ja iloitse elämästä. Jos joku paikka vähän roikkuu, niin roikkukoot. Sinun huono itsetuntosi saa sinut vetäytymään näkymättömyyteen.
T: N41
Hyi t. Vanha nainen!