Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen
Ei ala. Se alkaa noin 40 + iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt mit toi näkymättömyys tarkoittaa. Itse kun olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen, niin kun kuljen ulkona niin tuntuu että olen vain kummitus
Hyvännäköiset naiset saa tosi paljon pitkiä katseita miehiltä teineistä vaareihin. Siis katsotaan todella pitkään niin kauan, kunnes saavat naiseen katsekontaktin ja jos pääsee juttusille esim. asiakaspalvelutilanteissa, aina puhutaan enemmän kuin tarvitsisi ja samalla heille flirttaillaan. Noin nelikymppisenä he muuttuvat näkymättömäksi. Se tarkoittaa sitä, että heitä ei enää ns. huomata, ei katsota pitkään. Kun he kävelevät, ihmiset katsovat ohi, eivät enää katso pitkään.
Itselläni tuo vaihe loppui noin 45-vuotiaana. Nyt kun kävelen ihmisten ilmoilla, kukaan ei katso pitkään. Vastaantulevat miehet, jos vilkaisen heitä, he katsovat jonnekkin ihan muualle. Aiemmin kun katsoin, he jo valmiik
Aha. Olen kai sit ruma.
Minä olen oikein mielelläni näkymätön. Ei minun identiteetti ja itseluottamus ole nuorenakaan riippunut siitä, näkevätkö miehet minua vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikein mielelläni näkymätön. Ei minun identiteetti ja itseluottamus ole nuorenakaan riippunut siitä, näkevätkö miehet minua vai ei.
Mulle on tärkeintä, et oma mies huomioi.
Vierailija kirjoitti:
Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen
Miehillä se alkaa jo 20-vuotiaana.
Suurin toiveeni on olla näkymätön. Olen lähes nelikymppinen, ja minut kyllä huomataan. Olen näkymättömän vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Ja se on ihanaa! Nyt saan kulkea rauhassa, kukaan ei kiinnitä minuun mitään huomiota. Onko pahempaa kuin olla kaunis ja valtavan ujo? Kaikki huomio, jonka sain oli suorastaan piinallista, en nauttinut siitä koskaan. Nyt sulaudun tapettiin ja saan ihan rauhassa mummoilla, ikäkin alkaa jo kuutosella.
Tämä. Nuoruus oli yhtä piinaa. Kyllä nyt kelpaa kun lähestyn viittäkymppiä ja saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että nyt kun olet neljäkymppinen, ne miehet jotka sillon sinua tuijotti kun olit parikymppinen ovat myös nelikymppisiä. Ja he ovat mahdollisesti jo suhteissa, naimisissa, perheellisiä. Niin maailma pyörii nyt taas nuorten (miesten ja naisten) ympärillä ja parikymppiset nuoret ja miehet etsivät toissistaan seuraa. Minusta ihan luonnollista kun ajattelee, ja miten luontokin toimii.
Johtuu myös siitä, että kaksikymppisiä tuijottaa ns. kaikki.
Nelikymppisiä ei enää tuijota kakskymppiset, joten tuijotusten määrä puolittuu automaattisesti, kunnes loppuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
miks joka iässä pitäisi edes olla "näkyvä" ?
Miksi MISSÄÄN iässä pitäisi olla "näkyvä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että nyt kun olet neljäkymppinen, ne miehet jotka sillon sinua tuijotti kun olit parikymppinen ovat myös nelikymppisiä. Ja he ovat mahdollisesti jo suhteissa, naimisissa, perheellisiä. Niin maailma pyörii nyt taas nuorten (miesten ja naisten) ympärillä ja parikymppiset nuoret ja miehet etsivät toissistaan seuraa. Minusta ihan luonnollista kun ajattelee, ja miten luontokin toimii.
Johtuu myös siitä, että kaksikymppisiä tuijottaa ns. kaikki.
Nelikymppisiä ei enää tuijota kakskymppiset, joten tuijotusten määrä puolittuu automaattisesti, kunnes loppuu kokonaan.
Niin.sekin luonnollista. Nyt on parikymppisten vuoro ja etsivät itselleen kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Suurin toiveeni on olla näkymätön. Olen lähes nelikymppinen, ja minut kyllä huomataan. Olen näkymättömän vastakohta.
Minkä näköinen olet? Miten pukeudut ja meikkaat? Millaiset hiukset?
Ihanaa kun ei kukaan enää kuolaa perään
Miksi tuo on ongelma? Kivahan se vaan on saada olla rauhassa.
Vanhan naisen kannattaa käyttää heijastinta.
Mikä on vanha. On joitakin keinoja ettei ole ihan ilmaa.
Nuoret miehet käy kuumana kokeneempiin ja viisaampiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks joka iässä pitäisi edes olla "näkyvä" ?
Miksi MISSÄÄN iässä pitäisi olla "näkyvä"?
Ei pidäkään olla.
Mutta ne, joita on aina tuijotettu pitkään huomaavat radikaalinen muuttumisen siinä noin 40 ikävuoden korvilla, kun yhtäkkiä heitä ei tuijoteta ja vain katsotaan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hyvissä ajoin lakata piittaamasta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat.
Ihminen on laumaeläin, ja siksi ihmiselle on hyvin tärkeää se, mitä muut ajattelevat.