Vääntäkää asia minulle rautalangasta..
Jos mies on ostanut meille aiemmin 100€ ruokaostokset Minä ostin tänään 50€ edestä ruokaa. Olemmeko nyt sujut? Mies väittää, että olen hänelle 50€ velkaa.
Miten en ymmärrä näin yksinkertaista asiaa.
Kommentit (18)
Jos ostitte täysin samat ruokaostokset olette sujut. Mies vaan tuhlasi 100 euroa 50 euron ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olette sujut
Naisten käsitys tasa-arvosta :D
Jos mies syö kaksi kertaa enemmän kuin sinä niin olette sujut
Vierailija kirjoitti:
Jos mies syö kaksi kertaa enemmän kuin sinä niin olette sujut
Olen 140kg ja mies 50kg.
Onko nukuttu matematiikan tunneilla? Jos tarkoituksenne on jakaa kulut puoliksi niin olet 25 eur velkaa.
Jos maksatte puoliksi, olet 25 euroa velkaa.
Selittäkää, että miten olen velkaa 25 euroa :D
Ap
100 e + 50 e= 150 euroa. Tämä puoliksi on 75 euroa. Kun olet maksanut 50 euroa niin 75-50= 25 euroa, jonka olet velkaa miehelle.
Matematiikan ja fysiikan sijasta naisille kannattaisi opettaa laulua ja leikkiä, kun kummastakaan eivät opi mitään.
Neton neton netto. Artisti maksaa.
Vierailija kirjoitti:
100 e + 50 e= 150 euroa. Tämä puoliksi on 75 euroa. Kun olet maksanut 50 euroa niin 75-50= 25 euroa, jonka olet velkaa miehelle.
Ei. Mies osti 100 eurolla ja nainen 50 eurolla. Molemmat söivät puolet joten nainen on vieläkin 50 euroa auki. Et voi oikeasti olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mies osti 100 eurolla ja nainen 50 eurolla. Molemmat söivät puolet joten nainen on vieläkin 50 euroa auki. Et voi oikeasti olla noin tyhmä.
Oi hyvänen aika:D Jos ehdottamasi mukaan nainen maksaisi miehelle tasoitusta 50 euroa niin sittenhän nainen olisi maksanut yhteensä 100 euroa ja mies 50 euroa. Tilanne siis olisi sama kuin nyt.
Joko trollailet tai sitten peruskoulu pitää hilata takaisin 80-luvulle. Silloin sentään opetettiin perusasiat kunnolla.
Olette sujut