Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Jauhelihaan hurja muutos

Vierailija
13.11.2025 |

Osa jauhelihasta korvataan herneproteiinilla! 70% nautaa + 30% herneproteiinia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6f59f8e6-140a-4163-a657-3e97004c1cf2

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt meni herne nenään! EN OSTA! :D

Vierailija
62/65 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan muu jauhelihaa yhteen kasviskeittoon. En ostaisi tuollaista sekoitusta. Yritetään välttää lihansyöntiä eläinten takia.

Itse suosin muu/ nöf,nöf sekoitusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snelmannin jauheliha on aina ollut hyvä tuote. Mutta tätä mössöä en osta. Jos haluan herneitä tai porkkanaa mukaan niin voin laittaa  itse kaiken.

Liha lihana ja kala kalana!

Hyvä, vielä lisäisin: wissy wissynä ja ....

Vierailija
64/65 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ok mutta en lihansyöjänä osta. Vegaanitkaan ei osta kun on kumminkin lihaa mukana. Veikkaan ettei menesty ja lopettavat tuotteen vähin äänin vuoden sisällä.

Minä sekasyöjänä ostan oikein mielelläni. Söisin enemmän kasvisproteiineja, jos ne maistuisivat paremmilta. Veikkaan tuon maistuvan suunnilleen samalta kuin tavallinen jauheliha. Eivät kaikki ole fanaattisia lihansyöjiä.

Vierailija
65/65 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Mielenkiintoinen vastaus naudanjauhelihapulaan. Herneproteiinilla jatkettu jauheliha. Voin minä tuollaista ostaa kunhan se on paljon normaalia jauhelihaa halvempaa. Ja tietysti kunhan se on mielestäni hyvää.

Ei näytä olevan pulaa jauhelihasta, aina ollut hyllyssä.

Jee, jauhis rulaa, jauhis on hyvää...itte vedän joskus raakana, sellainen köyhän miehen tartar...hyvät mausteet vaan ja reilulla kädellä zipula silppua ja eiku ääntä kohden!