Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Rehellisesti: lähestyykö miehet teitä ihan oikeasti?

Vierailija
13.11.2025 |

Olen todella normaali nainen. Normaalipainoinen, urheilen paljon, pitkähiuksinen, normaalipituinen. Huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniastani. Olen 27v.

Yksikään mies ei ole ikinä tullut keskustelemaan lähestymismielessä. Siis ei yksikään. Ei kaupassa, ei töissä, ei baarissa. Ainoa parisuhteeni on alkanut omasta aloitteestani. Pari muuta kertaa kun olen tulkinnut tutun miehen ystävällisyyden lähestymiseksi, olen saanut märkää rättiä kasvoille ja nolannut itseni. Kukaan ei kysy puhelinnumeroa, ei pyydä treffeille.

Kerran olin kavereiden kanssa opiskelijatapahtumassa kiertämässä baareja ja unohdin kaulahuivini yhteen baariin. Kun kävin hakemassa sen, sain humaltuneen päähänpiston jäädä itsekseen istuskelemaan ja testaamaan tuleeko kukaan mies juttelemaan. Tuloksena istuin melkein kaksi tuntia yksin sivupöydässä.

Lähestytäänkö teitä ihan oikeasti jatkuvasi, vai pitääkö vain todeta etten ole kovin viehättävän näköinen?

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyi mies ja nyt seurustellaan.

Vierailija
122/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selväjärkiset suomalaiset miehet eivät minua lähesty. Ulkkikset kyllä, mutta ei kiinnosta, lähinnä ahdistaa ja poistun välittömästi, tarvittaessa tylysti tilanteista. Satunnaisesti muutama selkeästi sekopää suomimies on lähestynyt koko elämän aikana. Kaksi ainoaa parisuhdettani on alkanut aloitteestani. 

Luulen että pitää olla todella kaunis ennen kuin naista lähestytään. Nykyään en edes käy missään joten minua voi lähestyä vain kauppa-, kirjasto- ja kuntosalireissuilla. Työtä teen etänä. Olen jo tottunut yksinäisyyteen ja tiedän monta mukavaa naista, joilla on sama tilanne. Tykkään ulkonäöstäni, mutta en varmastikaan ole mikään miesten unelma. Olen hyväksynyt asian. 

Päinvastoin. Jos on todella komean näköinen nainen, suurin osa miehistä luovuttaa heti kättelyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa. Jaan ruokaa seurakunnan ruokajonolle. Minulta yritettiin viime torstaina ostaa seksiä. Oli melko säälittävä kantisäijä, ilmoitin etten ole myynnissä. 

N60

Vierailija
124/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selväjärkiset suomalaiset miehet eivät minua lähesty. Ulkkikset kyllä, mutta ei kiinnosta, lähinnä ahdistaa ja poistun välittömästi, tarvittaessa tylysti tilanteista. Satunnaisesti muutama selkeästi sekopää suomimies on lähestynyt koko elämän aikana. Kaksi ainoaa parisuhdettani on alkanut aloitteestani. 

Luulen että pitää olla todella kaunis ennen kuin naista lähestytään. Nykyään en edes käy missään joten minua voi lähestyä vain kauppa-, kirjasto- ja kuntosalireissuilla. Työtä teen etänä. Olen jo tottunut yksinäisyyteen ja tiedän monta mukavaa naista, joilla on sama tilanne. Tykkään ulkonäöstäni, mutta en varmastikaan ole mikään miesten unelma. Olen hyväksynyt asian. 

Päinvastoin. Jos on todella komean näköinen nainen, suurin osa miehistä luovuttaa heti kättelyssä. 

Merkki miesren surkeasta itsetunnosta. Hyvä onkin ettei luuserit lähesty 😂

(nurkissa kyyristelevät incelit)

Vierailija
125/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuuuuuuuuuuuserimiesvauvat

Vierailija
126/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyy naisia noin siihen 30 ikävuoteen saakka.

Sen jälkeen tilanne on tasan.

35 ikävuoden jälkeen miehet juoksevat suomalaisia neitoja karkuun ja nämä neidot yrittävät lähestyä.

Olen itsekkin monesti meinannut jäädä tälläisen karvaisen ja todella ylipainoisen neitokaisen kiinni ottamaksi. 

Kaikkien ja erityisesti omaksi onnekseni, olen onnistunut jotenkin välttämään nämä rasvaist norsut lapsineen. 

Vierailija
127/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy naisia noin siihen 30 ikävuoteen saakka.

Sen jälkeen tilanne on tasan.

35 ikävuoden jälkeen miehet juoksevat suomalaisia neitoja karkuun ja nämä neidot yrittävät lähestyä.

Olen itsekkin monesti meinannut jäädä tälläisen karvaisen ja todella ylipainoisen neitokaisen kiinni ottamaksi. 

Kaikkien ja erityisesti omaksi onnekseni, olen onnistunut jotenkin välttämään nämä rasvaist norsut lapsineen. 

Jos käytät eläinvertausta, yritä ottaa edes vähän samankaltainen eläin siihen. Norsuilla esim on kärsä. Kumpaan se susta enemmän viittaa, mieheen vai naiseen?

PS. Muutenkin puhut paskaa.

Vierailija
128/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Jos on todella komean näköinen nainen, suurin osa miehistä luovuttaa heti kättelyssä. <

Merkki miesren surkeasta itsetunnosta. Hyvä onkin ettei luuserit lähesty 😂

(nurkissa kyyristelevät incelit)

Voit olla oikeassa, mutta ilmaiset asian aika rumasti.

t: poikalasten äiti

Vierailija
129/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti niitä paria oikeasti tosi kaunista (nuorta) naista jotka tiedän, lähestytään aivan koko ajan kaikkialla. 

Vierailija
130/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauheasti ja usein miehiä saa kyllä rohkaista aika paljon että uskaltavat tulla tekemään aloitteita. Ainakin sellainen tavallinen perusmies on usein aika ujo eikä ollenkaan varma omasta haluttavuudestaan.

Muistan kun yksi söpö mutta ujohko nuori mies katseli minua puolisalaa vaikka kuinka kauan baarissa eikä meinannut millään uskaltaa tulla juttelemaan. Kovasti yritin hymyillä hänelle ja katsella silmiin että tajuaisi että sopii tulla. 

No tulihan se viimein ja olin kyllä sitten hyvin hyvin helppo vietävä että ei pelästyisi heti pois. Lähti siinä pojalta poikuus ja minulta sinkkuus ja myöhemmin saatiin aikaan vielä pari lastakin. 

Miksi et itse lähestynyt miestä? Me too aikana ainakin olisi fiksumpaa. 

Vierailija
131/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai normaali? Onko normaalia laittaa sama viesti uudestaan tänne?

Eihän ap ole normaali vaan trolli. 

Kaikki tietää, ettei nainen koskaan voi istua baarissa yksin hetkeäkään, kun seuraan tunkee koko ajan miehiä. Toki nämä eivät ole yleensä varteenotettavia lähestymisiä, koska sellaisiksi lasketaan vain aidosti kiinnostavien miesten lähestyminen. 

Riippuu millaisissa baareissa käy. Ei monetkaan miehet tunge kenenkään seuraan ilman ennakoivaa silmäpeliä. 

Ai ei vai? Miksi naiset sitten koko ajan väittää toista. 

Koska sinun kokemuksesi naisista rajoittuu vauvapalstaan. Jos tuntisit naisia oikeassa elämässä, niin mielipiteesi voisi muuttua.

Vierailija
132/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauheasti ja usein miehiä saa kyllä rohkaista aika paljon että uskaltavat tulla tekemään aloitteita. Ainakin sellainen tavallinen perusmies on usein aika ujo eikä ollenkaan varma omasta haluttavuudestaan.

Muistan kun yksi söpö mutta ujohko nuori mies katseli minua puolisalaa vaikka kuinka kauan baarissa eikä meinannut millään uskaltaa tulla juttelemaan. Kovasti yritin hymyillä hänelle ja katsella silmiin että tajuaisi että sopii tulla. 

No tulihan se viimein ja olin kyllä sitten hyvin hyvin helppo vietävä että ei pelästyisi heti pois. Lähti siinä pojalta poikuus ja minulta sinkkuus ja myöhemmin saatiin aikaan vielä pari lastakin. 

Miksi et itse lähestynyt miestä? Me too aikana ainakin olisi fiksumpaa. 

Olen eri, mutta en ikinä lähestyisi miestä. Niinku N EV E R. Tuossakin nainen sai sen miehen kyllä lähestymään, kun vaan tarpeeksi hymyili. 

Vierailija
133/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yksi on lähestynyt, hän oli eka poikaystäväni. Kaikki muut aloitteet tein itse. Nyt olen ollut jo yli 15 vuotta yksin, pian 50v. 

Että ei voi sanoa että olisi ruuhkaksi asti tunkua, tai mitään ahdisteluja tms. 

Vierailija
134/139 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein.

Vierailija
135/139 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Pojat ovat todella arkoja, eikä auta hymyilykään. Ja kun itse rohkaistuu niin eipä kiinnosta, vaikken lihava ja susiruma olekaan.

Hankalaksi on mennyt tämä pariutuminen :( 

Vierailija
136/139 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Jos on todella komean näköinen nainen, suurin osa miehistä luovuttaa heti kättelyssä. <

"(nurkissa kyyristelevät incelit)"

Miksi pitää olla ilkeä? Haukkuu toisia niin oma olo kohenee? Voi ajatella, että sentäs jollain ryhmällä menee vielä itseäkin huonommin?

Koitetaan käyttäytyä paremmin ihan jokaista kohtaan, minimitoive tässä ankeassa maailmanajassa.

Vierailija
137/139 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. minulle on käynnyt muutaman kerran niin, että olen tehnyt aloitteen ja sitten mies on kertonut, ettei ollut itse uskaltanut edes ajatella aloitteen tekoa, koska olin hänen mielestään liian kaunis ja näin ollen hänelle tavoittamattomissa.

Kun olen ollut sinkku, on miehet tehneet aloitteita varsinkin baarissa. Normi elämässä silloin tällöin, mutta harvemmin. Olen yleensä aina töissä tai salilla, niin ei ole mahdollisuuksiakaan. Salilla joskus joku yrittänyt tulla juttelemaan, mutta välttelen täysin katsekontaktia jne, niin se on tosi harvinaista, että joku kokisi minun olevan avoinna lähestymiselle :D

Hauskan huomion olen kyllä tehnyt: naimisiin mentyäni, lähestymisyritykset ovat lähes täysin loppuneet! Uskon, että minusta ei säteile sellainen "olen vapaa" energia. Ehkä joku tiedostamaton pilke silmäkulmassa kadonnut tjs.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ap on liian viehättävän näköinen, niin ettei kukaan uskalla lähestyä häntä? Mä olin ap:n ikäisenä ihan tavis, en erityisemmin kiinnittänyt huomiota ulkonäkööni, en meikannut, tukka ponihännällä ja silmälasit, ujo. Kyllä mua siitä huolimatta lähestyttiin toisinaan, ei välttämättä säännöllisesti, mutta kuitenkin.

Ei sellaista viehättävän näköistä naista olekaan, jota ei koskaan lähestyttäisi. Tuo on ihan bullshittiä, että miehet "pelkäisivät" viehättäviä naisia ja pelkäisivät kollektiivisesti niin pahasti, ettei kukaan koskaan lähestyisi :D

Veikkaisin, että ap:lla on jotenkin sulkeutunut olemus, eli hymyily ja elämän fiilistely voisi auttaa. Sellainen, että vaikuttaa ulospäinsuuntautuneelta ja iloiselta. Naisen ei tosiaan tarvitse olla mitenkään ihmeellisen kaunis jotta miehet lähestyy, vaan riittää varmasti että on ihan tavisviehät

Vierailija
138/139 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähesty. Mutta en olekaan kaunis saati hoikka 😔. 

N47

Vierailija
139/139 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joka kerta, viimeksi viikonloppuna."onko kukaan sanonu sulle vielä tänään, että sä oot tosi kaunis". 

Mä oon 50v, mun ainoat meikit on ripsiväri ja kulmat. Mä en oo mikään hoikkis, vaan on pyöreyttä ja muotoja. Hiukset on pitkät ja tummat. Ehkä musta heijastuu semmonen rentous ja se, että ei oo haku päällä.

Viime reissulla kolme sai parit ja sitä edellisellä kaksi :)