Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Rehellisesti: lähestyykö miehet teitä ihan oikeasti?

Vierailija
13.11.2025 |

Olen todella normaali nainen. Normaalipainoinen, urheilen paljon, pitkähiuksinen, normaalipituinen. Huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniastani. Olen 27v.

Yksikään mies ei ole ikinä tullut keskustelemaan lähestymismielessä. Siis ei yksikään. Ei kaupassa, ei töissä, ei baarissa. Ainoa parisuhteeni on alkanut omasta aloitteestani. Pari muuta kertaa kun olen tulkinnut tutun miehen ystävällisyyden lähestymiseksi, olen saanut märkää rättiä kasvoille ja nolannut itseni. Kukaan ei kysy puhelinnumeroa, ei pyydä treffeille.

Kerran olin kavereiden kanssa opiskelijatapahtumassa kiertämässä baareja ja unohdin kaulahuivini yhteen baariin. Kun kävin hakemassa sen, sain humaltuneen päähänpiston jäädä itsekseen istuskelemaan ja testaamaan tuleeko kukaan mies juttelemaan. Tuloksena istuin melkein kaksi tuntia yksin sivupöydässä.

Lähestytäänkö teitä ihan oikeasti jatkuvasi, vai pitääkö vain todeta etten ole kovin viehättävän näköinen?

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset lähestyy kiusaksi asti, suomalaiset miehet ei, paitsi lähemmäs 6-kymppiset enemmän humalassa olevat miehet lähestyy jos on käynyt joskus ns. pubissa. 

Ei suomalaiset miehet uskalla, koska niiden itsetunto ei kestä torjuntaa ilmeisesti.

Ei joku torjunta itsessään mitään, mutta mahdollinen syyte tai sosiaalinen häpäisy ja cancelointi.

Juujuu, tuohan on tavismiehille käynyt miljoona kertaa, niinkö?

Jos sä lähestyt naista niin, että siitä seuraa syyte, niin sun lähestymistavassa on jotain vialla. Ja kuinka monta kertaa noin sulle on oikeasti käynyt? Käsi sydämellä? Ja jotain yläasteen 'sä oot tyhmä' -juttuja ei lasketa.

Ei ole käynyt koska välttelen kaikkea lähestymiseksi tulkittavissa olevaa.

Vierailija
102/139 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset lähestyy kiusaksi asti, suomalaiset miehet ei, paitsi lähemmäs 6-kymppiset enemmän humalassa olevat miehet lähestyy jos on käynyt joskus ns. pubissa. 

Ei suomalaiset miehet uskalla, koska niiden itsetunto ei kestä torjuntaa ilmeisesti.

Ei joku torjunta itsessään mitään, mutta mahdollinen syyte tai sosiaalinen häpäisy ja cancelointi.

Juujuu, tuohan on tavismiehille käynyt miljoona kertaa, niinkö?

Jos sä lähestyt naista niin, että siitä seuraa syyte, niin sun lähestymistavassa on jotain vialla. Ja kuinka monta kertaa noin sulle on oikeasti käynyt? Käsi sydämellä? Ja jotain yläasteen 'sä oot tyhmä' -juttuja ei lasketa.

Ei ole käynyt koska välttelen kaikkea lähestymiseksi tulkittavissa olevaa

Niin. No omapa on elämäsi. Oma on valintasi olla yksin. Ehkei sun kannata poistua kotoakaan, voi vaikka salama osua päähän tai hirvi hyökätä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni nätti nainen mutta ei minua kukaan lähestynyt. Kävin baareissa kavereiden kanssa parin vuoden ajan mutta kukaan ei yrittänyt iskeä minua. Kerran yökerhossa sitten mies tuli pyytää tanssimaan ja se on ainoa kerta ja mies tarjosi myös drinkin. Olin oikeasti otettu ja päätin että vien miehen yöksi luokseni koska olin ollut pitkään ilman miestä. Se mies on yhtä minun kanssa siitä on kohta 10 vuotta. Ei mieheni ole mikään pitkä ja komea vaan lyhyt ja tavallisen oloinen oli silloin. Pyysin miestä kuukauden tuntemisen jälkeen muuttamaan luokseni mutta ei se heti suostunut vaan menni siinä puoli vuotta.

Vierailija
104/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä niitä lähestymisiä tuli tasaisin väliajoin. Nykyään olen ihan ilmaa miehille, katsovat suoraan läpi.

Vierailija
105/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestytään. Enimmäkseen papat joihin 20v ikäero. Kiire heillä löytää nainen toisen "kodinkoneen" tilalle. Mutta nuoremmatkin seuraavat, siinä on jo vähän potentiaalia. En erityisemmin etsi parisuhdetta. Olen suht helposti lähestyttävä, ihan kaikille. Luulen, että siitä kyse enemmän kuin viehätyksestä. 

Vierailija
106/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lähesty. Ei miehiä kiinnosta yli 180cm naiset. mieheni tapasin netissä, mutta en mä kertonut pituuttani ja sitten hän jo kerkesi ihastua minuun (mulla on söpöt kasvot)

Vierailija
107/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähesty muut ku ma mut ja vanhat papparaiset. En kelepaa miehille koska olen kiltti, vaatimaton ja nykymiehet yliarvioi tasonsa ja tavis nyt ei vaan kelpaa. En ole edes juoppo pahasti enkä kauheen lihavakkaan. Vähän suattaa selluliliittiä olla ja laartia mahassa ja luonne outo ja tylsä. 

Tekevätkö luonneanalyyseja ja miten?

Itsekin ihmettelen pappojen naisenmetsästystä. Ikään kuin lähettäisin väärää signaalia. Mutta taitavat tehdä sitä useille. 

Vierailija
108/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Olen sinkku, ja käyn kyllä suhteellisen useinkin treffeillä, mutta ne treffit syntyy aina Tinderin tai Hingen kautta.

Ei mua ole kukaan tuntematon ikinä tullut livenä ulos pyytämään, tai tuttavapiiristä kukaan sinkkumies pyytänyt ulos (toki tuttavapiirissäni ei sinkkumiehiä edes ole).

N37

Vierailija
109/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkuvasti, mutta säännöllisesti kuitenkin vaikka olen jo reilusti nelikymppinen. Olen kyllä ihan kaunis, hoikka ja klassisen tyylikäs, mutta luultavasti johtuu kuitenkin enemmän siitä, että olen ystävällinen, kohtelias ja hymyilen herkästi. Nuorempana miehiä roikkui perässä ihan riesaksi asti, nykyään nämä lähestyjät ovat yleensä siistejä ja asiallisia, mutta selkeästi minua nuorempia. Viime vuosina minua on pyydetty treffeille mm. juna-asemalla, bussipysäkillä ja ruokakaupassa.

Mutta ei näitä treffipyyntöjä oikeasti tarvitse löytääkseen parisuhteen, vaan siihen riittää yksi itselle juuri sopiva ihminen. Minäkin olen tylsästi ollut saman miehen kanssa opiskeluajoista saakka, eikä suunnitelmissa ole vaihtaa kun kerralla löytyi hyvä.

Vierailija
110/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä niitä lähestymisiä tuli tasaisin väliajoin. Nykyään olen ihan ilmaa miehille, katsovat suoraan läpi.

Olen minäkin 194 cm miehenä ilmaa naisille ilmeisesti liian pitkä

Vierailija
111/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan jotain vääriä signaaleja. Omasta mielestäni sanon vaan pari neutraalia sanaa, mutta ilmeisesti miehille sekin on jo vihreää valoa.

--

Viime viikollla Prismassa meinasin törmätä kulman takaa tulevaan mieheen. Sanoin jotain "huh, se oli lähellä". Miehen silmät oikein syttyi ja hän että "voisipa ollakin, mitäs sanot". Naurahdin että ei nyt kun pitää perheelle ruokaa ostaa.

Anteeksi, mutta tuo nyt kuulostaa juuri sellaiselta vitsailulta, mitä itsekin voisin vastaavassa tilanteessa heittää ja jatkaa sitten matkaani. Siis ilman aikomustakaan pyytää toista oikeasti treffeille.

Juu, eipä mitään :) Nämä oli vaan äkkiseltään mieleen tulevat tilanteet. Olen perheellinen, parisuhteessa elävä nainen, jolla ei ole

Minuakin tuntemattomat miehet auttavat omasta aloitteestaan. Eilen joku kantoi kassini, kun kädet eivät riittäneet. Hävisi siitä heti kyllä. Oli vain kohtelias ja auttavainen herrasmies hän. 

Vierailija
112/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan jotain vääriä signaaleja. Omasta mielestäni sanon vaan pari neutraalia sanaa, mutta ilmeisesti miehille sekin on jo vihreää valoa.

--

Viime viikollla Prismassa meinasin törmätä kulman takaa tulevaan mieheen. Sanoin jotain "huh, se oli lähellä". Miehen silmät oikein syttyi ja hän että "voisipa ollakin, mitäs sanot". Naurahdin että ei nyt kun pitää perheelle ruokaa ostaa.

Anteeksi, mutta tuo nyt kuulostaa juuri sellaiselta vitsailulta, mitä itsekin voisin vastaavassa tilanteessa heittää ja jatkaa sitten matkaani. Siis ilman aikomustakaan pyytää toista oikeasti treffeille.

Juu, eipä mitään :) Nämä oli vaan äkkiseltään mieleen tulevat tilanteet. Olen perheellinen, parisuhteessa elävä nainen, jolla ei ole

Minuakin tuntemattomat miehet auttavat omasta aloitteestaan. Eilen joku kantoi kassini, kun kädet eivät riittäneet. Hävisi siitä heti kyllä. Oli vain kohtelias ja auttavainen herrasmies hän. Heitäkin on. 

Vierailija
113/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lähesty. Ei miehiä kiinnosta yli 180cm naiset. mieheni tapasin netissä, mutta en mä kertonut pituuttani ja sitten hän jo kerkesi ihastua minuun (mulla on söpöt kasvot)

Kummasti kaikilla huippumalleilla riittää kiinnostuneita miehiä

Vierailija
114/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin 194 cm miehenä ilmaa naisille ilmeisesti liian pitkä

Et ole. Olet hyvän pituinen. Tietty, jos katselet vain alle 150cm naisia? 

Vierailija
115/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväjärkiset suomalaiset miehet eivät minua lähesty. Ulkkikset kyllä, mutta ei kiinnosta, lähinnä ahdistaa ja poistun välittömästi, tarvittaessa tylysti tilanteista. Satunnaisesti muutama selkeästi sekopää suomimies on lähestynyt koko elämän aikana. Kaksi ainoaa parisuhdettani on alkanut aloitteestani. 

Luulen että pitää olla todella kaunis ennen kuin naista lähestytään. Nykyään en edes käy missään joten minua voi lähestyä vain kauppa-, kirjasto- ja kuntosalireissuilla. Työtä teen etänä. Olen jo tottunut yksinäisyyteen ja tiedän monta mukavaa naista, joilla on sama tilanne. Tykkään ulkonäöstäni, mutta en varmastikaan ole mikään miesten unelma. Olen hyväksynyt asian. 

Vierailija
116/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selväjärkiset suomalaiset miehet eivät minua lähesty. Ulkkikset kyllä, mutta ei kiinnosta, lähinnä ahdistaa ja poistun välittömästi, tarvittaessa tylysti tilanteista. Satunnaisesti muutama selkeästi sekopää suomimies on lähestynyt koko elämän aikana. Kaksi ainoaa parisuhdettani on alkanut aloitteestani. 

Luulen että pitää olla todella kaunis ennen kuin naista lähestytään. Nykyään en edes käy missään joten minua voi lähestyä vain kauppa-, kirjasto- ja kuntosalireissuilla. Työtä teen etänä. Olen jo tottunut yksinäisyyteen ja tiedän monta mukavaa naista, joilla on sama tilanne. Tykkään ulkonäöstäni, mutta en varmastikaan ole mikään miesten unelma. Olen hyväksynyt asian. 

Pidetäänkö sinua hyvin "korkeatasoisena"? Kaupungilla mietin näitä "täydellisiä naisia", joilta en naisenakaan tule kysyneeksi edes bussien kulusta. Oletko kokeillut vaatimattomampaa pukeutumista? 

Vierailija
117/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö sinua hyvin "korkeatasoisena"? Kaupungilla mietin näitä "täydellisiä naisia", joilta en naisenakaan tule kysyneeksi edes bussien kulusta. Oletko kokeillut vaatima

En oikein usko, en ole mikään instagrammalli. Minua kyllä usein katsotaan pitkään, ajattelen, että minulla on ehkä sellainen "aura" , että ihmiset tuijottavat. Pukeudun kyllä omasta mielestäni ihan tyylikkäästi ja olen huoliteltu. En aio pukeutua homssuisesti enkä muutoinkaan "pienentää" itseäni muiden mukavuudeksi. Hän joka elämääni kuuluu, varmasti kelpuuttaa minut tällaisena. Jos häntä ei ole olemassa, en asialle mitään mahda. Kiitos kuitenkin vastauksesta, kommenttisi herätti ajattelemaan. 

Vierailija
118/139 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä miehet eivät tunnista / tunnusta. Miehet ovat samojen naisten perässä ja samaan aikaan miehet syyllistävät naisia siitä, kuinka naiset ovat vain samojen miesten perässä. Osa naisista on miehille ilmaa. 

Vierailija
119/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei lähestytä, koska pidän tarkoituksella etäisyyttä ihmisiin. Yleensä se onnistuu. Joskus bussissa on kyllä vähän väkisin yritetty tulla juttusille. Se on ärsyttävää, kun tilanteesta ei oikein pääse pois. Enkä haluaisi sanoa pahastikaan sille toiselle.

Vierailija
120/139 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kaikilla huippumalleilla riittää kiinnostuneita miehiä

Oletko varma? Mistä tiedät jokaisen huippumallin miestilanteen?