Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Rehellisesti: lähestyykö miehet teitä ihan oikeasti?

Vierailija
13.11.2025 |

Olen todella normaali nainen. Normaalipainoinen, urheilen paljon, pitkähiuksinen, normaalipituinen. Huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniastani. Olen 27v.

Yksikään mies ei ole ikinä tullut keskustelemaan lähestymismielessä. Siis ei yksikään. Ei kaupassa, ei töissä, ei baarissa. Ainoa parisuhteeni on alkanut omasta aloitteestani. Pari muuta kertaa kun olen tulkinnut tutun miehen ystävällisyyden lähestymiseksi, olen saanut märkää rättiä kasvoille ja nolannut itseni. Kukaan ei kysy puhelinnumeroa, ei pyydä treffeille.

Kerran olin kavereiden kanssa opiskelijatapahtumassa kiertämässä baareja ja unohdin kaulahuivini yhteen baariin. Kun kävin hakemassa sen, sain humaltuneen päähänpiston jäädä itsekseen istuskelemaan ja testaamaan tuleeko kukaan mies juttelemaan. Tuloksena istuin melkein kaksi tuntia yksin sivupöydässä.

Lähestytäänkö teitä ihan oikeasti jatkuvasi, vai pitääkö vain todeta etten ole kovin viehättävän näköinen?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistakin kyllä joskus aikuisena tapahtunut, että aikuinen mies vakoilee puun takaa. Sitten ujona piiloon, kun katsot sinnepäin. Lähistöllä ei ollut ketään muita, mutta melkein sanoisin, että osa miehistä saa kicksejä sellaisesta seurailusta ja että menenpäs tuonne puun taakse ja kuikin sieltä mitä tuo nainen tuolla tekee.

Vierailija
42/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin kyllä joskus aikuisena tapahtunut, että aikuinen mies vakoilee puun takaa. Sitten ujona piiloon, kun katsot sinnepäin. Lähistöllä ei ollut ketään muita, mutta melkein sanoisin, että osa miehistä saa kicksejä sellaisesta seurailusta ja että menenpäs tuonne puun taakse ja kuikin sieltä mitä tuo nainen tuolla tekee.

Kuulostaa kamalalta. Missä asut? Siis että tiedän pysyä poissa tuollaisten hyypiöiden asuinseuduilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta. Missä asut? Siis että tiedän pysyä poissa tuollaisten hyypiöiden asuinseuduilta. 

Niuvanniemessä.

Vierailija
44/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli komea hyypiö, sellainen kiiltokuvamiehen näköinen :D Tuskin ihan suomalainen, veikkaisin että irlantilainen tms. Eli sellainen aivan vaalea iho ja tummat kiiltävät karvat, kauniit kasvot. Asui lähelläni Helsingissä jonkin aikaa. 

Vierailija
45/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ap on liian viehättävän näköinen, niin ettei kukaan uskalla lähestyä häntä? Mä olin ap:n ikäisenä ihan tavis, en erityisemmin kiinnittänyt huomiota ulkonäkööni, en meikannut, tukka ponihännällä ja silmälasit, ujo. Kyllä mua siitä huolimatta lähestyttiin toisinaan, ei välttämättä säännöllisesti, mutta kuitenkin.

Vierailija
46/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ap on liian viehättävän näköinen, niin ettei kukaan uskalla lähestyä häntä? Mä olin ap:n ikäisenä ihan tavis, en erityisemmin kiinnittänyt huomiota ulkonäkööni, en meikannut, tukka ponihännällä ja silmälasit, ujo. Kyllä mua siitä huolimatta lähestyttiin toisinaan, ei välttämättä säännöllisesti, mutta kuitenkin.

Ei sellaista viehättävän näköistä naista olekaan, jota ei koskaan lähestyttäisi. Tuo on ihan bullshittiä, että miehet "pelkäisivät" viehättäviä naisia ja pelkäisivät kollektiivisesti niin pahasti, ettei kukaan koskaan lähestyisi :D

Veikkaisin, että ap:lla on jotenkin sulkeutunut olemus, eli hymyily ja elämän fiilistely voisi auttaa. Sellainen, että vaikuttaa ulospäinsuuntautuneelta ja iloiselta. Naisen ei tosiaan tarvitse olla mitenkään ihmeellisen kaunis jotta miehet lähestyy, vaan riittää varmasti että on ihan tavisviehättävä. Mutta energia voi vaikuttaa paljonkin.

Vierailija
47/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesällä kauppakeskuksessa penkillä istuessani vastapäätä istunut tuntematon mies alkoi jutella ja osoitti suoraan halunsa tutustua enemmän. Olin ihan räjähtäneen näköisenä pitkän ja epäonnistuneen junamatkan jälkeen kantamuksieni kanssa. Meikittömänä, hiukset sateen kastelemat ja jotkut eiliset vaaterytkyt päällä. 

Vierailija
48/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella erikoiselta. Eiköhän aivan kaikkia naisia lähestytä. Trolli? 

Vierailija
49/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jonkin verran lähestytty, mutta lähinnä nuorena ja sinkkuna ollessani. Työpaikalla aina joskus joku mies käyttäytyy ihastuneesti, mutta ei tee mitään aloitetta. Tänä vuonna yksi mies pyysi minua työpaikan juhliin. Siinä oli ollut ilmassa jotakin välillämme ja siksi en lähtenyt juhliin. 

Vierailija
50/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nelikymppisenä urheilullisena, hoikkana ja sirona lähestytään. Käyn salilla 4-5 krt viikossa, hampaat on valkaistu ja hoidettu, rinnat on kohotettu ja silarit, ripsipidennykset, hiukset vaalennettu ja hiuspidennykset. Ruskettunut iho. Rakennekynnet (maltilliset, ei mitkään kotkan kynnet) iho hyväkuntoinen ja rypytön. Isot silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan (mallia Julia Roberts) myös vatsaan on tehty kiristys. Ja raskaat yläluomet leikattu. 

Olen 149/45 kg. 

Pukeudun naisellisesti, korkokenkiin ja hameisiin. 

Pukeudun business tyyliin kun olen töissä pankissa. 

Ihan kuntosalilla, kaupassa, töissä, ja baareissa lähestytty. Myös Somen kautta tulee lähestymisiä

Vierailija
51/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuorempana oli vaikeampaa kun vasta etsin parisuhdetta. Jotkut miehet kyllä lähestyivät, halusivat ystävystyä, tekivät aloitetteita ja muutama ehdotti seurustelua. Heistä kukaan ei ollut minulle sopiva tai en ollut ihastunut. Tai vaikka poika olisi mielestäni ollut viehättävä, en halunnut seurustella sellaisen kanssa, joka olisi lähinnä halunnut seksiä. En halunnut että minua käytetään vain omiin tarpeisiin tai statuksen nostamiseen.

Parisuhteessa ollessani jotkut miehet ovat lähestyneet ja käyttäytyneet ihastuneesti, mutta vain ihan muutama on tehnyt aloitteen tai yrittänyt lämmitellä jotakin vanhan ystävyyden pohjalta. 

Vierailija
52/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy ihan liikaakin. Viimeksi tänään minulta yritettiin ostaa seksiä seurakunnan leipäjonossa, jossa olin siis sitä leipää varattomille jakamassa.

Pappi vieressä ihmetteli, miksei kukaan häneltä halua ostaa. No, hän on mies.

N60

Vierailija
53/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Nuorena ollessani yksin yhden harrastuksen parissa metsän reunassa ihan lähelläni epäsiistin näköinen mies kurkisti yhtäkkiä puun takaa minua katsoen. Pelästyin, otin heti pyöräni ja poljin pois paikalta enkä mennyt samaan paikkaan enää koskaan.

Vierailija
54/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuoruudessani hyvän näköisen naisen kanssa. Olen siis mies. Vaikka olimme yhdessä liikenteessä niin mm. julkisissa liikennevälineissä miehet lähestyivät kumppaniani, tyrkyttivät käyntikortteja ym. Kuinka toivottomia nuo miehet olivat?  Lähinnä naureskelin noille yrityksille. Olin jo niin tottunut hänen ulkonäköön, että se ei merkinnyt minulle mitään ihmeellistä.

Kun tämä nainen oli sinkkuna niin lähestyminen oli hänelle joka päiväistä ja se oli hänelle todella raskasta ja rasittavaa. Olisi varmaan pitänyt meikata itsensä rumaksi. 

Vierailija
55/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Nuorena ollessani yksin yhden harrastuksen parissa metsän reunassa ihan lähelläni epäsiistin näköinen mies kurkisti yhtäkkiä puun takaa minua katsoen. Pelästyin, otin heti pyöräni ja poljin pois paikalta enkä mennyt samaan paikkaan enää koskaan.

Toi oli komea, samaa ikäluokkaa ja olimme katselleet joskus toisiamme. Tosi ujon oloinen, näytti sellaiselta posliininukelta vähän ja saattoi olla parisuhteessa. Usein sellaiset miehet on, jotka katselee, mutta eivät lähesty. En ole koskaan onnekseni vetänyt puoleeni pultsareita, ihan eri ikäisiä miehiä tms.

Vierailija
56/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin mitta lähestytään.

Baarissa kyllä.

Joskus sosiaalisen median kautta.

Vierailija
57/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista viehättävän näköistä naista olekaan, jota ei koskaan lähestyttäisi. Tuo on ihan bullshittiä, että miehet "pelkäisivät" viehättäviä naisia ja pelkäisivät kollektiivisesti niin pahasti, ettei kukaan koskaan lähestyisi :D

Veikkaisin, että ap:lla on jotenkin sulkeutunut olemus, eli hymyily ja elämän fiilistely voisi auttaa. Sellainen, että vaikuttaa ulospäinsuuntautuneelta ja iloiselta. Naisen ei tosiaan tarvitse olla mitenkään ihmeellisen kaunis jotta miehet lähestyy, vaan riittää varmasti että on ihan tavisviehät

Naulan kantaan. Oma käytös vaikuttaa paljon. Jos ei ota mitään katsekontaktia niin hankala sellaista on lähestyä. Yleensä nainen jollakin tavalla "antaa merkin" esim. hymyilemällä, että ole hyvä ja lähesty. Myrkkynaamoja en lähesty koskaan.

Ulkonäöstä tämä on harvoin kiinni. 

Vierailija
58/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähesty juurikaan. Olen 20 vuotias, kaunis, hoikka, luonnollinen mutta huoliteltu, liikun usein yksin. En käy baareissa. Missään julkisilla paikoilla ei ole lähestytty kuin muutaman kerran jotain ulkomaalaisia vähän omituisia miehiä. En tiedä johtuisiko siitä että en katso ketään silmiin ym. Edellinen mieheni oli niin mustasukkainen että ei edes saanut katsoa muihin miehiin päinkään, siitä jäänyt tapa ja pelko päälle etten katso ketään...

Vierailija
59/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu- ja lukioaikana muutama poika kiinnostui ja lähestyi minua. Kävimme treffeillä muutamia kertoja, mutta en halunnut enempää. Olin aivan sairaan ujo enkä halunnut mitään huomiota. Ahdistuin siitä, että niitä poikia olisi pitänyt moikata koulun käytävillä. Ahdisti ajatuskin siitä, että pojan kaverit tietäisivät että meillä on jotakin juttua. En ollut yhtään valmis mihinkään seurusteluun kuin vasta joskus aikuisena. Silläkin on osuutensa asiaan, että koko peruskoulun ajan luokan äänekkäimmät pojat väheksyivät ja kiusasivat minua. Kouluaikojen jälkeen tuli yllättävän paljon kiinnostuneita miehiä ja olin edelleen ujo ja hyvin valikoiva. Siihen kiinnostukseen oli vaikea suhtautua. Lopulta yhden kanssa tärppäsi ja nyt olemme olleet 30 v naimisissa. 

Eli varmaan pitää olla yhtä ujo, varovainen ja äärimmäisen harkitseva kuin minä, jotta miehet kiinnostuvat vakavasti :)

Vierailija
60/70 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua nelikymppisenä urheilullisena, hoikkana ja sirona lähestytään. Käyn salilla 4-5 krt viikossa, hampaat on valkaistu ja hoidettu, rinnat on kohotettu ja silarit, ripsipidennykset, hiukset vaalennettu ja hiuspidennykset. Ruskettunut iho. Rakennekynnet (maltilliset, ei mitkään kotkan kynnet) iho hyväkuntoinen ja rypytön. Isot silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan (mallia Julia Roberts) myös vatsaan on tehty kiristys. Ja raskaat yläluomet leikattu. 

Olen 149/45 kg. 

Pukeudun naisellisesti, korkokenkiin ja hameisiin. 

Pukeudun business tyyliin kun olen töissä pankissa. 

Ihan kuntosalilla, kaupassa, töissä, ja baareissa lähestytty. Myös Somen kautta tulee lähestymisiä

Juujuu Pertti, juujuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi