Naiset! Rehellisesti: lähestyykö miehet teitä ihan oikeasti?
Olen todella normaali nainen. Normaalipainoinen, urheilen paljon, pitkähiuksinen, normaalipituinen. Huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniastani. Olen 27v.
Yksikään mies ei ole ikinä tullut keskustelemaan lähestymismielessä. Siis ei yksikään. Ei kaupassa, ei töissä, ei baarissa. Ainoa parisuhteeni on alkanut omasta aloitteestani. Pari muuta kertaa kun olen tulkinnut tutun miehen ystävällisyyden lähestymiseksi, olen saanut märkää rättiä kasvoille ja nolannut itseni. Kukaan ei kysy puhelinnumeroa, ei pyydä treffeille.
Kerran olin kavereiden kanssa opiskelijatapahtumassa kiertämässä baareja ja unohdin kaulahuivini yhteen baariin. Kun kävin hakemassa sen, sain humaltuneen päähänpiston jäädä itsekseen istuskelemaan ja testaamaan tuleeko kukaan mies juttelemaan. Tuloksena istuin melkein kaksi tuntia yksin sivupöydässä.
Lähestytäänkö teitä ihan oikeasti jatkuvasi, vai pitääkö vain todeta etten ole kovin viehättävän näköinen?
Kommentit (69)
Minua on lähestytty yhtään vakavammin elämäni aikana kolme kertaa. Ensimmäisen kanssa kävin kerran treffeillä mutta ei natsannut. Toisen kanssa seurustelin muutaman viikon mutta miestä ei sitten lopulta kiinnostanutkaan tarpeeksi. Kolmannen kanssa menin sitten lopulta naimisiin.
Eli ei ole lähestyttä montaa kertaa mutta riittävän monta silti. Ja olen ihan tavallinen perusnätti nainen mutta en mikään tyrkky tai flirtti. Luulen että tällaiset saavat olla aika rauhassa.
Tuli kun olin yksin ulkona. Sit me vietettiin aikaa yhdessä. En enää nimeä muista.
Taas tämä. Poistettiinko sun edellinen ketju?
Naisen tulee antaa merkki että hyväksyy lähestymisen, mutta nokkelimmat ohittaa sen luontevasti.
Ei ole kauheasti ja usein miehiä saa kyllä rohkaista aika paljon että uskaltavat tulla tekemään aloitteita. Ainakin sellainen tavallinen perusmies on usein aika ujo eikä ollenkaan varma omasta haluttavuudestaan.
Muistan kun yksi söpö mutta ujohko nuori mies katseli minua puolisalaa vaikka kuinka kauan baarissa eikä meinannut millään uskaltaa tulla juttelemaan. Kovasti yritin hymyillä hänelle ja katsella silmiin että tajuaisi että sopii tulla.
No tulihan se viimein ja olin kyllä sitten hyvin hyvin helppo vietävä että ei pelästyisi heti pois. Lähti siinä pojalta poikuus ja minulta sinkkuus ja myöhemmin saatiin aikaan vielä pari lastakin.
Ai normaali? Onko normaalia laittaa sama viesti uudestaan tänne?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole normaali vaan trolli.
Kaikki tietää, ettei nainen koskaan voi istua baarissa yksin hetkeäkään, kun seuraan tunkee koko ajan miehiä. Toki nämä eivät ole yleensä varteenotettavia lähestymisiä, koska sellaisiksi lasketaan vain aidosti kiinnostavien miesten lähestyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää, ettei nainen koskaan voi istua baarissa yksin hetkeäkään, kun seuraan tunkee koko ajan miehiä. Toki nämä eivät ole yleensä varteenotettavia lähestymisiä, koska sellaisiksi lasketaan vain aidosti kiinnostavien miesten lähestyminen.
Riippuu millaisissa baareissa käy. Ei monetkaan miehet tunge kenenkään seuraan ilman ennakoivaa silmäpeliä.
Lähestyy. Vaikka minulla ei ole pitkiä hiuksia, ja näytän useimmiten ihan puliakalta, tai vähintäänkin kodittomalta. Kohtuullisen treenattu olen kyllä, mutta saa olla aika fakiiri jos sen timmin tiimalasin aistii näiden inan verran juuttisäkkiä tyylikkäämpien vaatteiden alta.
On lähestytty kaupassa, kadulla, kulkuneuvoissa, töissä, koiralenkillä, kirjastossa (somessa useastikin, jos se lasketaan) jne jne. Baareissa ei ole lähestytty, mutta en kovin usein moisissa edes käy.
Sitten: ei ne lähestyjät ainakaan lähivuosina ole olleet mitään laatikkoleukaisia lentäjäkirurgeja. Osa taviksia, valtaosa kohderyhmääni eli laitapuolenkulkijoita ja kaupunkiin eksyneitä maalaiskolleja. Myös kohtuuton ikäero tuntuu olevan puoleensa vetävä tekijä. Olen pitänyt osana elämää, pariutumisessa se ei ole auttanut.
En naisena pitäisi sitä minkään mittarina lähestyykö miehet vai ei. Jotkut on sellaisia että tietämättään välttelee ihmiskontakteja, toiset taas voi olla vaikka jumalattaren näköisiä ja just siks ei miehet uskalla lähestyä. Tiedä häntä. Mua on lähestytty eniten silloin kun olen ollut kaikkein välinpitämättömimmilläni minkään suhteilun suhteen. Suomessa on myös nihkeämpää kuin toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaisissa baareissa käy. Ei monetkaan miehet tunge kenenkään seuraan ilman ennakoivaa silmäpeliä.
Ai ei vai? Miksi naiset sitten koko ajan väittää toista.
"Kaikki tietää" = laitan tähän perään jonkun stereotypian joka tukee omaa mielipidettäni.
Eipä lähestynyt edes silloinkun olin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset? En mä ole koskaan _kuullut_ kenenkään naisen väittävän toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset väittää, iso osa ei. Ne väittää joille niin käy, muille ei käy.
Ei oo koskaan. Olen normaalipainoinen, nätti, ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, pitkät vaaleat hiukset, pukeudun siististi ja laitan vain vähän meikkiä.
N.24
Ulkomaalaiset miehet kyllä, suomalaiset ei muuten kuin tukevassa humalassa. Jälkikäteen on kyllä miehet tullut kertomaan että olivat aikoinaan muhun ihastuneita, mutta eivät uskaltaneet tehdä aloitetta. Seurustelusuhteet on ihan AINA käynnistynyt omasta alotteesta. Olen kuitenkin kuulemma kaikilla mittapuilla hyvän näköinen. Pitkä, hoikka, vaalea, tiimalasivartalo, luonnollinen. Ilmeisesti suomailaisilla miehillä ei vaan ole tarpeeksi munaa lähestyä naisia muuten kuin kännissä. Olen niin usein nähnyt että vähän rumemmat naiset löytävät nopeasti itselleen miehen ja kauniimmat jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole väittänyt. En olr kuullut kenenkään naisen väittävän tuota.
Eipä lähesty ei, ei nyt eikä edes nuorempana. Sen sijaan katseita saan huomattavasti enemmän nyt nelikymppisenä kuin nuorempana ikinä. Jos itse aktivoituisin aloitteelliseksi, varmasti saisi miesseuraa, mutta valitettavasti olen varattu.
Kai tässä on muitakin vaihtoehtoja, kuin ei koskaan tai jatkuvasti? :D
Minua ei lähestytä mitenkään jatkuvasti, mutta säännöllisin väliajoin kyllä.
Arjessa lähestytään enemmän kuin yöelämässä, mutta kyllä yöelämässäkin lähestymisiä välillä tapahtuu - etenkin, jos menee tapahtumiin joissa käy lähinnä samanhenkisiä ihmisiä. Nuorena vietin liikaa aikaa kavereideni mukana paikoissa, joissa HE viihtyivät, mutta joissa ei ollut mulle mitään. Se oli sellaista sinkun nolla-aikaa, minkä lopetin myöhemmin. Elämä on lyhyt, enkä tuhlaa sitä paikoissa joissa en viihdy ja joissa ei ole minulle mitään.
Voithan kokeilla sellaista, että hymyilet ja fiilistelet elämää ja kuljet iloisena? Ehkä se kutsuisi lähestyjiä luokseen?