Naiset! Rehellisesti: lähestyykö miehet teitä ihan oikeasti?
Olen todella normaali nainen. Normaalipainoinen, urheilen paljon, pitkähiuksinen, normaalipituinen. Huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniastani. Olen 27v.
Yksikään mies ei ole ikinä tullut keskustelemaan lähestymismielessä. Siis ei yksikään. Ei kaupassa, ei töissä, ei baarissa. Ainoa parisuhteeni on alkanut omasta aloitteestani. Pari muuta kertaa kun olen tulkinnut tutun miehen ystävällisyyden lähestymiseksi, olen saanut märkää rättiä kasvoille ja nolannut itseni. Kukaan ei kysy puhelinnumeroa, ei pyydä treffeille.
Kerran olin kavereiden kanssa opiskelijatapahtumassa kiertämässä baareja ja unohdin kaulahuivini yhteen baariin. Kun kävin hakemassa sen, sain humaltuneen päähänpiston jäädä itsekseen istuskelemaan ja testaamaan tuleeko kukaan mies juttelemaan. Tuloksena istuin melkein kaksi tuntia yksin sivupöydässä.
Lähestytäänkö teitä ihan oikeasti jatkuvasi, vai pitääkö vain todeta etten ole kovin viehättävän näköinen?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai normaali? Onko normaalia laittaa sama viesti uudestaan tänne?
Eihän ap ole normaali vaan trolli.
Kaikki tietää, ettei nainen koskaan voi istua baarissa yksin hetkeäkään, kun seuraan tunkee koko ajan miehiä. Toki nämä eivät ole yleensä varteenotettavia lähestymisiä, koska sellaisiksi lasketaan vain aidosti kiinnostavien miesten lähestyminen.
Riippuu millaisissa baareissa käy. Ei monetkaan miehet tunge kenenkään seuraan ilman ennakoivaa silmäpeliä.
Ai ei vai? Miksi naiset sitten koko ajan väittää toista.
Jotkut väittävät. Ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Eipä lähestynyt edes silloinkun olin nuori.
Ei minuakaan, paitsi jos halusivat kiusata / purkaa omaa pahaa oloaan johonkin. Itse en todellakaan lähesty. Näin rumalla naamalla ei kehtaa edes haaveilla.
Ei lähesty, paitsi joskus jotkut humalikot.
No mienä voin sanoa, että taustatsekkkaus on must. En taatusti lähde herkästi kysymään. Nykyinen kyllä kävi keven tsekauksen läpija eliminätein tolkutomat puhelinlaskut ja netti-höpinät. Jouduin heti sänkyyn...... Ilmeisestiollaan oltu yhdessä jo n 15 vuotta......
Niin meikä on sen saatanan mörököllin näköinen uuno-turhake.
Äiskänope itse korjatkoonhirween-kirggoitukseni!
Ei onneksi, haluan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet kyllä, suomalaiset ei muuten kuin tukevassa humalassa. Jälkikäteen on kyllä miehet tullut kertomaan että olivat aikoinaan muhun ihastuneita, mutta eivät uskaltaneet tehdä aloitetta. Seurustelusuhteet on ihan AINA käynnistynyt omasta alotteesta. Olen kuitenkin kuulemma kaikilla mittapuilla hyvän näköinen. Pitkä, hoikka, vaalea, tiimalasivartalo, luonnollinen. Ilmeisesti suomailaisilla miehillä ei vaan ole tarpeeksi munaa lähestyä naisia muuten kuin kännissä. Olen niin usein nähnyt että vähän rumemmat naiset löytävät nopeasti itselleen miehen ja kauniimmat jäävät yksin.
Kyllä osa suomalaisistakin lähestyy.
Mun käsitys taas on, että kauniit on melkein aina parisuhteessa. Toki taviksemman näköisetkin on. Suurin osa naisista taitaa olla parisuhteessa, ja varsinkin ikäluokassa 25+ on vaikea löytää sinkkuseuraa.
Toisinaan, jätän huomioitta koska olen varattu.
Nykyinen mieheni lähestyi minua 3 vuotta sitten kun olin ulkoiluttamassa koiraani ja häntä kiinnosti mitä rotua se on (koirani on Mudi) kun on niin hauskan näköinen. Tuli sitten enemmänkin juttua koirista, hänellä oli ollut Corgi joka oli aiemmin sinä vuonna jouduttu lopettamaan kun vanhuuden vaivat puski päälle niin pahasti ja uutta koiraa on välillä miettinyt.
Tavattiin sitten ihan vaan lenkkeilyn merkeissä muutaman kerran uudestaankin ja yksi asia johti toiseen.
Musta tuntuu, että osa naisista on enemmän sellaisia "kuumia perunoita" miehille, ja osa sitten taas enempi tapettia heille. Tämähän näkyy jo lapsena, kun pojat seurailee koko ajan niitä samoja tyttöjä/tyttöä, vakoilee ja yrittää pölliä päiväkirjaa, menee ikkunan alle iltaisin katselemaan ja ulvomaan jne. Nuorena ja aikuisena sama meno jatkuu, mutta muuttuu tietty vähän aikuismaisemmaksi ja fiksummaksi. Mut kaava sama, eli ne tietyt naiset on "kuumia perunoita" joiden seurailu/seura kiinnostaa miehiä.
En tiedä liittyykö toi edes niinkään pelkästään ulkonäköön, kuin johonkin karismaan tai eläväiseen luonteeseen.
Kyllä. Eilen Helsinki-Vantaan lentokentällä siinä ajassa kun kävelin lentokoneesta kentän läpi ulos ja taksiin, ehti kaksi miestä käydä minua jututtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eilen Helsinki-Vantaan lentokentällä siinä ajassa kun kävelin lentokoneesta kentän läpi ulos ja taksiin, ehti kaksi miestä käydä minua jututtamassa.
Ei mitään tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai normaali? Onko normaalia laittaa sama viesti uudestaan tänne?
Eihän ap ole normaali vaan trolli.
Kaikki tietää, ettei nainen koskaan voi istua baarissa yksin hetkeäkään, kun seuraan tunkee koko ajan miehiä. Toki nämä eivät ole yleensä varteenotettavia lähestymisiä, koska sellaisiksi lasketaan vain aidosti kiinnostavien miesten lähestyminen.
Riippuu millaisissa baareissa käy. Ei monetkaan miehet tunge kenenkään seuraan ilman ennakoivaa silmäpeliä.
Kyllä tunkee jos naisen ulkonäkö viehättää. Viittä minuuttia pidempään ei yksin saa istua.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että osa naisista on enemmän sellaisia "kuumia perunoita" miehille, ja osa sitten taas enempi tapettia heille. Tämähän näkyy jo lapsena, kun pojat seurailee koko ajan niitä samoja tyttöjä/tyttöä, vakoilee ja yrittää pölliä päiväkirjaa, menee ikkunan alle iltaisin katselemaan ja ulvomaan jne. Nuorena ja aikuisena sama meno jatkuu, mutta muuttuu tietty vähän aikuismaisemmaksi ja fiksummaksi. Mut kaava sama, eli ne tietyt naiset on "kuumia perunoita" joiden seurailu/seura kiinnostaa miehiä.
En tiedä liittyykö toi edes niinkään pelkästään ulkonäköön, kuin johonkin karismaan tai eläväiseen luonteeseen.
Missä joku on muka koittanut varastaa päiväkirjaa tai lähtenyt ulvomaan ikkunan alle illalla? Jotain rajaa nyt :D
Vierailija kirjoitti:
..ja sitten heräsin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä joku on muka koittanut varastaa päiväkirjaa tai lähtenyt ulvomaan ikkunan alle illalla? Jotain rajaa nyt :D
Lapsena! Niinhän siellä selkeästi luki. Aikuiset ei tuollaista tee, vaikka olenkin saanut yhden miehen kiinni lukemassa salaa päiväkirjaani ja miehet muutenkin vähän sellaisia penkojia.
Ei lähesty, mutta parempi niin saa olla rauhassa.
No ei. Nuorena sentään baareissa/ravintoloissa oli tapa hakea toisia tanssimaan. Sillä tavalla tapasin mieheni. En ole kaunis ollenkaan, joten nuo tanssiin haut olivat myös harvinaisia. Mutta siis, pian olen kuusikymmentä ja yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt missään noiden nuoruuden tanssimisten jälkeen :)
Onkohan allu testannut monipersoonaisilla naisrooleilla, miten miehet reagoivat kun "nainen" osallistuu keskusteluun erilaisilla kuvilla ja muilla ominaisuuksilla? Siinähän uteliaisuus tyydyttyisi eikä tarvitsisi syytellä naisia narraamisesta. Ensi käden tietoa, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ja sitten heräsin 🤣
No mitäs nyt ihmettä? Noh ei ole minulta pois jos et usko. Tällaista kuitenkin sattuu minulle jatkuvasti.
Mua isketään jatkuvasti. Mutta olen tosi sosiaalinen ja aktiivisesti vähän kaikessa mukana. Olen tosi mukava miehille ja naisille enkä sillai flirttaile kenellekään. Mutta näissä yhteyksissä sitten yritetään iskeä jatkuvasti. Ja juu, olen nätti ja pitkä ja hoikka ja hiukset on pitkät ja vaaleat.