Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liisa on käyttänyt peukkua 15 vuotta

Vierailija
13.11.2025 |

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-nain-peukkua-kayttavan-54-vuotiaan-li…

Luin tuon, ja ajattelin, että ei mun päivät ole tuon kummoisempia.  En saa mitään aikaiseksi, päivät valuvat pois, olo on enimmäkseen turta ja apaattinen.

Erona Liisaan mä en käytä mitään huumehia enkä päihdelääkkeitä. Eikä mulla ole ketään mikaa asuintoverina, eikä kavereita, vaan olen totaaliyksinäinen.

Huumeidenkäyttäjät vaikuttavat vaativilta ihmisiltä; he edellyttävät että elämässä on kohokohtia ja kivaa. Näköjään mä olen vähään tyytyjä. En kyllä tiedä, miten elämäni saisi antoisammaksi. Vai onko tämmöinen elämä zen?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarilta seuraava huumemyönteinen reportaasi Frankfurtin tilanteesta. Normi työssäkäyvän keskarin on vain sopeuduttava nisteihin, kustannettava käyttöhuoneet jne sekä tarvittaessa annettava harja käteen narkeille, että siivoaisivat jälkensä😂

Singaporen huumepolitiikka tänne tarvitaan eikä mitään liberaalia hymistelyä. Normitallaajalla on oikeus kulkea rauhassa edes kohtuu viihtyisässä ympäristössä. Muuten tuntuukin olevan vain velvollisuuksia, joskus vaikuttaa että nistien oma elämäntilanne on tällaisen keskarin syytä

Vierailija
122/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kyllä, mutta minun vähän kävi kateeksi hänen sosiaalista elämäänsä. Itsellä ei päihdeongelmaa, on jopa työkin, mutta elämä tuntuu kovin merkityksettömältä ilman yhtään läheistä ihmissuhdetta.

Tuon seuran taso ei päätä huimaa. Yhtä ja samaa, päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Liisan kämppä maksaisi vapailta markkinoilta 850 euroa (samankokoisia samalla kadulla Töölössä on tälläkin hetkellä vuokrattavana vuokraovessa). Sanotaan tämä nyt selvästi: Tuo sijainti vastapäätä on Suomen Kansallisoopperaa! Nyt Sininauhasäätiö maksaa Liisan ja nistikamujen asumisen ja paskoo koko naapuruston.

Uskomatonta.

Keskelle metsää nää pitäisi siirtyä, niin että ei ole naapureita lähellä. Kamaa ois vaikeampaa saada sinne, niin sekin olisi hyväksi.

Vierailija
124/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täällä palstalla kovasti vastustetaan huumeita, mutta tässä ketjussa yllättäen onkin monta sellaista joiden mielestä huume-elämä vaikuttaa kadehdittavan mukavalta. Kun kerran huumeidenkäyttäjät teistä saavat yhteiskunnassa kaiken ja heillä on mukava elämä niin on se kumma kun ette ole jo itse ruvenneet käyttämään. Mitä sitä edes vastustamaan huumeita kun ne kerran ovat avain onneen. 

Vai mahtaako se oma elämä kuitenkin olla sitten jollain tavalla parempaa kun ette ole narkeiksi ruvenneet?

Vierailija
125/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva on työssä käyvien  kustantaa vaikka millaisia elämäntapoja.  On vaatetusta, on uskontoa, on huumeita, on muuten vaan.  Kaikki hoidetaan viimosen päälle.  Ei ole varaa menettää yhtään Kelan työntekijää huonon johdon vuoksi. 

Kaikki työssäkäyvät eivät todellakaan rahoita muiden elämää. Siihen vaaditaan riittävän hyvä palkka.

Pitäisi olla keskuspankin johtoryhmässä ollut päättämässä että tunkee suomeen vuosittain miljardi tolkulla rahaa.    Siitä voi sanoa että on rahoittanut tätä maata.

Vierailija
126/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä täällä palstalla kovasti vastustetaan huumeita, mutta tässä ketjussa yllättäen onkin monta sellaista joiden mielestä huume-elämä vaikuttaa kadehdittavan mukavalta. Kun kerran huumeidenkäyttäjät teistä saavat yhteiskunnassa kaiken ja heillä on mukava elämä niin on se kumma kun ette ole jo itse ruvenneet käyttämään. Mitä sitä edes vastustamaan huumeita kun ne kerran ovat avain onneen. 

Vai mahtaako se oma elämä kuitenkin olla sitten jollain tavalla parempaa kun ette ole narkeiksi ruvenneet?

Kyllä tässä alkaa vahvasti olemaan harkinnassa narkkarin rento elämäntyyli, joten älä sinä siitä murehdi.

Varmasti näillä ulostuloilla toimittajat saavat aikaan juuri sen minkä haluavatkin: Nimittäin nistien määrään reippaan kasvun 

Vierailija
127/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kyllä, mutta minun vähän kävi kateeksi hänen sosiaalista elämäänsä. Itsellä ei päihdeongelmaa, on jopa työkin, mutta elämä tuntuu kovin merkityksettömältä ilman yhtään läheistä ihmissuhdetta.

Mitäs se taviksen elämä sitten on? Yhtä ja samaa, päivästä toiseen.

Vierailija
128/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä sen kanssa että heille ei pitäisi kustantaa asuntoja paraatipaikoilta. 

Vierailija
129/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus on ITSEAIHEUTETTU nykyään syystä x sairaus.

Onko lihavuus sairaus?

Vierailija
130/133 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi yliopisto tutkintoa, mutta mielenterveysongelmien vuoksi olen päätynyt elämään omissa oloissani.

Olen joskus aiemminkin ajatellut, että narkkareilla on sentään kavereita, joiden kanssa hengailla.

Sama. Mulla tosin autismi vei eläkkeelle ja erakoiduin.

Kyllä nämä "fiksummat" narkit ovat valinneet hyvän osan: ottavat vain rusinat kaikista pullista. Verrattavissa ihan muihin sosiaalituilla kikkailjoihin.  Tuo on valittu elämäntapa, josta  tykätään. Ainoa haitta, että rahaa saisi olla enemmän. Sitäkin voi hankkia lisää diilaamalla. Kunhan pysyy järki päässä, eikä ahneus iske.

Monen päihteettömän elämä ei ole yhtä hyvää. Kuten ap totesi.

Ei niiden nistien elämä ole ikinä hyvää. Kokeile itse. Ottavat annoksen ja ihan muutama

En ole niin tyhmä, että menisin kokeilemaan huumeita. Eivät ole mua ikinä kiinnostaneet ja jo lapsena ja nuorena ymmärsin mihin se kokeilu johtaa. Nämä on niitä, joita ei ole älyllä siunattu. 

Vierailija
131/133 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ja samaa se on päivästä toiseen kaikilla muillakin. Nuo eivät vaan edes tajua sitä, koska ovat päästään niin sekaisin.

Vierailija
132/133 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hesarilta seuraava huumemyönteinen reportaasi Frankfurtin tilanteesta. Normi työssäkäyvän keskarin on vain sopeuduttava nisteihin, kustannettava käyttöhuoneet jne sekä tarvittaessa annettava harja käteen narkeille, että siivoaisivat jälkensä😂 Singaporen huumepolitiikka tänne tarvitaan eikä mitään liberaalia hymistelyä. Normitallaajalla on oikeus kulkea rauhassa edes kohtuu viihtyisässä ympäristössä. Muuten tuntuukin olevan vain velvollisuuksia, joskus vaikuttaa että nistien oma elämäntilanne on tällaisen keskarin syytä

Suomessa suurin ongelma puolueeseen ja mediaan katsomatta on se, että keltään ei vaadita mitään vastuuta, vaan aina ensimmäinen reaktio on sääli, sitten vaaditaan lisää tukia, mikä johtaa aina isompaan julkiseen sektoriin ja sitä myötä taas korkeampaan verotukseen. Tällä välin on vedetty hautaan koko maa ja taas seuraavien sukupolvien toivo mistään paremmasta.

Sääli ja jatkuva vastuun ulkoistaminen on suomalaisten kansantauti polvesta toiseen.

Vierailija
133/133 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä alkaa vahvasti olemaan harkinnassa narkkarin rento elämäntyyli, joten älä sinä siitä murehdi.

Varmasti näillä ulostuloilla toimittajat saavat aikaan juuri sen minkä haluavatkin: Nimittäin nistien määrään reippaan kasvun 

Suomessa on kovien huumeiden käyttö ollut reippaassa kasvussa ainakin 10 vuotta. Jo ennen peukkukohua kovien huumeiden käyttö oli kolminkertaistunut 10 vuodessa. Peukkokohun varjoon on jäänyt kokaiinin käytön kasvu. Se aine on ohittanut amfetamiinin helsingissä. Silti mikään ei vaikuta suomen päättäjiin. Samaa huumepolitiikkaa jatketaan vaikka se on tuloksiltaan katastrofi. Turha siitä on mediaa syyttää kun media ei päätä huumepolitiikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme