Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liisa on käyttänyt peukkua 15 vuotta

Vierailija
13.11.2025 |

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-nain-peukkua-kayttavan-54-vuotiaan-li…

Luin tuon, ja ajattelin, että ei mun päivät ole tuon kummoisempia.  En saa mitään aikaiseksi, päivät valuvat pois, olo on enimmäkseen turta ja apaattinen.

Erona Liisaan mä en käytä mitään huumehia enkä päihdelääkkeitä. Eikä mulla ole ketään mikaa asuintoverina, eikä kavereita, vaan olen totaaliyksinäinen.

Huumeidenkäyttäjät vaikuttavat vaativilta ihmisiltä; he edellyttävät että elämässä on kohokohtia ja kivaa. Näköjään mä olen vähään tyytyjä. En kyllä tiedä, miten elämäni saisi antoisammaksi. Vai onko tämmöinen elämä zen?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi yliopisto tutkintoa, mutta mielenterveysongelmien vuoksi olen päätynyt elämään omissa oloissani.

Olen joskus aiemminkin ajatellut, että narkkareilla on sentään kavereita, joiden kanssa hengailla.

Sama. Mulla tosin autismi vei eläkkeelle ja erakoiduin.

Kyllä nämä "fiksummat" narkit ovat valinneet hyvän osan: ottavat vain rusinat kaikista pullista. Verrattavissa ihan muihin sosiaalituilla kikkailjoihin.  Tuo on valittu elämäntapa, josta  tykätään. Ainoa haitta, että rahaa saisi olla enemmän. Sitäkin voi hankkia lisää diilaamalla. Kunhan pysyy järki päässä, eikä ahneus iske.

Monen päihteettömän elämä ei ole yhtä hyvää. Kuten ap totesi.

Ei niiden nistien elämä ole ikinä hyv

Eniten käyttöä on kasvattanut kokaiini. Se on ohittanut jo amfetamiinin helsingissä. Ne kokaiinin käyttäjät ovat enimmäkseen hyvin tienaavia. 

Vierailija
82/83 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen käyttö johtaa peukun käyttöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttö johtaa peukun käyttöön

Miten se kannabis johtaa peukun käyttöön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän