Menettekö vielä teinin mukaan lääkäriin jos epäilette ettei saa suutaan auki? Mun pojat ovat 12 ja 15 ja todellakin mentävä mukaan
Huoneeseen asti tai ne vaan mumisee huppareihin.
Kommentit (124)
En mene, nuorin on 13 ja osaavat kyllä hoitaa asiansa itse. Jos pyytäisivät niin voisin mennä mutta ovat olleet kaikki jo 10v asti hyvin omatoimisia.
Olen itse hammaslääkäri ja tuota kyllä komppaan että osa todellakin tarvitsisi vielä yli 15v sen vanhemman mukaan, kun eivät kerta kaikkiaan saa suuta auki (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti). Lisäksi suussa saattaa olla sellainen tilanne että kotona pitäisi vanhemman oikeasti vielä kytätä että se teini oikeasti harjaa ne hampaansa ja tulee sinne jatkokäynneille mutta osalla vanhemmat ovat täysin pihalla, kun tulevat yksin eivätkä kerro kotona mitä on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko nää mukaanänkeäjä-äidit muka itse kertoneet lääkärillä vanhempansa läsnäollessa koko totuuden, jos lääkäri olisi esim. joutunut rutiinin vuoksi kysymään potilaalta, onko tämä seksuaalisesti aktiivinen tai käyttääkö päihteitä?!
Tulee sulle yllärinä, että aika moni nuori on kunnollisempi kuin mitä me vanhemmat oltiin kasarilla ;)
Sääliksi käy tämän takia nykynuoria. Muistelevat vanhana mikä viraalivideo tai meemi oli nuoruuden kovin. Vaihtoehtoisesti muistelevat mitä kertoja kun oltiin oikein kunnollisia.
Ei tuo ole mitään elämää. Ei tarvitse ryypätä, eikä tarvitse ajautua vahingollisiin ihmissuhteisiin mutta äidin helmoista pitää lähteä.
Eli siis tytöt pärjäävät yksin lääkärissä jo pienenä pojilla pitää olla äiti mukana vielä täysi ikäisenä ?
Muistan edelleen, vuosikymmenien jälkeen, kun äiti vei minut lääkäriin, ja siihen vaivaan liittyen ei haitannut yhtään että hän oli mukana, koska osasi kertoa mitä lääkityksiä minulla oli siihen liittyen ollut. Siihen aikaan kun kaikki oli vain paperilla. Mutta sitten kun lääkäri ihan muuten vain kokonaistilanteeseen vedoten halusikin kysellä kuukautisista ja katsoa missä vaiheessa rintojen kasvu oli, se tuntui todella nöyryyttävältä, ja suostuin vastaamaan ja riisumaan paidan vasta kun äiti ja lääkäri pääsivät yhteisymmärrykseen siitä että äiti menee siksi aikaa käytävään.