Mikä on oudoin asia, jolla ihmiset yrittävät keulia?
Minua jaksaa hämmästyttää, miten moni aikuinen nainen ajattelee, että on maailman hienointa olla mahdollisimman pienikokoinen. Ja että esim. ainoa syy liikunnan harrastamiseen on painon pudotus.
Kommentit (426)
Puhelimen merkillä tai mallilla.
Laittamalla pisteen otsikon loppuun
Lue palstan aloituksista! Kaikki, mitä itse katsoo omaavansa käy toisten lyömiseen.
Omituisia millä yrittää keulia on Segway yksipyöräinen liikkumisväline. Hankala keulia sen kanssa.
Kaikenlainen päsmäröinti vetämällä muita alas samalla. Kertoo vain huonosta itsetunnosta ja köyhästä sisäisestä maailmasta. Fiksuilla ihmisillä ei ole tarvetta jatkuvasti leveillä ja korostaa itseään.
Kerrankin joku sanoo, mitä itse en kehtaisi sanoa ääneen kellekään, mutta salaa tulee joskus, kröhöm, hiukan joskus ajteltua.
Kaikki kommentoijat ja me kuolleita parin kymmennen päästä.
Vanhapiika
Kehui kuinka tärkeä hän on taloyhtiön puheenjohtajana ja saa päättää "niin" suurista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi Elisan myyjä keuli sillä, miten hyvin oli tehnyt tulosta myymällä jollekin papalle liudan turhia palveluja, joista joku oli ollut tuplana. Kaikenlaista paskaa sitä on kuultu, mutta tuo veti kyllä pohjat.
Yksi kollega keuli vastaavalla asialla, taukotilassa töissä. Tarviiko edes sanoa, että esimies tuli just paikalle ja ehti kuulla olennaiset. 😆
Eräs ex-urheilija, nykyinen tositv-tähtönen, keuli instassaan, että oli tuhonnut Applen Macbookinsa, kun sen päälle kaatui jotain nestettä, mutta hänpä kipaisi oitis ostamaan uuden... eli pointti ilmeisesti oli hehkuttaa, että rahaa on, ei haittaa arjen pikkusattumukset, mutta toisaalta aiheutti vahingon itse toheloinnllaan.
Että syövät alle 100€:lla kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ja omaisuus
Hyvä koulutus on kelpo syy keulia.
Vierailija kirjoitti:
Omituisia millä yrittää keulia on Segway yksipyöräinen liikkumisväline. Hankala keulia sen kanssa.
Potkukelkallakaan ei helposti onnistu. MerkIllä ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden ja vaatteiden hinnalla ja merkkillä leuhkimimen.
Tää on kyllä jotenkin niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopuolison ammatilla.
Ihan kuin se korkean koulutuksen tieto imeytyisi seksin kautta toiseen osapuoleen.
Tämä on paha! Kyllä se oma perseenpesututkinto vaan kaiken kertoo!
Vielä pahempia on ne, jotka muuttuu itse niin korkea-arvoiseksi puolison korkean koulutuksen myötä etteivät enää suostu tekemään itse töitä ollenkaan. Puoliso raataa ja toinen viettää päivät pitkät puolison luottokortin kanssa tuhlaamassa ja shoppaamassa kaikenlaista hienoa. Usein puoliso on vielä ihan keskituloinen, mutta toinen haluaa elää hienostoelämää, kun puolisolla on sentään hieno korkeakoulutus. Sen pitää näkyä kotona ja pukeutumisessa ja syömisissä ja kaikessa. Pahimmassa tapauksessa alkaa vielä pitämään itseään kaikkitietävänä älykkönä ja sellaisia tyhmempinä ja huonompina ihmisinä, joilla ei ole yhtä korkeasti koulutettua puolisoa.
Valitettavasti tunnen liiankin hyvin tällaisen. Perheellä on jatkuvasti rahat loppu, kun vaimo tuhlaa enemmän kuin mies tienaa. Appivanhempien omaisuuskin menee. Lisäksi oli puheenaihe mikä vain, niin tämä vaimo tietää kaiken muka aina paremmin kuin korkeakoulun käyneetkään, vaikka on itse käynyt vain ammattikoulun. Suuttuu verisesti, jos joku kehtaa edes vihjata hänen olevan jossain väärässä. Töihin menemistä kukaan ei ole edes aikoihin uskaltanut ehdottaa, kun miehen kuuluu kuulemma elättää perheensä ja se ei kuulu muille. (Ei edes appivanhemmille tai miehen sisaruksille, vaikka appivanhempien omaisuuskin menee kovaa kyytiä) Jos joku ulkopuolinen kysyy mitä tämä tekee työkseen, niin sanoo olevansa yrittäjä tai somevaikuttaja. Oikeasti ei tienaa sillä paria sataa euroa enempää vuodessa eikä sometiliäkään seuraa kuin kaverit ja sukulaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden ja vaatteiden hinnalla ja merkkillä leuhkimimen.
Tää on kyllä jotenkin niin noloa.
Jep. Varsinkin kun ne merkit on vielä aina jotain ulkomaalaisia
Eipä näköjään uskalla kenellekään puhua enää mitään, kun kaikki otetaan leuhkimisena.
Narsistit keulii vähän kaikella. Keksivät itselle taitoja ja meriittejä, joita heillä ei todellisuudessa ole. Ottavat muidenkin tekemiset omaksi ansiokseen.
Vierailija kirjoitti:
"Kaverien" määrällä.
Joo ja tuttujen määrällä. Joillekin ihmisille kaikki on tuttuja. Etenkin kaikki julkkikset. Mainitsee jonkun julkkiksen nimeltä, niin tyyppi on "Joo. Me ollaankin tuttuja." Sitten selviää keskustelun myötä, että se julkkis on joku siskon kummin naapurin naapuri.
Honda Monkey