Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, jolla ihmiset yrittävät keulia?

Vierailija
11.11.2025 |

Minua jaksaa hämmästyttää, miten moni aikuinen nainen ajattelee, että on maailman hienointa olla mahdollisimman pienikokoinen. Ja että esim. ainoa syy liikunnan harrastamiseen on painon pudotus. 

Kommentit (426)

Vierailija
241/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun frendi kehuu ett on pannut yli 500 kundin kans. On se sen tehnyt, mut ei toinen ihan kärkimeriitti oo

Vierailija
242/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto(t)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun (kaukaisen) sukulaisen pärjääminen koulussa, elämässä tai elämäm_koulussa.

Vierailija
244/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miten halpa auto on. Esim 2500€ käytetty nissan. Siis ite kehun.

Tykkään siitä miten jonkun pää räjähtää aamuruuhkassa jollain uudella 30000 €:n autolla, kun ohitan sen.

Laitan lapset etusijalle en materiaa.

Vierailija
245/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni keulii tarkoituksella tai tarkoituksettomasti haukkumalla esim ihmisten koulutusta esim "perseen pesijä", ihan yhden esimerkin mainitakseni. Siinä asetetaan itsensä toisen yläpuolelle kokematta edes tarvetta mainita miksi kyseinen ammatti olisi jollain tavalla huonompi kuin muut ja olemalla itse tämän yläpuolella kertomatta kuitenkaan millä perusteilla. Todella raskasta luettavaa, keulin tässä itse sillä että onneksi en ole noin pikkusieluinen. 

Ja ei, en ole "perseen pesijä" mutta arvostan hoitajia aivan kuten muitakin ihmisiä. 

Ps. Eikä tarvi kehottaa, poistun täältä ihan oma-alotteisesti 

Vierailija
246/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää kun kehutaan että on hullu ja syö mielialalääkkeitä.sairasta.

Vierailija
247/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuisuus on sama kuin kupallaan keulisi.

Oletko itsekin savolaisjurpo?

Vierailija
248/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tämän tyypin; urheilumenestyksen lisäksi ei mitään muita saavutuksia, erittäin materiakeskeinen nainen, jonka henkinen pääoma vaikuttaa sangen vähäiseltä.  

Vierailija
249/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vähän leuhkin sillä, että lähetän waarin wanhalla 308:illa 5 laakia yhdellä tarralla paikattavaksi 150 metrin päähän. 

Toistuvasti

Aika isot tarrat sulla.

Tai hyvä kiikaritähtäin ja tukeva jalusta...

Iha normi tarra

täytyy myöntää että on 2-8x perus kiikaritähtäin(30v vanha sekin) ja hyvä hiekkapussi etutukin alla mutta sakon torrakko on vanhempi kuin minä ja ammuttu kohtuu paljon jo kolmessa polvessa. Kertonee kotimaisesta laadusta :)

Vierailija
250/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun (kaukaisen) sukulaisen pärjääminen koulussa, elämässä tai elämäm_koulussa.

Joo, tämä tai ylipäätään esim aikuisten lastensa opinto ja työelämämenestys. Mistä johtunee että vanhemmat mainitsee kyllä taatusti jos lapsi on yliopistossa tai valmistui MAISTERIKSI (siis ei minkään alan substanssiosaajaksi) mutta kukaan ei sano sitä että lähti autonadentajaksi ammattikouluun. 

Toinen asia joka saa minut ärsyyntymään ja toisaalta huvittumaan on kun Keski ikäiset hiukan puskat hokee joka käänteessä, ehkä täysin asiayhteydestä irrallaan, kuinka ovat entisiä urheilijoita. Tai jopa kilpaurheiljoita vaikka oikeasti ovat olleet alle parikymppisenä ehkä jossain divarisarjassa joukkuepelaajia tai 3x kesässä piirinmestaruuskisoissa juosseet 100 m ja hypänneet vähän pituutta ilman oikeaa valmentajaa. Nuo leuhkimiset kertoo vain ja ainoastaan siitä miten heikko itsetunto heillä on ja siksi pätemisen tarve. Heillä ei ole nyt tässä elämänvaiheessa mitään ylpeilyn aihetta niin sitten pitää keksiä se että "olen ollut joskus jotain edes".  90% meillä keski-ikäisillä on tuolla mittapuulla "urheilutausta". Joten sillä on (helvetin pöljät) turha kehuskella.

Vierailija
251/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku kehuu kuinka äkäinen hänen koira on vieraita kohtaan.

Siis pelotellaan sillä muita. "Juu, se saattaa kyllä napata kiinni jos ei tykkää vieraista, meidän pihaan ei kyllä kannata tulla tuntemattoman".

Mutta, monille isot pelottavat koirat joita ei osata kouluttaa eivätkä ole oikein isäntäväen hallinnassakaan, ovat egon jatke.

Vierailija
252/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hukkaa sitä potentiaalia. Laadi suunnitelma ja ala toteuttaa sitä pienin askelin.

Vierailija
253/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka" ei "ketä".... Miksi tätä virhettä näkee nykyään jatkuvasti??? 

Vierailija
254/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun frendi kehuu ett on pannut yli 500 kundin kans. On se sen tehnyt, mut ei toinen ihan kärkimeriitti oo

Kivat seksitaudit varmaan omakannassa. 

Vierailija
255/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kuinka moneen vuoteen ei ole katsonut televisiota.

Vierailija
256/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelmilla tyyliin perustetaan IG tili joka käsittelee masentuneen elämää ja sinne postataan jatkuvasti miten paska olo mulla on ja toiset tykkää

Vierailija
257/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä keulii sillä pesee perseensä joka kerta. Vähintään outo fiilis tulee tyypeistä joiden persereiän on pakko olla paraati kunnos koko ajan.Toisaalta eihän sitä tiedä koska joku satunnainen matkailija haluaa sitä nuolla. 

Vierailija
258/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD-diagnoosilla. En tarkoita, että sitä pitäisi mitenkään hävetä, mutta esim. Jutta Larm selittää ihan normaaleita, kaikille tapahtuvia asioita jatkuvasti ADHD:lla. Esim. lounaan jälkeen huomaa, että on joku ruokatahra rinnuksilla -> ADHD, nukkuu kädet tietyssä asennossa -> ADHD jne. Eikä Jutta todellakaan ole ainoa. Juu en ymmärrä. 

Vierailija
259/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat käsittämättömän itsekkäitä ja yrittävät päteä oikeasti epäedullisilla seikoilla: kehuvat ulkomaanmatkoilla silloin, kun lähiomainen tekee kuolemaa. He eivät tietenkään ehdi tapaamaan lähiomaista kuin kaksi kertaa ennen hänen kuolemaansa eivätkä yritä edes päästä kuolinvuoteelle. Ja he oikeasti ajattelevat, että heitä ei saa tällaisilla kiusallisilla seikoilla: kuolema edes häiritä. Kyse on siis sisaruksen kuolemasta ja nämä ihmiset ovat seitsemänkymppisiä.

Vierailija
260/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmetyttää kun kehutaan että on hullu ja syö mielialalääkkeitä.sairasta.

Eikö hulluus ja viisaus kulje käsi kädessä. Että olisiko se syynä, että halutaan kehua sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi