Mikä on oudoin asia, jolla ihmiset yrittävät keulia?
Minua jaksaa hämmästyttää, miten moni aikuinen nainen ajattelee, että on maailman hienointa olla mahdollisimman pienikokoinen. Ja että esim. ainoa syy liikunnan harrastamiseen on painon pudotus.
Kommentit (426)
Eräs esittelee itsensä uusille tyypeille: Minä olen opiskellut humanistiksi ja osaan mandariinikiina
Outoa etten koskaan tajua jos joku haluaa keulia.Pidän ihmisten tarinoita small talkina.Kun ystäväni kertovat lastensa menestyksestä ei käy pienessä mielessäni että siinä olis mitään muuta kuin halu jakaa kanssani ilo.
Minä olen pieni ja siro nainen ja se on tärkeää minulle loppuelämäni. Miksi se on huono asia että haluaa olla hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pieni ja siro nainen ja se on tärkeää minulle loppuelämäni. Miksi se on huono asia että haluaa olla hoikka?
No se keuliminen sillä on vaan niin noloa, ettei mitään rajaa.
Mä oon narsisti ja sosiopaatti ja hiton ylpeä siitä " " mä sain exän kuoleman tuottamisesta vaan 1.3 v vankeutta vaikka se oli oikeasti tapppo "
Exä .
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi rumalle liskolle että pienet vaan on kauniimpia ja parempia.
Liskot ovat usein ihmisiin verrattuna aika pieniä, joten mikä oli pointtini tässä. Vai puhuitko hirmuliskoista?
Vierailija kirjoitti:
Eräs esittelee itsensä uusille tyypeille: Minä olen opiskellut humanistiksi ja osaan mandariinikiina
No ei esittele.
Mutta miten opiskellaan humanistiksi?
Että hänen vanhempansa on sukua keskenään.
Toisten eli usein jälkeläisten saavutuksilla tai elämällä leveily.
Vierailija kirjoitti:
Outoa etten koskaan tajua jos joku haluaa keulia.Pidän ihmisten tarinoita small talkina.Kun ystäväni kertovat lastensa menestyksestä ei käy pienessä mielessäni että siinä olis mitään muuta kuin halu jakaa kanssani ilo.
Johtuu siitä, että olet normaaliälyinen. Tässä ketjussa mainituista "keulimisista" 99% ei ole mitään keulimista vaan normaalia keskustelua.
Mulla on se että pystyn laittamaan pakastepizzan uuniin sekunnissa, ettei jää kuin kaksi framekuvaa piirtäjälle siitä kun pizza käsissä ja toisessa pizza ei kädessä. Yksi nainen sanoikin luonani kerran ettei ole ikinä nähnyt kenenkään laittavan pizzaa uuniin noin nopeasti.
Huono koulumenestys, omien sanojensa mukaan oli luokkansa rämäpää.
Yksi tapaus leuhki joka välissä 2500e (brutto) palkallaan. Aluksi luulin sitä sarkasmiksi, kun eihän tuo oikeasti kovin kummoinen palkka ole, mutta ei se sitä ollut..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vähän leuhkin sillä, että lähetän waarin wanhalla 308:illa 5 laakia yhdellä tarralla paikattavaksi 150 metrin päähän.
Toistuvasti
Aika isot tarrat sulla.
Tai hyvä kiikaritähtäin ja tukeva jalusta...
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla ja lasten saavutuksilla.
Paitsi sivullisille, tämä on aika rankkaa lapsille. Olisi hyvä, jos vanhemmilla olisi omaakin elämää, jotta lapsillakin olisi jossain vaiheessa mahdollista elää omaansa.
Itseäni ihmetyttää ihmiset jotka eivät kunnioita yksinekertaisia sääntöjä/lakeja esimerkiksi koiran kiinni pitäminen ja samlla alkavat keuhkoamaan toisille jostain itse keksimästään säännöstä jota muiden pitäisi noudattaa... Esimerkiksi että toisen koira tms kävelee liian lähellä heidän ulko-ovea tai jotain muuta yhtä järjetöntä.
Tykkäätkö kahvista? Mä valmistan kahvin aina pavuista.
Itse keksityillä ruokarajotteilla. 40v nainen, nirsoilee kuin joku pikkulapsi ja on ylpeä siitä. Tällä se nirsoilu ei perustu terveellisyyteen tai eettisyyteen, jolloin se olisi ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tapa kehuskella panojen määrällä. Se on kovin jätkä jolla eniten käynyt flaksi. Valmis jopa pettämään kulloistakin kumppania jotta bodycount nousee
Minulla on asiasta toisenlaaisia kokemuksia. Panomiehet ovat hiljaisia poikia, eivätkä huutele saamisistaan.
Kuulostaa pikemminkin siltä, että joku joka on sattumalta onnistunut saamaan, on itsekin hämmästynyt poikkeuksellisesta tapahtuneesta, eikö osaa pitää suutaan kiinni
Nuorten miesten keskinen rankkakin läpänheitto, ns. rivostelu, on toinen juttu, ja ihan normaalia. En ole tavannut ketään, jole se olisi jäänyt päälle yli kolmekymppiseksi saakka.
Naisilla voi olla eri systeemit, mutta käsittääkseni ilmiö ei ole täysin tuntematon heidänkään keskuudessaan.
Millä tavoin luonnollisuus on keulimista?