Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Miksi kertoa tavoitteitaan netissä tuntemattomille. Joku raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa tajuta periaatteita, jotka estävät pääsemästä tavoitteeseen. Ehkä periaate on sitten joillekuille lopulta tärkeämpi kuin tavoite.
Eri tavoite
Mikä sinun tavoitteesi on?
Kyselyikäinen taas haluaa tietää!
Älä vastaa viesteihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Ikävä sua. 😘🧡
Samoin! 😏😘
Mä olen ollut nyt sinkkuna pidempään kuin koskaan ja se on tehnyt minulle hyvää. Ihminen tarvitsee myös yksinäisyyttä ja omien ajatusten kanssa olemista.
Olen yksin siihen asti kunnes tämä juttu selviää. En pääse rakkauselämässä eteenpäin muulla tavalla. Antaisit vaikka rukkaset.
Vierailija kirjoitti:
Pienet romanssit kiehtoo.
Huomattu on. Tulee vipinää arkeen, kun muuten on niin tylsää. 🤣
Ei helmiä sioille. Suomalainen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut nyt sinkkuna pidempään kuin koskaan ja se on tehnyt minulle hyvää. Ihminen tarvitsee myös yksinäisyyttä ja omien ajatusten kanssa olemista.
Moi N!
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä sylissäni, niin kuin silloin. Paljon menee rakkautta hukkaan. Olen hukkalämpöä.
Kauheeta heittää noin hyvää lämpöä harakoille, kun jotkut ihmiset täällä palelee ilman lämmintä syliä. Aika julma oot 🥲
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Ja kyllä sekin vaikuttaa ettei eteeni ole sattunut "sitä oikeaa" nyt hetkeen.
Kunnioitus on joillekuille vaikea laji, rakkaus vielä vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi N!
Moikka vaan!
Mä olen H.
Vierailija kirjoitti:
Ei helmiä sioille. Suomalainen sanonta.
Näin on.
T. Helmi
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoa tavoitteitaan netissä tuntemattomille. Joku raja.
Olet pimein tyyppi, jonka olen tavannut.
Huomenna potissa on 120 miljoonaa. Jos voitan, hankin tsekkiläisen stripparin vaimoksi niin kuin Mika Häkkinen. Jos maksaisi miljoonan seurustelurahaa per vuosi, niin siitä riittäisi silti loppuiäksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hieroo hellemmin, nn
Ei hiero. Ei köötös.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Myös haukkumista, halveksuntaa, vähättelyä, mitätöintiä, nyrkkiä, pelkoa, kuoleman vaaraa. Mitä näitä nyt on.
Eiku minä.