Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Vierailija kirjoitti:
Ostin sellaisia juttuja joilla pitäisi olla hyviä vaikutuksia kuten parapähkinöitä, kaprikseja ja sitruunaa. Ja sitten toisaalta viiniä ja hieman irtokarkkeja.
En tavoittele pitkää ikää tai ikuista kauneutta vaan vain hyvää fiilistä.
Sivusta: kartan ennenaikaista manalle menoa ja ihan kelan kiusaksi aion elää pitkään eläkkeelle joutumiseni jälkeen, mahdollisesti jo syyskuusta alkain. Oletusarvoisesti ois kumminkin vielä vähintään 2 vuotta jälellä. Jatkakaa.
Ukko on ollut 2 päivää hiljaa kun se sanoi tuntevansa minut ja lukevansa minuu kuin avointa kirjaa, tokasin että lueppas tämä; voin jättää miehen kuin miehen taakseni silmänräpäyksessä. Hän tietää tämän todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Myös haukkumista, halveksuntaa, vähättelyä, mitätöintiä, nyrkkiä, pelkoa, kuoleman vaaraa. Mitä näitä nyt on.
Jep, tietynlaisista miehistä tämän suorastaan aistii. Tulee ihan lapsuudenkoti mieleen.
Tuppaa olemaan periytyvää, puolin ja toisin! Vai .......
Minä en aistinut tai olisin voinut aistia, jos olisi ollut mahdollista oikeasti tutustua. Aika monta vuotta sai ihmetellä, mistä on kyse. On vaikeaa uskoa, että ihmisellä ei ole puhtaat jauhot pussissa, kun olettaa, että on.
- eka vastaaja
Asiaa kirjoitit. Täällä anonyymillä palstalla onneksi ei tiedä kenen kanssa keskustelee, tai ehkä on parempi ettei kenekään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huono fiilis jäi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Huono fiilis jäi.
Onko suurikin yllätys? Luuletko, että esimerkiksi eilisestä jäi jotenkin kiva olo?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista olisi ollut, että kyse olisi rakkaudesta. Mutta se olisikin ollut liian onnekasta.
Ainakin minä rakastan kaivattuain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Myös haukkumista, halveksuntaa, vähättelyä, mitätöintiä, nyrkkiä, pelkoa, kuoleman vaaraa. Mitä näitä nyt on.
Jep, tietynlaisista miehistä tämän suorastaan aistii. Tulee ihan lapsuudenkoti mieleen.
Ja sellaisia ilmeisesti myös kaipaatte.
Olen kaivannut ymmärtämättä, että tarjolla ei ole rakkautta eikä häntä voi rakastaa, koska ei osaa toimia rakkauden arvoisesti tai edes kunnioita toista.
Lopeta kitinä.
Vierailija kirjoitti:
No jätän sen jokatapauksessa. Seksi käy vallan mainiosti sit.
Meidän hetki tuli, oli ja meni.
Ikävä kyllä seikkailua yhden miehen kanssa joka sanoi että olen hänen kryptoniittinsa.
Vierailija kirjoitti:
Selasin päivän viestit nopeasti läpi ja negatiivinen sävy korostui. Saa pohtimaan, antaako täällä ajan viettäminen enemmän kuin ottaa.
Parempi viettää aikaa missä tahansa muualla kuin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän hetki tuli, oli ja meni.
Sitä ei koskaan tullut, koska et antanut etkä edes halunnut. Onneksi olkoon! Pääsit tavoitteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista olisi ollut, että kyse olisi rakkaudesta. Mutta se olisikin ollut liian onnekasta.
Ainakin minä rakastan kaivattuain.
Sinä rakastat, mutta et olekaan hän.
Vierailija kirjoitti:
Selasin päivän viestit nopeasti läpi ja negatiivinen sävy korostui. Saa pohtimaan, antaako täällä ajan viettäminen enemmän kuin ottaa.
Sama, otsikon mukaisia terveisiä on vähän, ohista ja muuta jankkausta riittää. En ymmärrä.
Pahoinvoinnistahan tuo kertoo. Ikävä kyllä.
Joku vitamiinipilleri taisi jäädä pois päiväannoksesta. Selittäisi ehkä tämän oudon energiavajeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tarjolla "hyvää seksiä".
Oliko se hetki, jolloin muutit mielesi, muuten silloin kun näit mut etänä? Tai pian sen jälkeen? Totesit varmaan, että miksiköhän tuollaiseen luuseriinkin joskus tykästyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellaisia ilmeisesti myös kaipaatte.
Olen kaivannut ymmärtämättä, että tarjolla ei ole rakkautta eikä häntä voi rakastaa, koska ei osaa toimia rakkauden arvoisesti tai edes kunnioita toista.
Lopeta kitinä.
Sinä et päätä, mitä kirjoitan, vaikka kontrolloinnista elätkin.
Sii una voce, non un'eco.
Buona notte a tutti.