Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa tajuta periaatteita, jotka estävät pääsemästä tavoitteeseen. Ehkä periaate on sitten joillekuille lopulta tärkeämpi kuin tavoite.
Ei tarpeeksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä oikein yrittää?
Minä en yritä enää mitään! Luovutin tänään.
Kuulin kun sovit tapaamisesta toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei periaate, mutta mitäpä sitä turhaan nöyryyttää itseään, kun lopputulos on jo päätetty.
Lopputuloksen olet ihan itse päättänyt. Olen ollut vuosia syli avoinna. Kädet väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pääsee eroon miehestä siten, että mies itse jättää? Mikä on ehdoton nou nou? Poislukien pettäminen/toinen mies.
Laiminlyö hygienia, hanki roimasti ylipainoa, nalkuta kaikesta.
Oon kokeillut jo nalkutuksen, ja olla suorapuheisen törkeä ja vieläpä arvosteleva. Ja syyttelevä. Viikon tein tätä. Ei suostunut eroomaan. Myönsi että hän on pska ja kaikki vika on hänessä. Ja pyysi anteeksi. En onnistunut.
Lopetat antamisen niin kyllä se mies lähtee, ainiin, sehän konsti onkin jo käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kunnon miehet pysyy uskollisesti rinnalla tekee nainen mitä vaan. Juo, sekoilee, pettää, puhuu pahaa, on narsistinen, vaatii ihailua, on väkivaltainen. Mitä vaan, mies pysyy.
Jep. Onkohan tämäkin sitä sorttia. Minä kokeilin jo sitäkin että sanoin sopineeni treffit. Sanoin myös keskustelleeni whatsapissa seksistä yhden miehen kanssa. Ja näytin viestiketjun jossa toiselle miehelle sanoin etten seurustele ja kun se sanoi laittavansa munakuvia, sanoin kyllä kiitos laita vaan. Ukko ei ollut moksiskaan alkoi vaan halailee ja pussailemaan minuu. Oon ollut lisäks ilkeä, törkeä, syyttelevä, arvosteleva jne ja jankkaustakin kokeilin. Se oli ainoa mistä kierrokset vähän nous sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa tajuta periaatteita, jotka estävät pääsemästä tavoitteeseen. Ehkä periaate on sitten joillekuille lopulta tärkeämpi kuin tavoite.
Ei tarpeeksi kiinnosta.
Ei niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kunnon miehet pysyy uskollisesti rinnalla tekee nainen mitä vaan. Juo, sekoilee, pettää, puhuu pahaa, on narsistinen, vaatii ihailua, on väkivaltainen. Mitä vaan, mies pysyy.
Jep. Onkohan tämäkin sitä sorttia. Minä kokeilin jo sitäkin että sanoin sopineeni treffit. Sanoin myös keskustelleeni whatsapissa seksistä yhden miehen kanssa. Ja näytin viestiketjun jossa toiselle miehelle sanoin etten seurustele ja kun se sanoi laittavansa munakuvia, sanoin kyllä kiitos laita vaan. Ukko ei ollut moksiskaan alkoi vaan halailee ja pussailemaan minuu. Oon ollut lisäks ilkeä, törkeä, syyttelevä, arvosteleva jne ja jankkaustakin kokeilin. Se oli ainoa mistä kierrokset vähän nous sillä.
Lopeta trollaaminen! Sivu
Mun selkä tarvii hierontaa miehen käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan varasijalla
Miksi pidät häntä varasijalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pääsee eroon miehestä siten, että mies itse jättää? Mikä on ehdoton nou nou? Poislukien pettäminen/toinen mies.
Laiminlyö hygienia, hanki roimasti ylipainoa, nalkuta kaikesta.
Oon kokeillut jo nalkutuksen, ja olla suorapuheisen törkeä ja vieläpä arvosteleva. Ja syyttelevä. Viikon tein tätä. Ei suostunut eroomaan. Myönsi että hän on pska ja kaikki vika on hänessä. Ja pyysi anteeksi. En onnistunut.
Lopetat antamisen niin kyllä se mies lähtee, ainiin, sehän konsti onkin jo käytössä.
Tuo on hyvä idea! En anna enää. Kiitos 🙏
Naiset hieroo hellemmin, nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔 nähdäänkö me vielä?
Nähdään jos sovitaan
Ehdotappa siis. Toisaalla kuin palstalla.
Hän on jo arvannut että haluan. Voisi itse ehdottaa.
Kyllä Arto! Vai oliko se Antti? Pera? Make? Ja mä? Kuka?
No siis kuka hullu nyt ei Arton seurasta tykkäis. Mut kiinnostais tuo Make. Kuulostaa oikean elämän hahmolta joka on lihaa ja verta eikä pelkkiä bittejä avaruudessa. Vai onko Makekin bittejä? Voi olla. Onko mikään todellista? Olenko minä olemassa?
Kaipaan rakkautta. Vaihtoehtoisesti kaipaan sitä, että en enää kaipaa rakkautta.
Tää ilta vahvisti, että mun antama huomio ahdistaa sua. Jätän sut jatkossa rauhaan ja alan käydä siellä eri aikaan heti kun pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Ikävä sua. 😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta trollaaminen! Sivu
Toi jankkaus varmaan ois hyvä, täälläkin on paljon yksinäisiä jankkaajia. Tehonnut on!
P💙
M💙
🤍
💙
🤍
💙