Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Ostin sellaisia juttuja joilla pitäisi olla hyviä vaikutuksia kuten parapähkinöitä, kaprikseja ja sitruunaa. Ja sitten toisaalta viiniä ja hieman irtokarkkeja.
En tavoittele pitkää ikää tai ikuista kauneutta vaan vain hyvää fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Myös haukkumista, halveksuntaa, vähättelyä, mitätöintiä, nyrkkiä, pelkoa, kuoleman vaaraa. Mitä näitä nyt on.
Jep, tietynlaisista miehistä tämän suorastaan aistii. Tulee ihan lapsuudenkoti mieleen.
Miksi jatkat perinteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Myös haukkumista, halveksuntaa, vähättelyä, mitätöintiä, nyrkkiä, pelkoa, kuoleman vaaraa. Mitä näitä nyt on.
Jep, tietynlaisista miehistä tämän suorastaan aistii. Tulee ihan lapsuudenkoti mieleen.
Ja sellaisia ilmeisesti myös kaipaatte.
Mahdollista olisi ollut, että kyse olisi rakkaudesta. Mutta se olisikin ollut liian onnekasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppaa olemaan periytyvää, puolin ja toisin! Vai .......
🤎m💙n öitä.🦧 huomenna ei nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut nyt sinkkuna pidempään kuin koskaan ja se on tehnyt minulle hyvää. Ihminen tarvitsee myös yksinäisyyttä ja omien ajatusten kanssa olemista.
Moi N!
Moikka vaan!
Mä olen H.
Tarkoitin naista. Et kai sinä mikään h**** ole?
Yleensä nimet on isolla,tässä tapauksessa alkukirjain.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoa tavoitteitaan netissä tuntemattomille. Joku raja.
Olet pimein tyyppi, jonka olen tavannut.
Emme ole tavanneet. Toivottavasti näin tulee olemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppaa olemaan periytyvää, puolin ja toisin! Vai .......
Minä en aistinut tai olisin voinut aistia, jos olisi ollut mahdollista oikeasti tutustua. Aika monta vuotta sai ihmetellä, mistä on kyse. On vaikeaa uskoa, että ihmisellä ei ole puhtaat jauhot pussissa, kun olettaa, että on.
- eka vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoa tavoitteitaan netissä tuntemattomille. Joku raja.
Olet pimein tyyppi, jonka olen tavannut.
Emme ole tavanneet. Toivottavasti näin tulee olemaankin.
Toiveesi toteutuu sekä tässä että toisessa asiassa.
Selasin päivän viestit nopeasti läpi ja negatiivinen sävy korostui. Saa pohtimaan, antaako täällä ajan viettäminen enemmän kuin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pääsee eroon miehestä siten, että mies itse jättää? Mikä on ehdoton nou nou? Poislukien pettäminen/toinen mies.
Sano, että et halua olla hänen urakehityksensä jarruna.
Tuo on kans hyvä, hänen on pakko tehdä töitä yrittänä pitkää päivää, alan vänkää liiasta työnteosta ja nalkutan ja kiukuttelen kesken työpäivän. Soittelen ja spämmin whatsappiin kiukkuisia viestejä että on aina töissä. Sitkun järjestääkin (hänet tuntien) aikaa ja tulee kotiin. Vittuilen ja kiukuttelen.
Vierailija kirjoitti:
Huono fiilis jäi.
Sama
Kyllä voi olla ihminen sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellaisia ilmeisesti myös kaipaatte.
Olen kaivannut ymmärtämättä, että tarjolla ei ole rakkautta eikä häntä voi rakastaa, koska ei osaa toimia rakkauden arvoisesti tai edes kunnioita toista.