Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa tajuta periaatteita, jotka estävät pääsemästä tavoitteeseen. Ehkä periaate on sitten joillekuille lopulta tärkeämpi kuin tavoite.
Eri tavoite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa tajuta periaatteita, jotka estävät pääsemästä tavoitteeseen. Ehkä periaate on sitten joillekuille lopulta tärkeämpi kuin tavoite.
Eri tavoite
Mikä sinun tavoitteesi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kunnon miehet pysyy uskollisesti rinnalla tekee nainen mitä vaan. Juo, sekoilee, pettää, puhuu pahaa, on narsistinen, vaatii ihailua, on väkivaltainen. Mitä vaan, mies pysyy.
Jep. Onkohan tämäkin sitä sorttia. Minä kokeilin jo sitäkin että sanoin sopineeni treffit. Sanoin myös keskustelleeni whatsapissa seksistä yhden miehen kanssa. Ja näytin viestiketjun jossa toiselle miehelle sanoin etten seurustele ja kun se sanoi laittavansa munakuvia, sanoin kyllä kiitos laita vaan. Ukko ei ollut moksiskaan alkoi vaan halailee ja pussailemaan minuu. Oon ollut lisäks ilkeä, törkeä, syyttelevä, arvosteleva jne ja jankkaustakin kokeilin. Se oli ainoa mistä kierrokset vähän nous sillä.
Lopeta trollaaminen! Sivu
Toi jankkaus varmaan ois hyvä, täälläkin on paljon yksinäisiä jankkaajia. Tehonnut on!
Okei, eli nyt on kaks keinoa vielä, lakkaan kokonaan antamasta ja jankkaan kaikesta. Ja ehkä vänkään ja väännän ja käännän myös asioita vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pääsee eroon miehestä siten, että mies itse jättää? Mikä on ehdoton nou nou? Poislukien pettäminen/toinen mies.
Laiminlyö hygienia, hanki roimasti ylipainoa, nalkuta kaikesta.
Oon kokeillut jo nalkutuksen, ja olla suorapuheisen törkeä ja vieläpä arvosteleva. Ja syyttelevä. Viikon tein tätä. Ei suostunut eroomaan. Myönsi että hän on pska ja kaikki vika on hänessä. Ja pyysi anteeksi. En onnistunut.
Lopetat antamisen niin kyllä se mies lähtee, ainiin, sehän konsti onkin jo käytössä.
Tuo on hyvä idea! En anna enää. Kiitos 🙏
Huono, suurin osa ei ole moksiskaan, tottuvat lopulta osaansa.
Minulla ei ole ollut sinulle vaihtoehtoja. Ehkä siksi olenkin roikkunut näin pitkään korvikkeena.
Voi kun tuo (satakieli) kevätillan ihana visertäjä, lentäisi sinun luoksesi ja kertoisi kaipaukseni ja kuinka minulla on ikävä sua.
😘🤗
Mitä nopeammin tajuan että kyseinen ihminen tuskin edes ajattelee mua, KOSKAAN, sen parempi. Miten iso osa ihastuneen ajatuksista on kuvitelmaa. Ihastuneena toinen on mielessä koko ajan ja kaikki katseet ja jutut tulkitsee ihastuksesta sekaisin olevilla aivoilla. Toinen voi olla autuaan tietämätön suuresta kaipauksestasi häntä kohtaan joten elä elämääsi äläkä odota häntä. Puhun itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kunnon miehet pysyy uskollisesti rinnalla tekee nainen mitä vaan. Juo, sekoilee, pettää, puhuu pahaa, on narsistinen, vaatii ihailua, on väkivaltainen. Mitä vaan, mies pysyy.
Jep. Onkohan tämäkin sitä sorttia. Minä kokeilin jo sitäkin että sanoin sopineeni treffit. Sanoin myös keskustelleeni whatsapissa seksistä yhden miehen kanssa. Ja näytin viestiketjun jossa toiselle miehelle sanoin etten seurustele ja kun se sanoi laittavansa munakuvia, sanoin kyllä kiitos laita vaan. Ukko ei ollut moksiskaan alkoi vaan halailee ja pussailemaan minuu. Oon ollut lisäks ilkeä, törkeä, syyttelevä, arvosteleva jne ja jankkaustakin kokeilin. Se oli ainoa mistä kierrokset vähän nous sillä.
Lopeta trollaaminen! Sivu
Toi jankkaus varmaan ois hyvä, täälläkin on paljon yksinäisiä jankkaajia. Tehonnut on!
Okei, eli nyt on kaks keinoa vielä, lakkaan kokonaan antamasta ja jankkaan kaikesta. Ja ehkä vänkään ja väännän ja käännän myös asioita vähän.
Ja sit jankkaan niistä asioista. Kiitos kaikille. Näillä mennään nyt viikko kaks.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla varavaihtoehto enkä edes vaihtoehto. Jos joku rakastaa, en ole kumpaakaan noista vaan ainoa.
Ei kukaan halua olla vaihtoehto. Se on selvää. En edes jaksaisi itse lähteä sellaiseen. Jos tekee jotain, tekee kunnolla.
Olisitpa täällä sylissäni, niin kuin silloin. Paljon menee rakkautta hukkaan. Olen hukkalämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hieroo hellemmin, nn
Miehen kosketushan on karhumaisen lempeä 🐻💜
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pääsee eroon miehestä siten, että mies itse jättää? Mikä on ehdoton nou nou? Poislukien pettäminen/toinen mies.
Sano, että et halua olla hänen urakehityksensä jarruna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä oikein yrittää?
Minä en yritä enää mitään! Luovutin tänään.
Kuulin kun sovit tapaamisesta toisen kanssa.
Miksi muita ei saisi tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri tavoite
Fantasia ei ole tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri tavoite
Mikä sinun tavoitteesi on?
Kyselyikäinen taas haluaa tietää!
Jos sanoin jotain ikävää tietämättäni, se ei ollut tarkoitus.
En halua olla varavaihtoehto enkä edes vaihtoehto. Jos joku rakastaa, en ole kumpaakaan noista vaan ainoa.