Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10978)
Vierailija kirjoitti:
Olet siitä huvittava, että kuvittelet minun olevan rahojesi perässä. En tarvitse niitä. Maailmassa on monia kohteita, joissa tarvitaan. Sinusta tykkäsin tai jostakin sinussa. Sori siitä. Maailmassa on varmasti paljon naisia, jotka arvostavat rahojasi (enemmän kuin sinua).
Sinä et ole lainkaan huvittava, vaan aivan käsittämättömän raskas sekopää. Sekopää siksi, että oksennat kaiket päivät tänne kuvitellen viestin menevän perille ja siksi, että kun kerran ilmiselvästi tulet niin huonosti kohdelluksi, roikut silti. Normaali ihminen olisi jo osannut aikaa sitten johtopäätöksensä vetää.
Oikea huomio saattaakin olla liikaa joten perääntymistä saattaa tapahtua. Huomionhakuisilla ihmisillä on heikkoutta itsetunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tippaakaan huomionhakuinen. Ongelma on nimenomaan se, että kaivattuni on sellainen eikä hänelle riitä mikään. Ei yhden, kahden tai kolmen naisen huomio vaan tarve on loputon. Rakkauteni on arvotonta.
Noita hidalgoja aina löytyy. Koukussa naisten imartelevaan huomioon. Parasta pysyä kaukana, pelkkää päänsärkyä tiedossa.
Kannattaa kokeilla mennä lähelle ja kehua. Katso kuinka reagoi. Moni kadehtii näitä huomionhakuisia ihmisiä mutta ihan turhaan.
Olet sivusta.
Moni luulee ettei kukaan näe millainen ihminen oikeasti on kyseessä mutta voit huoletta kertoa että hei minä näen sinut ja hyväksyn sinut sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuinen ihminen kesytetään olemalla läsnä ja rehellinen.
Kuten huomionhakuinen itse on.
Vierailija kirjoitti:
Olet siitä huvittava, että kuvittelet minun olevan rahojesi perässä. En tarvitse niitä. Maailmassa on monia kohteita, joissa tarvitaan. Sinusta tykkäsin tai jostakin sinussa. Sori siitä. Maailmassa on varmasti paljon naisia, jotka arvostavat rahojasi (enemmän kuin sinua).
Jos ei rahat kiinnosta, eikä huono kohtelu (liekö edes todellista), niin mikä? Olet vinkunut melkoisen kauan ketjussa jo. Viestintäsi perusteella on vaikea kuvitella, että hän sinuun koskaan edes vilkaissut, mutta sinä sen kuin roikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikispämmeri tänne heti!!!
Ei tarvi kutsua itseään. Täällähän sä oot ollut koko aamun jo.
Sori, nyt on pakko korjata sua. Wikispämmeri olen minä ja just äsken tulin ketjuun näin lounastauolla. Loukkaavaa luulla, että olisin joku noista vähä-älyisistä ohiksen höpöttäjistä.
T. Wikispämmeri
Spämmis, otitko lääkkeet? Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin.
Odotat asioita, joihin et itse pysty.
Itseriittoisuus on niin jylhää ylimielisyyttä että en kadehtisi missään nimessä sellaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Odotat asioita, joihin et itse pysty.
Hyvin yleistä.
Aikuisten ei tulisi lapsiltakaan vaatia mitään mihin eivät itse pysty. Tämä tuli tässä mieleeni vähän ohi aiheen. Sivusta.
Jylhä ylimielisyys. Siinäpä komia nimi teokselle.
Sivu
Ylimieliset ihmiset loukkaantuvat herkästi kaikesta. Heidän mielestään he ovat vain herkkiä.
Oppiläksyjä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Jylhä ylimielisyys. Siinäpä komia nimi teokselle.
Sivu
Kyllä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin.
Niin. Vanha koira oppii uusia temppuja, mutta haluaako huomiohakuinen oppia?
Ylimieliset ihmiset ovat minulle yhtä tuttuja kuin olen itse itselleni joten kannattaa kuunnella hyviä neuvojani.
Vierailija kirjoitti:
Ylimieliset ihmiset loukkaantuvat herkästi kaikesta. Heidän mielestään he ovat vain herkkiä.
Oppiläksyjä elämästä.
Jonnako puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin.
Niin. Vanha koira oppii uusia temppuja, mutta haluaako huomiohakuinen oppia?
Harvemmin.
Hänen täytyisi muuttua eikä vain etsiä syitä jatkaa ja loukkaantua totuuksista.