Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10999)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimieliset ihmiset loukkaantuvat herkästi kaikesta. Heidän mielestään he ovat vain herkkiä.
Oppiläksyjä elämästä.
Jonnako puhuu?
Kyllä, kyllä ja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotat asioita, joihin et itse pysty.
Hyvin yleistä.
Aikuisten ei tulisi lapsiltakaan vaatia mitään mihin eivät itse pysty. Tämä tuli tässä mieleeni vähän ohi aiheen. Sivusta.
Aikuisten ei tulisi lapsiltakaan vaatia mitään mihin eivät itse pysty. Tämä tuli tässä mieleeni vähän ohi aiheen. Sivusta.
Sori, mutta hanki nyt vaikka se yksi lapsi ensin ja lässytä sen jälkeen netissä tuota käsittämätöntä paskaa. Mistä tämäkin idea tuli päähäsi? Tietysti pitää vaatia, jos näkee lapsella olevan mahdollisuuksia ko. asiaan saavutukseen, vailla itse ei olisi pystynyt tai pysty.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole aarre siinäkään tapauksessa, jos sanotaan selvästi "en ole kiinnostunut, älä ota yhteyttä" ja silti yritetään monin tavoin pyrkiä yhteyteen. Pitää osata arvostaa selkeää ilmaisua siitä, ettei lämpimiä tunteita ole, eikä tule. Ei siinä auta 20 soittoa ja 50 viestiä, kiroilu, uhkailua, kotinurkilla ym. notkumista ja muuta vainoamista. Jos kiinnostusta ei ole, sitä ei ole.
Ihmisestä huomaa kiinnostuneisuuden jo nonverbaalisesta viestinnästä
Miksi sinä sitten otat yhteyttä ei kiinnostavaan henkilöön? Taidat olla narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yleistä.
Sori, mutta hanki nyt vaikka se yksi lapsi ensin ja lässytä sen jälkeen netissä tuota käsittämätöntä paskaa. Mistä tämäkin idea tuli päähäsi? Tietysti pitää vaatia, jos näkee lapsella olevan mahdollisuuksia ko. asiaan saavutukseen, vailla itse ei olisi pystynyt tai pysty.
Eri
Eri siellä taas niin kohteliaana.
Hankin sitten kaksi ja tulin kroonisesti unettomaksi. Muuttui elämäkin siitä ihan uudeksi tarinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotka ovat?
Vierailija kirjoitti:
Häiriköstä ilmoitettu poliisille. E
Eikö ne vieläkään ole sinua bännänneet täältä?
Eli jos tarvitset oikeanlaista totuudellista apua, tiedäthän että olen vieläkin olemassa. 🖤
Ihanaa tätä päivää kaikille yhteisesti.
Monetkin odottavat asioita pelkästään muilta antamatta itse panostaan. Todella ärsyttävä piirre kyllä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tarvitset oikeanlaista totuudellista apua, tiedäthän että olen vieläkin olemassa. 🖤
En pyydä apua mielisairailta, jotka vapaina joukossamme saavat kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Monetkin odottavat asioita pelkästään muilta antamatta itse panostaan. Todella ärsyttävä piirre kyllä. Sivu
Hyväksikäyttö on tämän ajan juttu. Anna vain jos olet vastuullinen ja muista puhua asioista tarpeen tullen.
Kun on kerännyt omaisuuden käyttäen hyväksi muita, miten tämän onnistuu ylläpitämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyydä apua mielisairailta, jotka vapaina joukossamme saavat kulkea.
Siksi muistutinkin olemassaolostani. Jokainen löytää omat auttajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yleistä.
Lapsesta tulee veltto kokis-sukupolven vätys, jollei vaadi.
Idiootti tuo spämmääjä on. Kaikki työ turhaan. Poistoon menee aina lopulta.