Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10978)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihaaremi 😍
Kuka näitä tuottaa?
En mä ainakaan, yhtäkään.
En myöskään Wikejä.
Poistun. Kiitos seurastanne
sekä hyvää iltapäivää. x
Minä. En trollaa koskaan paitsi nyt, kun meni hermoy ihmiseen, johon olen tuhlannut vuosia.
En ole tippaakaan huomionhakuinen. Ongelma on nimenomaan se, että kaivattuni on sellainen eikä hänelle riitä mikään. Ei yhden, kahden tai kolmen naisen huomio vaan tarve on loputon. Rakkauteni on arvotonta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tippaakaan huomionhakuinen. Ongelma on nimenomaan se, että kaivattuni on sellainen eikä hänelle riitä mikään. Ei yhden, kahden tai kolmen naisen huomio vaan tarve on loputon. Rakkauteni on arvotonta.
Sinun luuserirakkautta ei kukaan jaksaisi. Ketjukirjoittelun perusteella olet erittäin raskas persoona.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat ihailijani, rakastan teistä jokaista yksitellen, vuorotellen ja yhtä aikaa. Kirjoitan teille liirumlaarumia aina, kun ehdin, jotta jaksatte sitten kiltisti rakastaa minua ja odottaa oikeaa hetkeä, joka voi tulla koska vain. Tiedättehän, että olen odottamisen arvoinen. Teille jokaiselle.
Aika hauska. Ei minun.
En tarvitse seuraajatilejä
tai miljonäärimiestä
öky_Instafeed_showhun
ollakseni itselleni riittävä.
Luostarikutsumus sekä
elämänpolku ilman avioliittoa,
puolisoa, lapsia
nosti päätään jo alakoulussa.
Kivaa päivää kaikille. Eeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun luuserirakkautta ei kukaan jaksaisi. Ketjukirjoittelun perusteella olet erittäin raskas persoona.
Mulle on ihan sama, mitä mieltä olet, kun et tunne ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat ihailijani, rakastan teistä jokaista yksitellen, vuorotellen ja yhtä aikaa. Kirjoitan teille liirumlaarumia aina, kun ehdin, jotta jaksatte sitten kiltisti rakastaa minua ja odottaa oikeaa hetkeä, joka voi tulla koska vain. Tiedättehän, että olen odottamisen arvoinen. Teille jokaiselle.
Aika hauska. Ei minun.
tai miljonäärimiestä
öky_Instafeed_showhun
Luostarikutsumus sekä
puolisoa, lapsia
Miksi trollaat Eenä? Mikä vika luostaripolussa olisi?
Vierailija kirjoitti:
No lopeta hyvä nainen roikkuminen tuollaisessa ja mene eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihaaremi 😍
Kuka näitä tuottaa?
En myöskään Wikejä.
sekä hyvää iltapäivää. x
Minä. En trollaa koskaan paitsi nyt, kun meni hermoy ihmiseen, johon olen tuhlannut vuosia.
Kaikki valhetta paitsi eka sana.
Olet siitä huvittava, että kuvittelet minun olevan rahojesi perässä. En tarvitse niitä. Maailmassa on monia kohteita, joissa tarvitaan. Sinusta tykkäsin tai jostakin sinussa. Sori siitä. Maailmassa on varmasti paljon naisia, jotka arvostavat rahojasi (enemmän kuin sinua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopeta hyvä nainen roikkuminen tuollaisessa ja mene eteenpäin
Niin lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska. Ei minun.
tai miljonäärimiestä
öky_Instafeed_showhun
Luostarikutsumus sekä
puolisoa, lapsia
Miksi trollaat Eenä? Mikä vika luostaripolussa olisi?
? En tróllaa Eenä.
Luostaripolkuviesti oli
Ehtaa Eetä.
Olen aina kokenut
sekulaarimaailmallisen
ilmiötodellisuuden
korostuneen irvókkaana.
Se on kuin huvipuiston
peilitalossa kajastava
vääristymäkuvajainen.
Olen liian Vanha ja
Viisas muinaissielu
tähän touhuun.
Olen Wäinämö
erakkokammiossa.
Observoin etäältä.
E
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin keksivät intiaanit. Heillä tupakointi oli usein rituaalinomaista kuten myös virola, koka ja peyote eli meskaliinikaktus. Tupakkaa käytettiin pieninä annoksina piristeenä, ehkäisemään nälän tunnetta sekä kipulääkkeenä. Kristoffer Kolumbus teki matkansa Amerikkaan, minkä jälkeen tupakka levisi Eurooppaan 1500-luvulla, ensin Espanjan ja Portugalin satamakaupunkeihin. Aluksi tupakointia eli "savun juomista", kuten tuolloin sanottiin, pidettiin jonkinlaisena lähes kaikkiin vaivoihin auttavana ihmehoitona. Kirkon piirissä tupakointi tuomittiin sen pakanallisen alkuperän vuoksi. Kolmikymmenvuotinen sotaaiheutti sen, että tupakointi Saksassa yleistyi. Kirjailija Hans Jacob von Grimmelshausen(1622–1676) oli ensimmäisiä tupakan vastustajia.
1600-luvulla piipunpoltto oli suosittua, mutta muoti vaihtui nuuskaamiseen Ludvig XIV:n hovissa, ja englantilainen yläluokka omaksui nuuskan 1700-luvulla. Lääkärit olivat arvostelleet savun juomista, mutta nuuskaaminen sai heidän hyväksyntänsä. Nuuskarasioista tuli seurapiirien villitys, ja nuuskaan oli monia mausteita: sivetti, myski, neilikka, jasmiini, minttu, kumina, sinappi.
Nuuskasta tuli yläluokan, myös papiston huvi, ja piipun polttoa pidettiin rahvaanomaisena. Myös naiset nuuskasivat, ja se oli 1700-luvulla suosituin tapa käyttää tupakkaa. 1700-luvun lopulla ja 1800-luvulla muoti kuitenkin muuttui, kun sikarin poltto ja liitupiippu jälleen yleistyivät. Syy oli tapakulttuurissa. Nuuskaamista alettiin pitää sotkuisena tapana. Aikakauden tunnetuin tupakanvastustaja oli Johann Wolfgang von Goethe (1749–1832).
Savukkeet yleistyivät Ranskassa 1830-luvulla. Ne levisivät muualle Eurooppaan ja sisällissodan jälkeen (1861–1865) myös Yhdysvaltoihin. Savukkeiden suosioon vaikutti uusi tupakan kuivausmenetelmä flue-cured, joka paransi makua.
Savukkeiden leviämistä etenkin Yhdysvalloissa edisti mainonta, jolla siirtolaisten ja köyhien huvista tehtiin houkutteleva. Savuke alettiin yhdistää nuoruuteen, vauhtiin, urheiluun, terveyteen ja muodikkuuteen. Vaikka Yhdysvalloissa naisten tupakointi yritettiin kieltää lailla, myös naisten tupakointi yleistyi.[3]
1600-luvun puolivälin Kiinassa saattoi saada kuolemantuomion tupakan myynnistä tai käytöstä.[4]
Vikipedia spämmääjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounastauko ei oo noin pitkä, spämmääjä.
Luuletko tosiaan että tuollainen varttihullu olis jossain töissä? Ei, kyllä me muut maksetaan hänen nettiharrastuksensa.
Millä te maksatte, täällä roikkumisella? Ei teistä kukaan näytä olevan töissä ainakaan tällä hetkellä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma ympärillä pysähtyy aina kun katsotaan toisiamme silmiin. En näe mitään muuta siinä hetkessä.
Sama.🦧
🤔
Vierailija kirjoitti:
Noita hidalgoja aina löytyy. Koukussa naisten imartelevaan huomioon. Parasta pysyä kaukana, pelkkää päänsärkyä tiedossa.
Älä anna huomiota ihan aina. Joskus voit antaa huomiota ja nauttia siitä kuinka se nousee hattuun.
Vierailija kirjoitti:
🌻🌻💛moi
moi moi💚🌿🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita hidalgoja aina löytyy. Koukussa naisten imartelevaan huomioon. Parasta pysyä kaukana, pelkkää päänsärkyä tiedossa.
Kannattaa kokeilla mennä lähelle ja kehua. Katso kuinka reagoi. Moni kadehtii näitä huomionhakuisia ihmisiä mutta ihan turhaan.
Kuka näitä tuottaa?
En myöskään Wikejä.
sekä hyvää iltapäivää. x