Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (10900)

Vierailija
10781/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tyhmyys haitata persua, jos maine menee, eikä saa seuraa muista kuin maksullisista naisista. 

Vierailija
10782/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko samanlainen puolisollesi?

Millainen? Samanlainen kuin sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10783/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan tarvetta haukkua ketään. Ei sillä mitään aikaan edes saisi.

Myöskään mun haukkumisella ei saa mitään aikaan. Hyvä itsetuntemus ja luottamus on hyvä omata. Ihmisillä on mielipiteitä. Erilaisia. Mielipiteet eivät välttämättä osu oikeaan ja ole faktaa, jos ei toista tunne, oikeasti.

Vierailija
10784/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea peppu sinulla kollega ;)

Vierailija
10785/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa messengeriin. Siellä on sydäntulva 1.3. 

Vierailija
10786/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve mieli ymmärtää rakkauden arvon ja osaa arvostaa sitä, pitää hyvin ja kuin aarretta. Ei voi ymmärtää, miten vilpitön välittäminen on toiselle tarpeen tullen kuraa ja jätettä.

Harva esim. aggressiivisen rakkautta ottaa vastaan. Ei sellaisen rakkautta voi sanoa olevan aarre, jos kohtelu on huonoa kokoajan.

Vierailija
10787/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen todellisuus tuolla ulkona, jossa mainehaitta näkyy sit aikanaan. Säälittävää haukkua ja vainota ihmisiä vuosikausia palstoilla niin, että muutkin sen huomaavat. Vaikka kätyrit olis taas pistetty asialle, niin jäljet johtavat sylttytehtaalle. Erikoisen typerää niiltä aikuisilta, joilla on lapsia.

Mene hoitoon. Kyllä ne sulle jotakin apua keksivät.

Vierailija
10788/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen taakka voi koitua fyysiseksikin. 

Uhkailetko?

Sinulle tuli pelko ja haluat alentaa toista ihmistä. Huomatkaa tämä toiminta.

Olen itse kokenut kuinka kaikki sanomiseni käännetään huonoksi ja lopulta täysin minua vastaan.

Vierailija
10789/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kirjoittaa jotain kaunista sinulle, mutta kaikki tuntuu liian kliseiseltä. Kunpa kaikki olisi hyvin. Tai ainakin olosuhteisiin nähden hyvin. Vaikka en niistä mitään tiedäkään. 🐣

Olosuhteista sen verran, että olisi ihanaa kun kirjoittaisit mulle jotain kaunista 🥹

Vierailija
10790/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea peppu sinulla kollega ;)

Milloin nähtiin? Äsken?

Vierailija
10791/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys ei ole sikäli taakka, että sen kantaja harvoin siitä itse kärsii. Ehkä rasite ennemminkin. Siinä ei vahvoista reisilihaksistakaan ole juuri apua. 

Mieti joskus yön hiljaisina hetkinä, millaista jälkeä teet ja mikä on perintösi monille ihmisille. Miksi haluat pahaa?

Vierailija
10792/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve mieli ymmärtää rakkauden arvon ja osaa arvostaa sitä, pitää hyvin ja kuin aarretta. Ei voi ymmärtää, miten vilpitön välittäminen on toiselle tarpeen tullen kuraa ja jätettä.

Ei sitä aina pysty ymmärtämään mutta sitä voi oppia ymmärtämäön kun ymmärtää toisen ihmisen sisintä.

Vierailija
10793/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä aina pysty ymmärtämään mutta sitä voi oppia ymmärtämäön kun ymmärtää toisen ihmisen sisintä.

Siis ymmärtämään

Vierailija
10794/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä vaan oot liian scifii.

Scifi on parasta mitä ihminen on luonut.

Läpällä tää varmaan on kirjoitettu. Mutta jos ei, niin kannattaa tutustua vähän laajemmin esimerkiksi taidehistoriaan ja tieteellisiin keksintöihin. 😄

Minä olen perehtynyt noihin kaikkiin ja silti samaa mieltä, että scifi on parasta mitä ihminen on saanut aikaan. Ihmeellistä aliarvioimista, ei anna kenestäkään fiksua käsitystä. Esimerkiksi Asimov oli legendaarinen sekä tiedemiehenä että scifi-kirjailijana, mutta tuskinpa sinä tätä tiesit, kun asenne on tuo muutenkin. 
Ei kannata aina olettaa, että ihmisiltä puuttuu tietoa, jos ovat eri mieltä kuin sinä. 

Vierailija
10795/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva esim. aggressiivisen rakkautta ottaa vastaan. Ei sellaisen rakkautta voi sanoa olevan aarre, jos kohtelu on huonoa kokoajan.

Kokoajan rakkaudesta en tiedä, kun en ole kokenut. Sulla on ilmeinen vaikeus ymmärtää, että ilmaus 'koko ajan' on sanaliitto eikä sitä kirjoiteta yhteen. Vai käytätkö tuota tunnisteena?

Vierailija
10796/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen taakka voi koitua fyysiseksikin. 

Tottakai voi, meillä on keho joka voi myös sairastua. Ihan luonnollista.

Vierailija
10797/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samanlainen puolisollesi?

Millainen? Samanlainen kuin sulle?

Niin.

Vierailija
10798/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo yksi aktivoitui ja kuvittelee, että sille kirjoitetaan.

Vierailija
10799/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys ei ole sikäli taakka, että sen kantaja harvoin siitä itse kärsii. Ehkä rasite ennemminkin. Siinä ei vahvoista reisilihaksistakaan ole juuri apua. 

Kyllä kärsii itsekin siitä mutta ei todellakaan kerro siitä.

Vierailija
10800/10900 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikispämmeri tänne heti!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan