Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle liian paljon kantava nainen
Lihava?
Se ottaa kuulemma polviin ja lonkkiin ainakin.
Näin vanhan tutun somepostauksen painostaan, oli ottanut 20kg lisää varteensa ja esitteli turvonnutta olemustaan, joka oli kuitenkin ihan kiinteän oloinen. Näin vanhan tutun silmissä muutos toki huomattava, ja koin kehossani sen hänen olotilansa eli tuli itsellekin raskas ja ahdistava olo kun katsoi häntä.
Kuulemma voi muuten ihan hyvin ja itse pitää vartalostaan, mutta polvet ja lonkat kovilla.
Harmittaa ihmisten puolesta, jos tulee jotain surua ja ahdistusta elämään, jonka myötä paino kipuaa liian ylös. Siitä tulee sitten kaikenlaista ongelmaa, ja painon pudottaminen on työlästä. Mutta toiset siinäkin onnistuu, hattu päästä heille.
Ei sama henkilö meillä kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään sokerikuorrutusta pskan ylle. Se saa haista ja näkyä niin, että muutkin huomaavat, mistä on ollut kyse. Rehellinen sontakuorma on helpompi jättää omaan arvoonsa kuin sokeriset kakkakikkareet.
Toimii, kun et ripottele sokeria yllesi.
Tekisi mieli kirjoittaa jotain kaunista sinulle, mutta kaikki tuntuu liian kliseiseltä. Kunpa kaikki olisi hyvin. Tai ainakin olosuhteisiin nähden hyvin. Vaikka en niistä mitään tiedäkään. 🐣
En ole ikinä haukkunut sinua yhtä törkeästi kuin sinä halusit minua eilen. En edes keksisi yhtä rumia ilmauksia ihmisestä, jota rakastan enkä kenestäkään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään sokerikuorrutusta pskan ylle. Se saa haista ja näkyä niin, että muutkin huomaavat, mistä on ollut kyse. Rehellinen sontakuorma on helpompi jättää omaan arvoonsa kuin sokeriset kakkakikkareet.
Ei minulta savolaisia dissauttavia. x
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. 😢💝
Oletko samanlainen puolisollesi?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä haukkunut sinua yhtä törkeästi kuin sinä halusit minua eilen. En edes keksisi yhtä rumia ilmauksia ihmisestä, jota rakastan enkä kenestäkään muustakaan.
Ei E.
En tunne minuun
obsessoitunutta
mieshenkilöä
henk.koht. --
vaikka asumme samalla
paikkakunnalla.
Lähetän kaipuuterveiset
aivan muulle miehelle.
Jos ja kun lähetän.. x
Kun rakastaa narsistia, vastapalvelukseksi saa turpaan. Win-win. Kauppa on se, joka kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kiinnosta tippaakaan, ei kiinnosta. Hyvä asia sisäistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava?
Oletko itse, paskamako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava?
Se ottaa kuulemma polviin ja lonkkiin ainakin.
Näin vanhan tutun somepostauksen painostaan, oli ottanut 20kg lisää varteensa ja esitteli turvonnutta olemustaan, joka oli kuitenkin ihan kiinteän oloinen. Näin vanhan tutun silmissä muutos toki huomattava, ja koin kehossani sen hänen olotilansa eli tuli itsellekin raskas ja ahdistava olo kun katsoi häntä.
Kuulemma voi muuten ihan hyvin ja itse pitää vartalostaan, mutta polvet ja lonkat kovilla.
Harmittaa ihmisten puolesta, jos tulee jotain surua ja ahdistusta elämään, jonka myötä paino kipuaa liian ylös. Siitä tulee sitten kaikenlaista ongelmaa, ja painon pudottaminen on työlästä. Mutta toiset siinäkin onnistuu, hattu päästä heille.Ei sama henkilö meillä kyseessä
Joo, hän onkin onnellisesti naimisissa :)
Toki varattujakin voi kaivata.
Mulla ei ainakaan tarvetta haukkua ketään. Ei sillä mitään aikaan edes saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kiinnosta tippaakaan, ei kiinnosta. Hyvä asia sisäistää.
Kummasti on kiinnostanut vuosia ja vieläpä kulkea perässä kyyläämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii, kun et ripottele sokeria yllesi.
Totuus on myrkkyä narsistille. Pahat teot ovat pahoja tekoja ja rikokset rikoksia, vaikka ne yrittäisi kääriä kauniisiin valheisiin. Imartelu tehoaa narsisteihin, suurin osa valitsee mieluummin totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan tarvetta haukkua ketään. Ei sillä mitään aikaan edes saisi.
Mulla ei edes tule sellainen mieleen, ikinä, ja saa vain tämmösiltä palstoilta lukea sellaisesta. Käsittämätöntä kaipausketjussa. sivu
En terkkuja enää tohdi lähettää, sillä
minuun obsessoitunut m näyttää
omaavan asenteen 'ellen minä
sinua saa -- en onnea sinulle salli --
ei saa sitten kukaan muukaan.' Mikäli
läpiluitte eilisen idän kommenttisadon,
oli tuo pâkkomielteinen tuhóava
tóksisuus voimakkaasti rivien
välistä luettavissa. E
Olen ollut juuri optimaalinen käyttöesine: sinisilmäinen, rakkauden nälkäinen, tarvitseva, hyväntahtoinen, anteeksiantaminen ja seinään heitettävä