Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10826)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut juuri optimaalinen käyttöesine: sinisilmäinen, rakkauden nälkäinen, tarvitseva, hyväntahtoinen, anteeksiantaminen ja seinään heitettävä
Love yourself first!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle liian paljon kantava nainen
Lihava?
Se ottaa kuulemma polviin ja lonkkiin ainakin.
Näin vanhan tutun somepostauksen painostaan, oli ottanut 20kg lisää varteensa ja esitteli turvonnutta olemustaan, joka oli kuitenkin ihan kiinteän oloinen. Näin vanhan tutun silmissä muutos toki huomattava, ja koin kehossani sen hänen olotilansa eli tuli itsellekin raskas ja ahdistava olo kun katsoi häntä.
Kuulemma voi muuten ihan hyvin ja itse pitää vartalostaan, mutta polvet ja lonkat kovilla.
Harmittaa ihmisten puolesta, jos tulee jotain surua ja ahdistusta elämään, jonka myötä paino kipuaa liian ylös. Siitä tulee sitten kaikenlaista ongelmaa, ja painon pudottaminen on työlästä. Mutta toiset siinäkin onnistuu, hattu päästä heille.Ei sama henkilö meillä kyseessä
Joo, hän onkin onnellisesti naimisissa :)Toki varattujakin voi kaivata.
Hän ei ole naimisissa ja on hyvin hoikka
Hyvin hoikkanakin on kamalaa, jos joutuu mitään kantamaan. Ei riitä voimat, keho on hauras ja voimaton.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoikkanakin on kamalaa, jos joutuu mitään kantamaan. Ei riitä voimat, keho on hauras ja voimaton.
Oletko ollut? Lopeta sitten olettaminen.
En tiedä mitä täällä on tapahtunut. Olin vuorokauden poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä haukkunut sinua yhtä törkeästi kuin sinä halusit minua eilen. En edes keksisi yhtä rumia ilmauksia ihmisestä, jota rakastan enkä kenestäkään muustakaan.
Kun ei kiinnosta tippaakaan, ei kiinnosta. Hyvä asia sisäistää.
Kummasti on kiinnostanut vuosia ja vieläpä kulkea perässä kyyläämässä.
Ootko luumu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, ja sellaista se oli.
Läheiseni on aina ollut alipainoinen, ja se sopii hänelle, mutta eihän hänellä voimaa ole eli keho on voimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut juuri optimaalinen käyttöesine: sinisilmäinen, rakkauden nälkäinen, tarvitseva, hyväntahtoinen, anteeksiantaminen ja seinään heitettävä
Love yourself first!
Välitän kyllä, mutta olen välittänyt myös hänestä. Pahimmalta tuntuu, että välittämisellä ei ole mitään väliä. Yhtä tyhjän kanssa tai vielä pahempaa, että takaisin saa rumuutta.
Henkinen taakka voi koitua fyysiseksikin.
Terve mieli ymmärtää rakkauden arvon ja osaa arvostaa sitä, pitää hyvin ja kuin aarretta. Ei voi ymmärtää, miten vilpitön välittäminen on toiselle tarpeen tullen kuraa ja jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Tia Maria sua kaipaan niin Tia Maria oon yksin
Ei mulle.
Tiia-Maria
Vierailija kirjoitti:
Silloin on hyvä kuntoilla👍
Vierailija kirjoitti:
Uhkailetko?
Toinen todellisuus tuolla ulkona, jossa mainehaitta näkyy sit aikanaan. Säälittävää haukkua ja vainota ihmisiä vuosikausia palstoilla niin, että muutkin sen huomaavat. Vaikka kätyrit olis taas pistetty asialle, niin jäljet johtavat sylttytehtaalle. Erikoisen typerää niiltä aikuisilta, joilla on lapsia.
Ootko kokeillut tehdä piippalakkia foliosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, ja sellaista se oli.
Läheiseni on aina ollut alipainoinen, ja se sopii hänelle, mutta eihän hänellä voimaa ole eli keho on voimaton.
Hoikka voi olla hyvinkin vahva, eikä näy ulospäin. Se riippuu geeneistä, harjoittelusta ja erityisesti siitä kuinka hyvin aivot rekrytoivat lihaksia eli viestivät niille. Tämä voi olla erittäin tehokasta esimerkiksi hoikalla ja hermostollisesti herkällä ihmisellä, vaikka lihasmassan koko olisi pienempi.
Tyhmyys ei ole sikäli taakka, että sen kantaja harvoin siitä itse kärsii. Ehkä rasite ennemminkin. Siinä ei vahvoista reisilihaksistakaan ole juuri apua.
Ei minun.