Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10705)
Tavallinen hellä mies riittää. <3
Mulla kesti 8 vuotta lämmetä suhun. Pidin lämpöä yllä 5,5 vuotta, ja nyt kun huomaan vain huijanneen itseäni, niin kestääköhän kylmeneminenkin sen 8 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis Doorista kattilallinen kuorittavaksi
Älä huijaa, ei oo perunoita siellä vaan sipuli. Tiedän kun on kattonut kerrokset 😊
Näytät ihana niin kuumalta ig-kuvassa, joka postattu 08/25. Voiko joku oikeasti olla noin hot? -lez
Voisin vain katsella sua. Katsella ja katsella, loputtomiin… Sä oot uskomattoman kaunis ja suloinen. Sulla on maailman kiehtovimmat silmät ja kenenkään toisen katse ei oo tyrmänny mua noin. Se kun katseemme kohtaa on mulle liikaa. Sä oot sietämättömän ihana. Jos saisin antautua vain kaikelle vailla minkään maailman esteitä. Mä oon rakastunut suhun täysin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hyväksikäyttää
Ei. Me tehdään vaihtokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä öitä, S.
Samoin S
Vierailija kirjoitti:
Voisin vain katsella sua. Katsella ja katsella, loputtomiin… Sä oot uskomattoman kaunis ja suloinen. Sulla on maailman kiehtovimmat silmät ja kenenkään toisen katse ei oo tyrmänny mua noin. Se kun katseemme kohtaa on mulle liikaa. Sä oot sietämättömän ihana. Jos saisin antautua vain kaikelle vailla minkään maailman esteitä. Mä oon rakastunut suhun täysin.
Naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 8 vuotta lämmetä suhun. Pidin lämpöä yllä 5,5 vuotta, ja nyt kun huomaan vain huijanneen itseäni, niin kestääköhän kylmeneminenkin sen 8 vuotta?
Anns katto nyt, elähän hättäile 🤣😉😅
Mulla kesti 15 vuotta lämmetä häneen.
Sitten alkoikin pian kuumeta ja poltella näppejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttäytynyt aina kuin nunna ja saanut paljon seksuaalista kiinnostusta osakseni, ei siis taida ihan pitää paikkaansa.
Minä käyttäydyn kuin munkki ja en saa seksuaalista käytöstä kohtaani yhdeltäkään naiselta. Pelkästään hupiflirttiä varatuilta joihin ihastun oikeasti.
Minua sattuu syvälle sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis Doorista kattilallinen kuorittavaksi
Älä huijaa, ei oo perunoita siellä vaan sipuli. Tiedän kun on kattonut kerrokset 😊
Tarkoitat varmaan sitruuna. Sellainen minä itkettää molempia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 15 vuotta lämmetä häneen.
Mulla ei kestänyt lämpeneminen mitään mut jalat oli maantiekiitäjämoodissa monta vuotta
Tuo ois kätevää, ettei pääsisi karkuun.