Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10706)
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ketään.
En minäkään.
Terveisiä, peukalo voi hyvin ja roikkuu mukana menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, tekisit mut tosi onnelliseksi, jos laittaisit viestiä ja kertoisit suoraan sydämestäsi kaiken mulle.
Mä tulen huomenna käymään sun luona
Älä, mun mies voi suuttua ja niistää sun nenän. Se on niin söpis, kun on niin mustasukkainen. Viestitellään vaan salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niiin paljon. Näen välillä uniakin sinusta. Kun näin sut taas niin en saa sua mielestä. Laittaisitpa vielä viestiä mulle
Milloinkas me näimmekään?
"missäs olinkaan töissä, en nyt muista"
Tiedän että tää on radikaali ehdotus, mutta voisit itse laittaa sen viestin. Olisi lähes helppoa eikö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niiin paljon. Näen välillä uniakin sinusta. Kun näin sut taas niin en saa sua mielestä. Laittaisitpa vielä viestiä mulle
Milloinkas me näimmekään?
"missäs olinkaan töissä, en nyt muista"
Ai niin Lidlissähän minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan suudeltu. Monet kerrat. Kumpikin mielessä vain, mutta sitäkin ahnaammin. (To Emily)
True dat. Muistatko kun mielikuvitussuudeltiin Kouvolassa, koivut ja kaikkee siellä, ja just kun oltii n pussaamassa meijän sen aikainen koulukiusaaja tuli kaapista ja sanoin sulle että pist ä merkille ja pussaus jäi keske.Ihan noin vaan pisti suuntautumisensa julkiseksi ja kaikki kohahti vaa ja silleen se meni. Sun sukulaisii asuu samassa kaupungissa ja aina kun nään ne tulee mieleen meijän pussaushetki ja se kaappiscene. Mielikuvituspussasin sua siinä hetkessä silti koska se Lissu kiusasi niin paljon meitä ylä-asteella et eipä oikeesti keskeytyny mikää. Älä aiheuta mulle ongelmii näistä mielikuvituspusuista kun sun parasta hain kun vitutti tilanne. Oon kännissä sori. Inhotti etten voinut auttaa sua silloin aiemmin vuosii sitten niitten muiden kaa kun en tiennyt mut nyt tiedän. Power 🦾
Joo nyt oli tosi hassunhauska tarina, mutta eipä liity meidän tarinaan millään tavalla. Ap
Tarvii yhtä kovan kännin lukemiseen kuin kirjoittamiseen. Sivusta
Moni uskaltaa vasta kännissä olla oma itsensä. Jotkut ovat ihan eri ihmisiä selvin päin ja kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Oot Hyvin Erityinen Mies 💗
Olen. Ja sinä erityinen nainen. Rakastan siua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, tekisit mut tosi onnelliseksi, jos laittaisit viestiä ja kertoisit suoraan sydämestäsi kaiken mulle.
Mä tulen huomenna käymään sun luona
Älä, mun mies voi suuttua ja niistää sun nenän. Se on niin söpis, kun on niin mustasukkainen. Viestitellään vaan salaa.
No tavataan hetki muuntajakopin takana kymmenen aikana , siis pm.
Mulle on iskenyt vähän oudosti ujous sun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd ja asb?
Ei ole Anttia ikävä. Ihme kyllä 😜😍
Jalatkin menee veteläksi kun ilmestyt näköpiiriin.
Pitää syödä nyt, aamulla labra, ja yksi testeistä vaatii 10 tunnin paastoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä sylvi. Toivottavasti asiasi eivät ole pahasti huonosti 😭 Koita jaksaa 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd ja asb?
Abs jarrut ei sovi Adhd: lle, pitää olla hieman samaa matskua, yhtä hullutteleva
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Anttia ikävä. Ihme kyllä 😜😍
Antti läks just meneen täältä. Oottele huomiseen ihan tasasesti.
Hienoa. Painoin väärää nappia ja lämmitysjärjestelmä kytkeytyi pois päältä. Jos yöt on vielä kylmiä saatan jäätyä kuoliaaksi.
Jäin kovasti kaipaamaan sua S-mies. Milloin tavataan seuraavan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä suositellaan olemaaan syömättä päivittäin pidempiä, noin 14-16 tunnin aikoja, intermittent fasting.
Tarvii yhtä kovan kännin lukemiseen kuin kirjoittamiseen. Sivusta