Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis Doorista kattilallinen kuorittavaksi
Älä huijaa, ei oo perunoita siellä vaan sipuli. Tiedän kun on kattonut kerrokset 😊
Tarkoitat varmaan sitruuna. Sellainen minä itkettää molempia.
Oot kyllä itkettänyt niin paljon että ties kuinka paljon suolaa oon menettänyt sun takii. Nyt kun keittiössä ollaan 😁
Tässä nessu 🧻, pyyhi nokkas vai tuunko pyyhkii? 🤌
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan rakastunut suhun?
Et
Vierailija kirjoitti:
Miksi me ei olla koskaan suudeltu? Elämä on lyhyt, rakkaani.
Koska hän on liian nuori ja liian varattu.
Ihmiset on erilaisia, turha niitä vertailla. Toiset syttyy samantien jos ovat syttyäkseen, ja toiset voi syttyä vasta vuosienkin jälkeen johonkin tuttuun ihmiseen. Toiset voi syttyä tutustumisen myötä, toisilla se seksuaalinen aspekti joko on tai ei - eli ei tutustumalla tyhjästä kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset ihmiset suivaantuvat kaikesta. Jättäkää elämästänne heidät ennen kuin tekevät siitä helvettiä.
Vastaamattomat ihmiset suivaannuttavat. Valitettavasti.
No kieltämättä joskus, ovat niitä välttelijöitä joita täytyy sitten kostoksi oikein pommittaa vastaamaan. Oppii sitten tai ei. Sodan päätyttyä antaa paskan olla jos ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huijaa, ei oo perunoita siellä vaan sipuli. Tiedän kun on kattonut kerrokset 😊
Oot kyllä itkettänyt niin paljon että ties kuinka paljon suolaa oon menettänyt sun takii. Nyt kun keittiössä ollaan 😁
En tartte nessuu, niistin essuu. -Teidän kokkinne-
Vierailija kirjoitti:
Se on joko ON tai OFF.
Paitsi silloin kun ollaan ovella eikä tiedetä ollaanko tulossa vai menossa,lähtemässä tai saapumassa.
Tapasitko nainen eilen äitisi?
Pörröttäisin hiuksiasi, ottaisin kasvosi kämmenieni väliin ja suutelisin hellästi, kunnes luonnonvoimat ottaisivat omansa.
Sä olet mun työpaikkarakkaus ja siitä ei neuvotella. ei kyllä ikinä sanota sanaakaan katsellaan vaan silmiin ja haaveillaan. Ei oo väärin jos ei kukaan sano mitään eikä kukaan tee mitään. Vaan se sähkö ja ne katseet. Elän sille
Sainpa tänään harvinaista herkkua. Sinun ainuttasi. Emme jaa diagnooseja mutta on mahtavaa jakaa samat oireet ja hengitysilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 8 vuotta lämmetä suhun. Pidin lämpöä yllä 5,5 vuotta, ja nyt kun huomaan vain huijanneen itseäni, niin kestääköhän kylmeneminenkin sen 8 vuotta?
Anns katto nyt, elähän hättäile 🤣😉😅
Loppuu vuodet kesken.
ap
Yritin hymyillä sulle tänään, mutta rupesit jostain syystä tutkiin lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tartte nessuu, niistin essuu. -Teidän kokkinne-
Sepä epäsiistiä. Vie pesuun se essu ja vaihda nessuun. Mee sit messuun lukee ava marioita moisesta teosta senkin lainlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 8 vuotta lämmetä suhun. Pidin lämpöä yllä 5,5 vuotta, ja nyt kun huomaan vain huijanneen itseäni, niin kestääköhän kylmeneminenkin sen 8 vuotta?
Anns katto nyt, elähän hättäile 🤣😉😅
Loppuu vuodet kesken.
ap
Eipä tässä kiire mihinkään, en oo menny minnekkään.
Palstataso