Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (10508)

Vierailija
10401/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen sinua lääkkeeksi tähän ikävään.

Tarvitaan kaksisuuntainen lääkitys.

Vierailija
10402/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi antaa lupa kokeellisille hoidoille, joissa kaipauskoukkua yritettäisiin murtaa psilosybiinillä ja LSD-tyyppisillä aineilla. Ne yhdistettynä ns. siedätyshoitoon voisivat toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin sua treffeille, mutta sanoit että ulkona käyminen ei ole sun juttusi. Otan sen kiinnostuksen puutteena, ellet sitten halua ottaa yhteyttä myöhemmin. En jää kuitenkaan kyselemään enää vaan menen hiljalleen eteenpäin.

m -> n

Vierailija
10404/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi antaa lupa kokeellisille hoidoille, joissa kaipauskoukkua yritettäisiin murtaa psilosybiinillä ja LSD-tyyppisillä aineilla. Ne yhdistettynä ns. siedätyshoitoon voisivat toimia.

Kaivattu on varmaan allerginen mulle, koska hän hylkii minua. 😬

Vierailija
10405/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin kirjan tarinastamme, lukisitko sen?

Lähtisitkö kanssani järvelle?

Vierailija
10406/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎n.😘💙m.

Vierailija
10407/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sinusta. Tykkäisin myös, jos saisin olla sun kans. Minusta tuntuu, että pidät tämän tällaisena, jotta ei tarvitse paljastaa itseään.

Vierailija
10408/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö kanssani järvelle?

Ethän ole sarjahukuttaja?

Vierailija
10409/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
10410/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on varmaan allerginen mulle, koska hän hylkii minua. 😬

En koskaan hylkis ketään kivaa enkä LSDtä. Eri

Vierailija
10411/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota aikaa ihana

Voisitko itse olla aloitteellinen?

En.  Mutta olisi epäkohteliasta jättää vastaamatta, enkä halua loukata sua

Vierailija
10412/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Rämemajavani, vieläkö minua kaipailet?

Vierailija
10413/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sinusta. Tykkäisin myös, jos saisin olla sun kans. Minusta tuntuu, että pidät tämän tällaisena, jotta ei tarvitse paljastaa itseään.

Eipä se itseni paljastaminen haittaa mitään. Enemmän mietin muita etten halua sotkea mitään mitä kenelläkin nyt sattuu olemaan meneillään.

Vierailija
10414/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin sua treffeille, mutta sanoit että ulkona käyminen ei ole sun juttusi. Otan sen kiinnostuksen puutteena, ellet sitten halua ottaa yhteyttä myöhemmin. En jää kuitenkaan kyselemään enää vaan menen hiljalleen eteenpäin.

m -> n

Hyvä nyrkkisääntö on, että jos hän ei tee vastaehdotusta, tarjoa esim. toista ajankohtaa jos ehdotettu ei sovi, hän ei todennäköisesti ole kovin kiinnostunut. Tuo on sellaista "pehmeää" torjuntaa. Ei kehdata suoraan sanoa, mutta samalla oletetaan, että toinen tajuaa. 

Vierailija
10415/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta voisit kirjoittaa näytelmän käsikirjoituksen "Oraalisesta orastuksesta". Sitten voisimme makuuhuoneessasi näytellä sen.

Vierailija
10416/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu, että sinä pidät kaikkea yllä. Omaa kuvitelmaasi, jonka ristiriita havaitun todellisuuden kanssa saa sinut vinkumaan ja hyökkimään ketjussa harhoissasi. Syyttelet kaiken aikaa ihmistä itsesi ulkopuolelta, vaikka sinä olet itse se, joka on vastuussa sinun elämästäsi. Oksa ei roikota ihmistä, ei millään, vaan se on aina ihminen, joka siinä roikkuu. Lopeta luuserointi ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
10417/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinkin saa sitä enemmän huomiota ja hyväksyntää mitä huonompi ihminen on.

Vierailija
10418/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu, että sinä pidät kaikkea yllä. Omaa kuvitelmaasi, jonka ristiriita havaitun todellisuuden kanssa saa sinut vinkumaan ja hyökkimään ketjussa harhoissasi. Syyttelet kaiken aikaa ihmistä itsesi ulkopuolelta, vaikka sinä olet itse se, joka on vastuussa sinun elämästäsi. Oksa ei roikota ihmistä, ei millään, vaan se on aina ihminen, joka siinä roikkuu. Lopeta luuserointi ja kasva aikuiseksi.

Taas se alkaa. Tuo saatanan psylokokointi ja lässytys! Missä se spämmäri viipyy??

Vierailija
10419/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että olen lukossa 🔒 siis ihan järkyttävän syvässä jäässä 🥶🧊

Vierailija
10420/10508 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m -> n

Hyvä nyrkkisääntö on, että jos hän ei tee vastaehdotusta, tarjoa esim. toista ajankohtaa jos ehdotettu ei sovi, hän ei todennäköisesti ole kovin kiinnostunut. Tuo on sellaista "pehmeää" torjuntaa. Ei kehdata suoraan sanoa, mutta samalla oletetaan, että toinen tajuaa. 

Nyrkkisääntö ja itsestäänselvyys. Joopajoopa!           -vauvaa tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan