Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (10575)

Vierailija
10441/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin sua treffeille, mutta sanoit että ulkona käyminen ei ole sun juttusi. Otan sen kiinnostuksen puutteena, ellet sitten halua ottaa yhteyttä myöhemmin. En jää kuitenkaan kyselemään enää vaan menen hiljalleen eteenpäin.

m -> n

Hyvä nyrkkisääntö on, että jos hän ei tee vastaehdotusta, tarjoa esim. toista ajankohtaa jos ehdotettu ei sovi, hän ei todennäköisesti ole kovin kiinnostunut. Tuo on sellaista "pehmeää" torjuntaa. Ei kehdata suoraan sanoa, mutta samalla oletetaan, että toinen tajuaa. 

Roikottamista tuo on.

Vierailija
10442/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin sua treffeille, mutta sanoit että ulkona käyminen ei ole sun juttusi. Otan sen kiinnostuksen puutteena, ellet sitten halua ottaa yhteyttä myöhemmin. En jää kuitenkaan kyselemään enää vaan menen hiljalleen eteenpäin.

m -> n

Hyvä nyrkkisääntö on, että jos hän ei tee vastaehdotusta, tarjoa esim. toista ajankohtaa jos ehdotettu ei sovi, hän ei todennäköisesti ole kovin kiinnostunut. Tuo on sellaista "pehmeää" torjuntaa. Ei kehdata suoraan sanoa, mutta samalla oletetaan, että toinen tajuaa. 

Ei kuitenkaan aina. Jotkut on sosiaalisesti kömpelömpiä, ja tuollainen voisi olla sellaisenkin kommentti. Ap varmaan tietää, millainen ihminen kyseessä, ja osaa arvioida onko tuo torjunta vai mahdollisesti jotain muuta. 

Ei se siltikään ole sen aloitteentekijän homma jollain sorkkaraudalla vääntää toisesta, että sattuisiko nyt ehkä kuitenkin kiinnostamaan, vaikkei mikään siihen viittaa. Aloite on tehty, jos kiinnostaa niin sosiaalisesti kömpelömpi on hyvä ja tekee jotain. 

Riippuu niin paljon tilanteesta ja sen tulkinnasta. Jos toinen vaikka tarkoitti että haluaa tehdä mielummin jotain muuta kuin mennä ulos ja toinen ottaa sen heti totaalisena torjuntana, kun aihe on herkkä, niin kyllä siinä pieleen voi mennä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10443/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisinkin saa sitä enemmän huomiota ja hyväksyntää mitä huonompi ihminen on.

Jotta saisi seksuaalista kiinnostusta, pitäisi tavalla tai toisella ilmaista olevansa seksuaalinen ihminen. Jos käyttäytyy kuin nunna, saa nunnan kohtelua. 

Tää ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa. Siveä käytös vetää miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi. 😇 Mistä lie johtuu.

Vierailija
10444/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisinkin saa sitä enemmän huomiota ja hyväksyntää mitä huonompi ihminen on.

Jotta saisi seksuaalista kiinnostusta, pitäisi tavalla tai toisella ilmaista olevansa seksuaalinen ihminen. Jos käyttäytyy kuin nunna, saa nunnan kohtelua. 

Nunnankaipaajan paluu 🤣🤣🤣

Huoh.

Älä nunnis viitti 😅

Sivu

Vierailija
10445/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain 💖

Vierailija
10446/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä aiheella... 😐 ei oo hyvä

Vierailija
10447/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi miettiä nunnia ja munkkeja. Jos rakastaa, kaikki tulee luonnostaan.

Vierailija
10448/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐥

Vierailija
10449/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvii jos rakastaa niitä nunnia 😂

Vierailija
10450/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä aiheella... 😐 ei oo hyvä

Ihan millä vaan. Tikusta nyt asiaa.

Vierailija
10451/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kiva ohjaus oikealle raiteelle.

Vierailija
10452/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sinusta. Tykkäisin myös, jos saisin olla sun kans. Minusta tuntuu, että pidät tämän tällaisena, jotta ei tarvitse paljastaa itseään.

Tykkään myös paljon. Olen vähän neuvoton, miten sen voisin kertoa sulle suoraankin kuin vaan täällä mutkitellen.

Vierailija
10453/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus hukkuu ohikseen kuin särki lahteen.

Vierailija
10454/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin sulle paljon. Mutta olisin halunnut puhua paljon enemmän. Ja ennen kaikkea suudella sun ihanaa suuta.

Vierailija
10455/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttäytynyt aina kuin nunna ja saanut paljon seksuaalista kiinnostusta osakseni, ei siis taida ihan pitää paikkaansa. 

Minä taas olen rohkeampi mutta kuitenkin siveämmästä päästä, käytöskin hieman tyylikkäämpää eivätkä sopivat miehet juurikaan lähesty (vaatii itsevarmuutta ja ripauksen rohkeutta), muuten seuraa saisi kyllä laidasta laitaan. En kuitenkaan väitä että saisin huomiota kovinkaan paljon mutta se sopii minulle. Lähestyn itse kiinnostavia miehiä jos siltä tuntuu.

Vierailija
10456/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hellä hipaisu

Vierailija
10457/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m -> n

Ei kuitenkaan aina. Jotkut on sosiaalisesti kömpelömpiä, ja tuollainen voisi olla sellaisenkin kommentti. Ap varmaan tietää, millainen ihminen kyseessä, ja osaa arvioida onko tuo torjunta vai mahdollisesti jotain muuta. 

Ei se siltikään ole sen aloitteentekijän homma jollain sorkkaraudalla vääntää toisesta, että sattuisiko nyt ehkä kuitenkin kiinnostamaan, vaikkei mikään siihen viittaa. Aloite on tehty, jos kiinnostaa niin sosiaalisesti kömpelömpi on hyvä ja tekee jotain. 

Riippuu niin paljon tilanteesta ja sen tulkinnasta. Jos toinen vaikka tarkoitti että haluaa tehdä mielummin jotain muuta kuin mennä ulos ja toinen ottaa sen heti totaalisena torjuntana, kun aihe on herkkä, niin kyllä siinä pieleen voi mennä.  

Kyllä jaksatte suoltaa pa-skaa toisten viesteistä. Toivon tänne sitä Wikipedia spämmääjää.

Mutta mitä itse saatte moisesta ohiksesta.                -pas.kaa tämäkin

Vierailija
10458/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullisia leivonnaisia nunnat ja munkit, erityisesti tykkään piispiksestä.

Vierailija
10459/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttäytynyt aina kuin nunna ja saanut paljon seksuaalista kiinnostusta osakseni, ei siis taida ihan pitää paikkaansa. 

Minä taas olen rohkeampi mutta kuitenkin siveämmästä päästä, käytöskin hieman tyylikkäämpää eivätkä sopivat miehet juurikaan lähesty (vaatii itsevarmuutta ja ripauksen rohkeutta), muuten seuraa saisi kyllä laidasta laitaan. En kuitenkaan väitä että saisin huomiota kovinkaan paljon mutta se sopii minulle. Lähestyn itse kiinnostavia miehiä jos siltä tuntuu.

Minä, minä, minä jne

Vierailija
10460/10575 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus kuljet kaupungilla kohti, vastaathan hymyyni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän