Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (90372)

Vierailija
90301/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesi oli niin totinen, että tulin mietteliääksi. 

Vierailija
90302/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.

Mä en tiedä mut haluaisin kyl tietää, mulle sais vuodattaa kaikki huoletkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90303/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän semmonen tunne, että tämä ei ollut tässä. Aika näyttää.

Vierailija
90304/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä ystäviä löytyis, kun aikuisena on vaikea löytää ketään. Tunnen oloni niin yksinäiseksi, kun musta ja kaivatusta ei tullutkaan mitään. Minnekään deittipalstoille en ole menemässä.

Oletko kenties menettänyt ystäväsi ja mistähän syystä?

Juurihan kerroin, ettei kaivatusta ja minusta tullutkaan mitään. Parempi olla tietämättä syytä, luulen, et se loukkais vieläkin enemmän, jos tietäisin.

Mulla on sama tilanne, mut tiedän syyn, vaikka hän ei itse sitä sanonut. Ei silti loukkaa eikä muuta sitä mitä ajattelen hänestä. Irl annan olla rauhassa, mut vielä välillä pitää tänne avautua terapia mielessä. Silti vain kauniita tekstejä hänelle/hänestä. 

Vierailija
90305/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asettunut mun lihaksiin ja sydämeen. Ja vaikka se tuo kipua, en koe sitä heikkoutena. 

Vierailija
90306/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.

Tämä fakta kirpaisee tekosyiden keksijöitä. Ovat menettäneet mahkunsa rakkauteen narsisminsa myötä. Jokainen muunlainen kaipaava mies on yhteydessä ja tietää kaivattunsa elämästä ja kuulumisista. 

Miksi sinä olet täällä? Yksinkertaisuuden takiako? 

Vierailija
90307/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä fakta kirpaisee tekosyiden keksijöitä. Ovat menettäneet mahkunsa rakkauteen narsisminsa myötä. Jokainen muunlainen kaipaava mies on yhteydessä ja tietää kaivattunsa elämästä ja kuulumisista. 

Kaipaan vaimoa joka on kauppaostoksilla. En päässyt migreenin vuoksi mukaan. Toipumassa. Sinulle taisi kirpaista, kun osui. Ei kannata olla itsekäs paskiainen. 

Vierailija
90308/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tollukka ikinä ajatellut että jonkun kaivattu ei välttämättä edes tiedä olevansa kaivattu tai halua olla kaipaavan kaivattu. Tekstisi on manipuloiva, joka on narsismin yksi piirteistä

Vierailija
90309/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähden juoksentelemaan häpyhuulet lepattaen.

Se..

on eko

teko

menoX

👋

Ok. Taas mennään. 💀

Näitä minuun räkästyneen skitsøfreniapotilaan 

pilünhuljutuksia ilmenee. 🤷

Olen pahoillani. H*llulla on

huvinsa. En näitä liputa. 👋

Antaa superfanin fanata

omalla tyylillään - in reversed.

Olen tarkastellut kansaamme

via Vauvis pari vuotta päivittäin.

'Ahmittuani' energioitanne olen 

toistuvasti päätynyt huomaamaan 

juuri tämän saman ilmiön 

- displays emotions in

reversed manner-tapa. Se näyttää  

olevan suomalaisille huomattavan

tyypillistä. Usein kàteuden

ja mustan sukan projektiona

havisevan koulupoika/tyttöihastuksen 

ilmaisemisen rinnalla.

Hyvää aamupäivää OgElasta/

hengen hiljaisesta Onnelasta. x

Vierailija
90310/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mut haluaisin kyl tietää, mulle sais vuodattaa kaikki huoletkin

Ja laiskana paskana et kysy? 

Vierailija
90311/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää jotai otteita kirjasta nimeltään "Ehkä empatiakyky" ?

Vierailija
90312/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan vaimoa joka on kauppaostoksilla. En päässyt migreenin vuoksi mukaan. Toipumassa. Sinulle taisi kirpaista, kun osui. Ei kannata olla itsekäs paskiainen. 

Ja vielä jakomielitautinen, hyvää elämää trolli

Vierailija
90313/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä ystäviä löytyis, kun aikuisena on vaikea löytää ketään. Tunnen oloni niin yksinäiseksi, kun musta ja kaivatusta ei tullutkaan mitään. Minnekään deittipalstoille en ole menemässä.

Oletko kenties menettänyt ystäväsi ja mistähän syystä?

Juurihan kerroin, ettei kaivatusta ja minusta tullutkaan mitään. Parempi olla tietämättä syytä, luulen, et se loukkais vieläkin enemmän, jos tietäisin.

Mulla on sama tilanne, mut tiedän syyn, vaikka hän ei itse sitä sanonut. Ei silti loukkaa eikä muuta sitä mitä ajattelen hänestä. Irl annan olla rauhassa, mut vielä välillä pitää tänne avautua terapia mielessä. Silti vain kauniita tekstejä hänelle/hänestä. 

Juu, terapiamielessä minäkin tänne asioita kirjoittelen. Oon kai koukuttunutkin tästä sivustosta, niin et pakko lueskellä tätä jatkuvasti.

Vierailija
90314/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "kirjan" tekstit eiku vaa jatkuu

Vierailija
90315/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet asettunut mun lihaksiin ja sydämeen. Ja vaikka se tuo kipua, en koe sitä heikkoutena. 

Tuttua.

Vierailija
90316/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset terveiset, että nessut roskiin, kolmiraitaset jalkaan ja kohti aurinkoa.

Vierailija
90317/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tollukka ikinä ajatellut että jonkun kaivattu ei välttämättä edes tiedä olevansa kaivattu tai halua olla kaipaavan kaivattu. Tekstisi on manipuloiva, joka on narsismin yksi piirteistä

No siinähän se vika sitten onkin jos se ei tiedä. Olisi kenties tarpeen kertoa. Kyllä tässä joku muu se tollukka on. Saamaton narsistinen vätys? 

Vierailija
90318/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muistakaas, että lauantaipäivät on aina vaikeita tuolle yhdelle lajitoverille. Se ilmenee ilkeilynä, jota ei kannata omia ollenkaan. 

Vierailija
90319/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseesi oli niin totinen, että tulin mietteliääksi. 

Nämä on taas näitä draamansiemeniä täällä. Voi olla tehokas, yllättynyt, mietteliäs, pokkaa omaava, nurkkaan toista ajamaton, tilannetajuinen, väsynyt tai vaikka mitä mutta juu, totinen on ehdottomasti ongelman merkki. Henkilön pitää virnuilla hallitsemattomasti vilauksestakin toista, se ei kävisi epäkäytännölliseksi oikeassa elämässä. Ja vaikka noin tai ei-totisesti olisi nähtyä satoja kertoja aiemmin, totisempi hetki pyyhkii kaiken mennessään kuitenkin ja pitää nollata laskuri. Mitä vain kunhan ei tarvitse toimia. :P

Vierailija
90320/90372 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekstini ovat omiani.

Ei referointeja, ei keinoälyä.

Vain uniikkeja OgEismeja. E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi