Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90295)
Ei mitään esitystä. Ehkä osin tiedostamaton suojautuminen omilta vihan, surun ja pelon tunteilta.
Mä olisin mielummin soittanu, kun koittanu tunkee asiaa rajoitettuun viestiin. Nyt näytän lähinnä sekopäältä. -T
Huomiselle suunnittelit kalareissua, mitäs tänään? Olisin halunnut tulla sinun nurkillesi lenkille, mutta ei onnistu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka aina viisastelet viesteihini: Et tiedä asiasta mitään, joten pidä leveä lärvisi kiinni. Olet hyödyllinen idootti narsisteille ja muille pahoille, kun jatkuvasti komppaat heitä ja lyöt lyötyä. Tuolla tavalla toimii narsistien hovi. Olet oiva esimerkki sellaisesta.
Tiedän aivan liikaa, koska tänne kirjoittelet. Mikä pakko sinun on täällä anonyymisti purkaa selkeitä ongelmia, jotka pitäisi sinun itsesi vuoksi ehdottomasti saada ratkaistua. Ei sinulla ole oikeitta tulla aina muiden viesteihin syyttelemään ja negailemaan. Vaikutat luvalla sanoen erittäin narsistiselta itsekin, kun et lainkaan piittaa muista. Sallit itsellesi oikeuden alkaa v*ttuilemaan ulkopuolisille täällä ja sitten olet kuin persuuksiin ammuttu karhu, kun sinulle siitä sanoo. Et sinä täällä saa asioitasi hoidettua ja ratkaistua.
Jos olet oikeasti narsistiin rakastunut, tiedät mihin se johtaa. Olet aivan selvästi henkisen avun tarpeessa, joten hakeudu hyvä ihminen sen pariin. Varmasti tekee kipeää ja ei ole helppo mennä, mutta tee se itsesi kannalta. Äläkä kosta ongelmiasi muille. Äläkä nyt missään tapauksessa omi täältä, on valtavan suuri todennäköisyys, ettei ne rakkausviestit ole sinulle päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Krapula naamat...
No niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki siitä on kertonut kaikki vuosien aikana tapahtunut, mutta rakastunut mieli haluaa uskoa muuta varsinkin, kun täällä niitä tunteita on hehkutettu.
Jos et päivästä toiseen harhaisena vinkuisi täällä ja et olisi kategorisesti poissulkenut ajatusta, että sinulle ei täällä kukaan mitään kirjoita, voisin tuntea myötätuntoa. Nyt en tunne, olet kaiken ansainnut.
Olet koulukiusaajien sukua.
Ei todellakaan ole. Sama häirikkö kiusaa koko palstaa vuodesta toiseen, eikä ole muista mitään piitannut. Jos joku huoneessa olija kaiken aikaa potkii huonekaluja ja ulisee, sille pitää sanoa. Tuollekin on monta kertaa sanottu sievästi, että hoitaisi asiansa irl tai lakkaisi kiusaamasta muita, eikä ole tehonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka aina viisastelet viesteihini: Et tiedä asiasta mitään, joten pidä leveä lärvisi kiinni. Olet hyödyllinen idootti narsisteille ja muille pahoille, kun jatkuvasti komppaat heitä ja lyöt lyötyä. Tuolla tavalla toimii narsistien hovi. Olet oiva esimerkki sellaisesta.
Tiedän aivan liikaa, koska tänne kirjoittelet. Mikä pakko sinun on täällä anonyymisti purkaa selkeitä ongelmia, jotka pitäisi sinun itsesi vuoksi ehdottomasti saada ratkaistua. Ei sinulla ole oikeitta tulla aina muiden viesteihin syyttelemään ja negailemaan. Vaikutat luvalla sanoen erittäin narsistiselta itsekin, kun et lainkaan piittaa muista. Sallit itsellesi oikeuden alkaa v*ttuilemaan ulkopuolisille täällä ja sitten olet kuin persuuksiin ammuttu karhu, kun sinulle siitä sanoo. Et sinä täällä saa asioitasi hoidettua ja ratkaistua.
Jos olet oikeasti narsistiin rakastunut, tiedät mihin se johtaa. Olet aivan selvästi henkisen avun tarpeessa, joten hakeudu hyvä ihminen sen pariin. Varmasti tekee kipeää ja ei ole helppo mennä, mutta tee se itsesi kannalta. Äläkä kosta ongelmiasi muille. Äläkä nyt missään tapauksessa omi täältä, on valtavan suuri todennäköisyys, ettei ne rakkausviestit ole sinulle päinkään.
Juuri näin. Sairasta elää tuolla tavalla ja negailla joka ainoaan kauniiseen kaipausviestiin. Kertoo myös henkisestä lapsellisuudesta, kuten yleensäkin tulla ikäväketjuun aiheuttamaan pahaa mieltä. Syy tuollaiseen löytyy vain ja ainoastaan peilistä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä järki tässä on ollut. Minusta ei yhtikäs mikään. Minulle jää sotkujen siivoaminen, kiitos siitä. Älä sotke muiden elämiä. Sen verran voit kunnioittaa toisten perheitä ja parisuhteita.
Jos sinun parisuhde on mennyt rikki siksi, että olet ketjusta kaikenlaista ominut, syy on peilissä.
Se ei ole mennyt rikki ketjun takia vaan oikean elämän asioiden takia. Sori siitä. Lopeta maalittaminen.
Jos kirjoitat, kuinka täällä hehkutetaan rakkautta ja irl kyyti kylmää, niin kyllähän sinä olet täältä omimalla pilannut. Lopeta anonyymi syyllistely ja ketjun käyttäminen terapiana, niin saat olla rauhassa. Nyt olet täysin rajaton idiootti, joka vinkuu joka suuntaan, etkä edes älyä omaa huonoa käytöstäsi.
Gepardit kärsii herkästi ahdistuksesta. Joissakin eläintarhoissa niille annetaan koiranpentu kasvamaan kaveriksi yhtä aikaa, henkiseksi tueksi.
Vaikka toi emoji taitaa kyl leopardi
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa päivää Jonnalle! Ja kiitos 💐
En tiedä kuka olet mutta ole hyvä. Jätin aamulla vain siskolleni synttäriviestin, muuten en ole keskusteluissa mukana. Kivaa päivää kaikille yhteisesti.
Vastaan ihan Sivusta omanaan.
Hyvinkin voi joku omia tekstejä. Vaikka luulisit ettei voi. Jos kuulostaa omituiselle miten joku lahjoittaa kertaakaan tapaamattomalle usalaiselle upseerille itseensä rakastuneille koko omaisuutensa. Kun lopulta saa siipeensä tavalla tai toisella niin voi olla Iso romahtaminen edessä. Vaikea masennus ja ehkä sen elämän loppuminen lopulta. Hetki kun vedetään jalat alta juuri kun olit niissä pilvilinnoissa ja kuvittelit kohdanneesi elämäsi rakkauden ja vielä molemminpuolisesti. Eipähän trolleilla ole kiinnostusta ja ehkä osalla jopa tarkoituksenakin tuhota jonkun hauraan elämä. Eikä ne edes näe jos joku onkin tehnyt jotain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Gepardit kärsii herkästi ahdistuksesta. Joissakin eläintarhoissa niille annetaan koiranpentu kasvamaan kaveriksi yhtä aikaa, henkiseksi tueksi.
Henkinen tuki voi pelastaa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka toi emoji taitaa kyl leopardi
Kyllkyll. Leopardi/pantteri, ehkä hiukan puuma. Semmonen ihana kissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin mielummin soittanu, kun koittanu tunkee asiaa rajoitettuun viestiin. Nyt näytän lähinnä sekopäältä. -T
No eipä ole tullut viestiäkän. Että silleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole tullut viestiäkän. Että silleen
kyllä mä olen omalle kaivatulleni ig:ssä laittanu. -T 😊
Minun kaivattu ei enää kauhistu, vaikka istun viereen. Elämän pieniä iloja.
Odotus palkittiin ja sun eilinen hymysi oli vielä kauniimpi kuin muistinkaan. Sori siitä mutten pystynyt kuin ajattelemaan miten upeaa olis suudella sun kutsuvaa amorinkaarta, katsoa ihan läheltä taivaansinisiä silmiäsi, sulla on muuten todella kauniit hampaat myös. Mun sydän suli kun nauroit mun jutuille.
No en huomaa. Varmaan ammattinsa vuoksi kaivatun täytyykin tehdä monia juttuja :/ Mutta T kaivatulla olisi ollut mahdollisuus soittaa mulle ihan asiastakin tässä vastikään, mutta eipä soittanut. If he wanted he would :(