Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (90345)

Vierailija
90281/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booty sweat

Vierailija
90282/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vastaat tohjon nimeen aina, että "kyllä hän tietää", ni älä omi mun viestejä. -T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90283/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan ihan Sivusta omanaan. 

Hyvinkin voi joku omia tekstejä. Vaikka luulisit ettei voi. Jos kuulostaa omituiselle miten joku lahjoittaa kertaakaan tapaamattomalle usalaiselle upseerille itseensä rakastuneille koko omaisuutensa. Kun lopulta saa siipeensä tavalla tai toisella niin voi olla Iso romahtaminen edessä. Vaikea masennus ja ehkä sen elämän loppuminen lopulta. Hetki kun vedetään jalat alta juuri kun olit niissä pilvilinnoissa ja kuvittelit kohdanneesi elämäsi rakkauden ja vielä molemminpuolisesti. Eipähän trolleilla ole kiinnostusta ja ehkä osalla jopa tarkoituksenakin tuhota jonkun hauraan elämä. Eikä ne edes näe jos joku onkin tehnyt jotain itselleen. 

Kyllä täällä omitaan. Ihmettelen aina suuttumista, jos muistutetaan omimisesta, koska se voi olla haitallista. Jotkut kirjoittelee hyviä viestejä ihastukselleen, ja niitä sitten osa haluaa niin kovasti omia, että alkavat lopulta uskoa. Todellisia trolleja vahingollisempia nämä toisilleen ovat, kun harhoissaan ruokkivat toisiaan "vastaillen kuin kaivatulleen". Osalle se voi olla rakkauslarppia, mutta osa on tosissaan. Ja sitten ketjun vakkarit, joilla ei ole muuta ja haluavat siksi pitää ketjua elossa ja pitää porukkaa täällä.

Kaikki eivät ole sekaisin tai tee mitään väärää, mutta heitä on vähemmistö, joten meno on melko kaoottista. 

Vierailija
90284/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gepardit kärsii herkästi ahdistuksesta. Joissakin eläintarhoissa niille annetaan koiranpentu kasvamaan kaveriksi yhtä aikaa, henkiseksi tueksi. 

Henkinen tuki voi pelastaa elämän.

Niin. Tässä olennaista on se, ettei näitä gepardeja yritetä lääkitä pöhnään, vaan toimitaan sen mukaan mikä oikeasti auttaa. Sama pitäisi olla ihmisten kohdalla.

Vierailija
90285/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein montakin juttua kaivattua varten. Huomaakohan mitään.

No en huomaa. Varmaan ammattinsa vuoksi kaivatun täytyykin tehdä monia juttuja :/ Mutta T kaivatulla olisi ollut mahdollisuus soittaa mulle ihan asiastakin tässä vastikään, mutta eipä soittanut. If he wanted he would :(

Koskeeko sama sinua? Voisit, mutta et halua. Hauskempi sysätä kaikki aina toisten vastuulle ja odotella kuin tehdä mitään itse. Kannattaa ostaa sellainen puhelin, jolla voi tehdä muutakin kuin vastata. Asian keksii kyllä, jos itse haluaa.

Vierailija
90286/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä järki tässä on ollut. Minusta ei yhtikäs mikään. Minulle jää sotkujen siivoaminen, kiitos siitä. Älä sotke muiden elämiä. Sen verran voit kunnioittaa toisten perheitä ja parisuhteita.

Laita nyt edes että miehelle vai naiselle.

Vierailija
90287/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä järki tässä on ollut. Minusta ei yhtikäs mikään. Minulle jää sotkujen siivoaminen, kiitos siitä. Älä sotke muiden elämiä. Sen verran voit kunnioittaa toisten perheitä ja parisuhteita.

Jos sinun parisuhde on mennyt rikki siksi, että olet ketjusta kaikenlaista ominut, syy on peilissä.

Noinhan se on. Mutta varmaan yleensä taustalla on myös jotain syvempää. sivusta

Vierailija
90288/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei, veli toi mulle just suklaalevyn, karkkipussi ja 250€. Ei sitä ihmisellä turhan päiten ole veljiä.

Vierailija
90289/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta kaivatulleni !

Samoin sinulle🤗

Vierailija
90290/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kivaa viikonloppua..-Anneli🤗

Vierailija
90291/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke muiden elämiä

Tuota sotkijaako kaipaat? Voiko ihminen sotkea tietämättään/tahtomattaan toisten elä(i)miä? 🤔 Ei sen takia kannata ainakaan kaivoon hypätä, jos ei edes tiedä tehneensä sellaista.

Vierailija
90292/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidatkos rakastaa mua

Vierailija
90293/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan

Vierailija
90294/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katoin niin toi karkkipussi oli bubsin, haha. Mulla ei ole mitään fiksaatiota sitä merkkiä kohtaan mut ihan hauska. 

Vierailija
90295/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä ystäviä löytyis, kun aikuisena on vaikea löytää ketään. Tunnen oloni niin yksinäiseksi, kun musta ja kaivatusta ei tullutkaan mitään. Minnekään deittipalstoille en ole menemässä.

Vierailija
90296/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähden juoksentelemaan häpyhuulet lepattaen.

Se..

on eko

teko

menoX

👋

Vierailija
90297/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä ystäviä löytyis, kun aikuisena on vaikea löytää ketään. Tunnen oloni niin yksinäiseksi, kun musta ja kaivatusta ei tullutkaan mitään. Minnekään deittipalstoille en ole menemässä.

Oletko kenties menettänyt ystäväsi ja mistähän syystä?

Vierailija
90298/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.

Vierailija
90299/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties menettänyt ystäväsi ja mistähän syystä?

Juurihan kerroin, ettei kaivatusta ja minusta tullutkaan mitään. Parempi olla tietämättä syytä, luulen, et se loukkais vieläkin enemmän, jos tietäisin.

Vierailija
90300/90345 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.

Tämä fakta kirpaisee tekosyiden keksijöitä. Ovat menettäneet mahkunsa rakkauteen narsisminsa myötä. Jokainen muunlainen kaipaava mies on yhteydessä ja tietää kaivattunsa elämästä ja kuulumisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan