Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90372)
Vierailija kirjoitti:
On vähän semmonen tunne, että tämä ei ollut tässä. Aika näyttää.
Kyllä se oli. Sinä et 150% varmuudella tule juttelemaan ja minä lannistuin eilen lopullisesti.
Astmaoireet vaivaa taas niin et meinasin pyörtyä suihkuun.
Taidan tehdä niin ku Matti Karppanen ja rakennan oman saaren.
Olis vaan pitäny jutella sulle pitempään sillon pari viikkoo sitte eikä hämmentyä sun ujostelusta 😑
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupes itkettämään
Omi vaan mielenvikaisten anonyymien negatiivisia tekstejä IKÄVÄ LANGASSA! 🤦
Kaunis päivä, vielä pääskysetkin tirskuttavat sinisellä taivaalla. Keltaisia lehtiä leijailee lempeästi pihakoivuista, punaiset omenat hehkuvat omenapuissa auringon kultaisessa sylissä. Tykkään meistä! Kaipaan meitä.
Silloin puhuttiin lyhyesti ja sen jälkeen onkin ollut hiljaista. Annan sun olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.
Mä en tiedä mut haluaisin kyl tietää, mulle sais vuodattaa kaikki huoletkin
Ja laiskana paskana et kysy?
Mulla on kai estot somessa, käsittääkseni. Kuulostaa pahalta, tiedän.
Laisk paska keksii valheita. Narsismi 🤡
Ketä kuvittelet manipuloivasi? Se ei ole sinusta kiinnostunut, jollei ota yhteyttä! Tajua se jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupes itkettämään
Omi vaan mielenvikaisten anonyymien negatiivisia tekstejä IKÄVÄ LANGASSA! 🤦
Niin no, en ole aina ihan järkevä, menee vaan tunteisiin niin helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydämisyys on hot 🔥
Sen luonteen piirteen pystyy valehteleen, et edes huomaa kuinka hyvin. Huumori on siinä kun se on ihan sinun silmiesi edessä. Tässä oli jo yksi vihje mistä sen huomaa 😘 se on samanlainen lume kuin "luonnon kaunis".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli. Sinä et 150% varmuudella tule juttelemaan ja minä lannistuin eilen lopullisesti.
No sitten emme olleetkaan oikeita toisillemme. Hyvä tietää.
Jos olet ystäviä vailla, niitä kannattaa etsiä kaltaistensa joukosta. Hengenheimolaisia voi löytyä kuristajakäärmeiden, poikasiaan syövien leijonien, myrkyllisten hämähäkkien, lintujen pesiä ryöväävien rottien tai esimerkiksi käkien joukosta. Maailma on täynnä mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no en sitten tule juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulet lähelleni, käsken sut painumaan helvettiin.
Teit sen jo sanattomasti ja kuunioitan sitä.
Ei ollut sinulle.
Liikuntakerhon vetäjälle pusu.
Tavalliselta työkaverilta
Vierailija kirjoitti:
Kaunis päivä, vielä pääskysetkin tirskuttavat sinisellä taivaalla. Keltaisia lehtiä leijailee lempeästi pihakoivuista, punaiset omenat hehkuvat omenapuissa auringon kultaisessa sylissä. Tykkään meistä! Kaipaan meitä.
Valoisa kirjoitus. Voin ihan kuvitella tuon syksyisen maiseman, ja tykkään myös vielä kaivatustakin.
Hyvät jutut ei kaadu pieneen odottamiseen ja esteisiin. 😗 Jos kaatuu, ei ollutkaan hyvä ja saa mennä.
No kävin testaamassa kahden eri tilin kautta, ei mene viestit läpi. Toki voin tehdä kolmannen jossain kohtaa. Nyt tää kuulostaa vielä pahemmalta. 😅