Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89736)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole oikein motivaatiota mihinkään kun en ole saanut naiselta haleja ,pusuja ja yhdyntää. Yksinäisyys masentaa
Jos olet vapaa, niin kai noita yhden illan juttuja saa. Harvat antaa ennen kuin on vähän enemmän tutustumista takana. sivu
Vierailija kirjoitti:
En aio jäädä luuseriksi kaipausketjuun. Terveisiä.
Ei mulle, mut siirryt luuseriksi tinderiin? 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha joku noussut vähä väärällä jalalla tänää
Ainahan se on täällä pakottamassa muita elämään hänen arvojensa mukaan. Mutulla sitten kertoilee, mikä on ihmiselle hyväksi ja mikä ei, ihan kuin kaikki olisivat samanlaisia.
NIinpä. Siis miten joku fwb:n hehkuttaminen ja siitä jankkaaminen päivästä toiseen edes liittyy otsikkoon. Tää on kaipauspalsta. eri
Se on se ahdasmielisyys, josta syyttää toisia. Jos on aidosti suvaitsevainen, ei nimittele toisia typeryksiksi tai älyllisesti vajaiksi. Siitä just tunnistaa, ettei olekaan itse onnellinen elämässään ja vetää herneet jos joku on eri mieltä. Miten se on keneltäkään pois jos jonkun mielestä ihmistä ei ole rakennettu hyppimään suhteesta toiseen ja säätämään siellä täällä ilman mitään syvempää logiikkaa?
Ahdasmielisyyttä on nimenomaan teidän tapanne olla kieltämässä tai paheksumassa muiden fwb. Eromme on se, että minulla ei ole tarvetta tuomita muiden suhdemalleja, teillä on. Olisiko siinä mahdollisesti syy, miksi käymme tätä keskustelua.
Se on toisilta sillä tavalla pois, että luotte ilmapiiriä, jossa olisi paheksuttavaa elää omalla tavallaan. Lisäksi teidän mielipiteellänne ei ole mitään merkitystä sen kanssa, mikä oikeasti ja todella kenellekin sopii. Sehän on naurettava ajatuskin, koska se perustuu pelkästään omiin olettamuksiinne. Fwb sopii joillekin, ei kaikille. Jos sinulle ei sovi, ei ole pakko harrastaa, mutta älä puutu ja tuomitse ahdasmielisyyksissäsi muita. Muutenkin luotte kaiken aikaa termille merkityksiä, joita sillä ei ole.
Olen aika vakuuttunut, että olette uskovaisia moni. Kannattaa pohtia, miksi teette seksistä niin ison asian. Voisiko se olla yksi syy, miksi seksuaalisia väärinkäytöksia tapahtuu teidän parissa niin usein?
Vierailija kirjoitti:
En saa sinua, koska et halua minua. Mutta etpä sinäkään saa minusta sitä, mitä haluat. Ei ole mitään syytä alistua toiselle optimaaliseen asetelmaan, kun ei itse saa tarvitsemaansa.
Miksi hän ei halua sua? Onko tästä selvyyttä? Missä syy?
Vierailija kirjoitti:
Joku ilman seksiä jäänyt katkero
nimittää narsistiksi ihmistä, joka
kieltäytyy seksuaalisesta kontaktista.
Voiko tyypillisempää olla. Ei!
Naikaa te savolaiset vaan
toisianne, niin hyvä tulee. E
Niin, sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha joku noussut vähä väärällä jalalla tänää
Ainahan se on täällä pakottamassa muita elämään hänen arvojensa mukaan. Mutulla sitten kertoilee, mikä on ihmiselle hyväksi ja mikä ei, ihan kuin kaikki olisivat samanlaisia.
NIinpä. Siis miten joku fwb:n hehkuttaminen ja siitä jankkaaminen päivästä toiseen edes liittyy otsikkoon. Tää on kaipauspalsta. eri
Hehkutusta en ole nähnyt, mutta sen mainutseminen saa kyllä tosiaan ahdasmieliset jankkaamaan ja tuomitsemaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole oikein motivaatiota mihinkään kun en ole saanut naiselta haleja ,pusuja ja yhdyntää. Yksinäisyys masentaa
Jos olet vapaa, niin kai noita yhden illan juttuja saa. Harvat antaa ennen kuin on vähän enemmän tutustumista takana. sivu
Tinderistä myös
Vierailija kirjoitti:
En saa sinua, koska et halua minua. Mutta etpä sinäkään saa minusta sitä, mitä haluat. Ei ole mitään syytä alistua toiselle optimaaliseen asetelmaan, kun ei itse saa tarvitsemaansa.
Mitkä sun omat motiivit, ajatukset toiminnalle on? Millaiselta ne näyttäytyy sen toisen osapuolen silmissä?
sivu
J mä en ole kiinnostunut susta, lopeta turha viestittely täällä. Nolaat vaan itseäs lisää.
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyytänyt viestejä #542.
Olen etäparisuhteessa. E
Miksi sitten täällä kaipaat?
Enpä enää tee juuri sitäkään,
eli terkuttele. Koska køpris saa
joka kerta mustasukkaràgekilarit,
kun puhun kaivatusta tai 'miehestäni.'
Maku näihin palstoihin on mennyt
ilmapiirin ollessa psykiàtrian suljettua
osastoakin tymäkämpi. Plus tuo
elämästäni hêlvetin tehnyt mt kôprofiili.
Hän vei ilon palstailusta. Ikävä kyllä.
E
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on varmaan hyvin nuori... Siksi niin mustavalkoinen ja ärhäkästi tarttumassa täällä kaikkeen... Kun ei ole ihan varma omasta muodikkaasta maailmankuvastaan, kokee erilaiset mielipiteet helposti uhkaksi ja tulee sitten nimitelleeksikin toisia ikävästi... Sitten kun tulee ikää, ei enää hermostu mielipiteiden vaihdosta eikä mene henkilökohtaisuuksiin... Tsemppiä hänelle. Terveisin mustikka-Mummo 👵🏻
Taas väärin. Asetelma on kaiken aikaa ollut se, että minulle sopii jokaisen muodostaa itselleen mieluisa suhde, mutta teille jostakin syystä ei, vaikka asia ei kuulu teille. Miksi koette niin suureksi uhaksi sen, että jotkut haluavat sellaisia suhteita? Miksi koette tarvetta hyökätä sitä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan parhaillaan muumilaakson läpi..💕
Niin varmasti.
Tai siis oon parhaillaan täs lähimmällä tokmannilla 🙂, ehkä käyn tos supparissa, mutta jukra kun on ikävä..
Persreikääni kirvelee.
Tuli sen verran kova kakkapökäle.
Paksu kuin bodarin hauis ja
pinnaltaan juomuinen.
Sulkijalihakseni on löysä,
kuin muovailuvahasta tehty. 😱
Pitää laittaa salvaa. E
'Mustikkamummo' ei ole mun,
velanaisen, nikki.. Symppis mummu
I bet, ei siinä.. E
Nykysin porukka jakaa noi tinderjututkin someen. Just joku nainen tuli feedissä vastaan, kertos kuinka joku mies ilman profiilikuvaa oli luvannu viedä hänet kalastamaan ja sitten kadonnut. Setämiehet siellä sekoilee 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä myös
No ei todellakaan saa tavismiehet helposti yhden illan juttuja Tinderistä tai naamatusten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyytänyt viestejä #542.
Olen etäparisuhteessa. E
Mielenterveys oikuttelee. E
Vierailija kirjoitti:
Persreikääni kirvelee.
Tuli sen verran kova kakkapökäle.
Paksu kuin bodarin hauis ja
pinnaltaan juomuinen.
Sulkijalihakseni on löysä,
kuin muovailuvahasta tehty. 😱
Pitää laittaa salvaa. E
Nå niin. Näistä kun Valtionkonttorin
sihteeri laittais mulle kappalekorvauksen.
Tässä ois aikamoinen pinkka korvausfygyjä
tiskillä. E 🧐🤔🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on varmaan hyvin nuori... Siksi niin mustavalkoinen ja ärhäkästi tarttumassa täällä kaikkeen... Kun ei ole ihan varma omasta muodikkaasta maailmankuvastaan, kokee erilaiset mielipiteet helposti uhkaksi ja tulee sitten nimitelleeksikin toisia ikävästi... Sitten kun tulee ikää, ei enää hermostu mielipiteiden vaihdosta eikä mene henkilökohtaisuuksiin... Tsemppiä hänelle. Terveisin mustikka-Mummo 👵🏻
Taas väärin. Asetelma on kaiken aikaa ollut se, että minulle sopii jokaisen muodostaa itselleen mieluisa suhde, mutta teille jostakin syystä ei, vaikka asia ei kuulu teille. Miksi koette niin suureksi uhaksi sen, että jotkut haluavat sellaisia suhteita? Miksi koette tarvetta hyökätä sitä vastaan?
Miten tää liittyy otsikkoon