Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89724)
Miten tuntemattomien kirjoittajien elämä minua liikauttaisi heidän parisuhteensa
osalta? Ei kertakaikkiaan millin vertaa. E
Pidin sua fiksuna, mutta ei se niin tainnut mennä. (henkilölle, irl)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha joku noussut vähä väärällä jalalla tänää
Ainahan se on täällä pakottamassa muita elämään hänen arvojensa mukaan. Mutulla sitten kertoilee, mikä on ihmiselle hyväksi ja mikä ei, ihan kuin kaikki olisivat samanlaisia.
NIinpä. Siis miten joku fwb:n hehkuttaminen ja siitä jankkaaminen päivästä toiseen edes liittyy otsikkoon. Tää on kaipauspalsta. eri
Mä olen yksityishenkilö.
Tarkoittaa:
en kaipaa minkäänlaista
huomiota tai somehöpinöitä.
Voin sanoa, että elämässäni ei
takuulla ole mitään kiinnostavaa.
He, jotka huomiota hakevat
ja nuolituksista kiksit saavat,
ottavat seuraajia Instaan/Tokiin.
~
Jos ja kun maailmaan vaikutan,
en tee sitä tisseilläni enkä
tarakallani, vaan älyllä
ja osaamisellani;
mikäli vielä somea alan tuottaa.
E
Siellä fäänssitekotukat
nyt kiukkuaa.. 🤷
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha joku noussut vähä väärällä jalalla tänää
Ainahan se on täällä pakottamassa muita elämään hänen arvojensa mukaan. Mutulla sitten kertoilee, mikä on ihmiselle hyväksi ja mikä ei, ihan kuin kaikki olisivat samanlaisia.
NIinpä. Siis miten joku fwb:n hehkuttaminen ja siitä jankkaaminen päivästä toiseen edes liittyy otsikkoon. Tää on kaipauspalsta. eri
Se on se ahdasmielisyys, josta syyttää toisia. Jos on aidosti suvaitsevainen, ei nimittele toisia typeryksiksi tai älyllisesti vajaiksi. Siitä just tunnistaa, ettei olekaan itse onnellinen elämässään ja vetää herneet jos joku on eri mieltä. Miten se on keneltäkään pois jos jonkun mielestä ihmistä ei ole rakennettu hyppimään suhteesta toiseen ja säätämään siellä täällä ilman mitään syvempää logiikkaa?
En aio jäädä luuseriksi kaipausketjuun. Terveisiä.
Minulla ei ole oikein motivaatiota mihinkään kun en ole saanut naiselta haleja ,pusuja ja yhdyntää. Yksinäisyys masentaa
Fwb ei ole mun juttuni
enkä ole siitä täällä puhunut,
vain sen, että > se ei ole
my cup of tea. Minulla on
sekulaari-Babylon-
ihanteita huomattavasti
jalommat aatteet ja sen
muk. inspiraatioidolit.
Kaiken muuttuminen rahalla
ostettavaksi pikaruokalihatiskiksi
ei todellakaan nappaa. E
Siirryt tosielämän luuseriksi?
Vierailija kirjoitti:
En aio jäädä luuseriksi kaipausketjuun. Terveisiä.
Hyvä päätös, tsemppiä!
Juuri silmäilin nopeasti ketjun viimeisimmät kolme sivua, ja sekin teki tiukkaa.
Niin tylsiä ihmisiä ja juttuja täällä, että jos eivät muuten ole ihmisinä latistuneet, niin täällä ainakin latistuvat ajattelultaan erittäin epämielenkiintoisiksi - ja lipuvat näin viimeistään kauemmaksi mistään ihanista ihmissuhteista kaivattunsa tai jonkun kiinnostavan tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tekee oman elämänsä valinnat silloin, kun voi valita ja kun ne eivät vahingoita toisia.
Koskaan ei voi kaikkia miellyttää. Pitää tietää, ketä haluaa miellyttää ja miks.
Eiköhän siinä ollut riittämiin
lätinää Savon maalaistollolta.. E
Martha Elizabeth Kämppi, haluan sinua. Muista, olen taitava n........n...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ollut riittämiin
lätinää Savon maalaistollolta.. E
Eli minulta. x
Ajan parhaillaan muumilaakson läpi..💕
En saa sinua, koska et halua minua. Mutta etpä sinäkään saa minusta sitä, mitä haluat. Ei ole mitään syytä alistua toiselle optimaaliseen asetelmaan, kun ei itse saa tarvitsemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ajan parhaillaan muumilaakson läpi..💕
Niin varmasti.
Henkilö on varmaan hyvin nuori... Siksi niin mustavalkoinen ja ärhäkästi tarttumassa täällä kaikkeen... Kun ei ole ihan varma omasta muodikkaasta maailmankuvastaan, kokee erilaiset mielipiteet helposti uhkaksi ja tulee sitten nimitelleeksikin toisia ikävästi... Sitten kun tulee ikää, ei enää hermostu mielipiteiden vaihdosta eikä mene henkilökohtaisuuksiin... Tsemppiä hänelle. Terveisin mustikka-Mummo 👵🏻
Mussun mussun.