Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyytänyt viestejä #542.
Olen etäparisuhteessa. E
Miksi sitten täällä kaipaat?
Mielenterveys oikuttelee. E
Hän on toinen E. OgE
Tuoksujen taikaa,
kun pieruni raikaa. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etäparisuhteessa. E
Mielenterveys oikuttelee. E
Hän on toinen E. OgE
Älä valehtele!
Se voi olla joku fääns-muovitukka joka näitä väsää, täällä on skitsofreenikkoa runsaasti.
Ei minua hetkauta, en edes liputa tyttökerhon kokkelihuveja. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on varmaan hyvin nuori... Siksi niin mustavalkoinen ja ärhäkästi tarttumassa täällä kaikkeen... Kun ei ole ihan varma omasta muodikkaasta maailmankuvastaan, kokee erilaiset mielipiteet helposti uhkaksi ja tulee sitten nimitelleeksikin toisia ikävästi... Sitten kun tulee ikää, ei enää hermostu mielipiteiden vaihdosta eikä mene henkilökohtaisuuksiin... Tsemppiä hänelle. Terveisin mustikka-Mummo 👵🏻
Taas väärin. Asetelma on kaiken aikaa ollut se, että minulle sopii jokaisen muodostaa itselleen mieluisa suhde, mutta teille jostakin syystä ei, vaikka asia ei kuulu teille. Miksi koette niin suureksi uhaksi sen, että jotkut haluavat sellaisia suhteita? Miksi koette tarvetta hyökätä sitä vastaan?
Miten tää liittyy otsikkoon
Ei millään tavalla. Jospa jatkossa saa haluta myös fwb-suhteen ilman, että joku tulee sitä paheksumaan ja siitä ohistelemaan.
Mun puolesta saa pökäleviestit
olla, täysin yhdentekevää. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etäparisuhteessa. E
Enpä enää tee juuri sitäkään,
eli terkuttele. Koska køpris saa
joka kerta mustasukkaràgekilarit,
kun puhun kaivatusta tai 'miehestäni.'
Maku näihin palstoihin on mennyt
ilmapiirin ollessa psykiàtrian suljettua
osastoakin tymäkämpi. Plus tuo
elämästäni hêlvetin tehnyt mt kôprofiili.
Hän vei ilon palstailusta. Ikävä kyllä.
E
Forces & jaxut 🤗 Mulla on tosi samanlainen fiilis. Huomaan etten jaksa enää ottaa edes puhelinta kovin usein käteen. Mielummin sitä tekee ihan mitä tahansa muuta kuin että olisi vapaaehtoisesti tuollaisten ihmisten kanssa samassa tilassa. Ja vaikka olisikin vain kivoja ihmisiä niin nämä anopalstat saa siltikin aikaan outoja ja turhia mustasukkaisuusdraamoja heidänkin kesken mitä en myöskään jaksa. Näihin on kai hetkellisesti koukuttunut koska ainoa yhteys ihmisiin joihin ei muuten ole mitään yhteyttä. Mutta ei tämä pidemmän päälle ole hyvä. Puhelinpaasto alkanut tuntua ihan mahtavalta idealta.
Haluan naisen joka suojelee mua, antaa lämpöä ja hellyyttä.
Tule kellariin, odotan sinua, miten saan sinut???
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on varmaan hyvin nuori... Siksi niin mustavalkoinen ja ärhäkästi tarttumassa täällä kaikkeen... Kun ei ole ihan varma omasta muodikkaasta maailmankuvastaan, kokee erilaiset mielipiteet helposti uhkaksi ja tulee sitten nimitelleeksikin toisia ikävästi... Sitten kun tulee ikää, ei enää hermostu mielipiteiden vaihdosta eikä mene henkilökohtaisuuksiin... Tsemppiä hänelle. Terveisin mustikka-Mummo 👵🏻
Taas väärin. Asetelma on kaiken aikaa ollut se, että minulle sopii jokaisen muodostaa itselleen mieluisa suhde, mutta teille jostakin syystä ei, vaikka asia ei kuulu teille. Miksi koette niin suureksi uhaksi sen, että jotkut haluavat sellaisia suhteita? Miksi koette tarvetta hyökätä sitä vastaan?
Miten tää liittyy otsikkoon
Ei millään tavalla. Jospa jatkossa saa haluta myös fwb-suhteen ilman, että joku tulee sitä paheksumaan ja siitä ohistelemaan.
AI TÄLLÄ PALSTALLA 😅😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa sinua, koska et halua minua. Mutta etpä sinäkään saa minusta sitä, mitä haluat. Ei ole mitään syytä alistua toiselle optimaaliseen asetelmaan, kun ei itse saa tarvitsemaansa.
Mitkä sun omat motiivit, ajatukset toiminnalle on? Millaiselta ne näyttäytyy sen toisen osapuolen silmissä?
sivu
Toivoin rakkautta, yhteiselämää ja kumppanuutta hyvinä ja huonoina päivinä. Hän ei toivonut samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha joku noussut vähä väärällä jalalla tänää
Joo sen fwb ottikin toisen fwb:n
🤗
Harmi, ettet enää voi etäillä niin kuin ennen 😞
Mulla olis juuri nyt helposti suhde
useisiin hyvännäk. julkkiksiin,
naisiin ja miehiin, jos seksiä kaipaisin.
Ei siitä ole kiinni. Mutta mä elän näin
miten elän. Kenenkään savolaisen
miehen rai naisen kanssa en ole
koskaan puhelinnumeroa vaihtanut -
eikä aikomustakaan IRL tavata.
Olen joskus jotakin henkilöä esim.
komeaksi kehunut,
mutta se ei ole missään nimessä
*pokaamishengessä,
vain ja ainoastaan somen huumoria.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio jäädä luuseriksi kaipausketjuun. Terveisiä.
Ei mulle, mut siirryt luuseriksi tinderiin? 🤦
Tinderistähän on itseasiassa moni ainakin omista tuttavista löytänyt ihan vakavan suhteen. Mutta ei, en tiedä menenkö sinne itse. Tuossa ei nyt ollut pointti mikään seuranhaku, kun sanoin etten aio jäädä tähän ketjuun luuseriksi.
Mun sukat saa pyörimään nainen joka on vahva ja suojeleva.
T. M28
Vierailija kirjoitti:
Nykysin porukka jakaa noi tinderjututkin someen. Just joku nainen tuli feedissä vastaan, kertos kuinka joku mies ilman profiilikuvaa oli luvannu viedä hänet kalastamaan ja sitten kadonnut. Setämiehet siellä sekoilee 😂
Miks tää nainen oli antanut tykkäyksen tuolle setämiehelle jolla ei ollut edes profiilikuvaa?
Hänkin löytyy taatusti Tinderistä feikkiprofiilin takaa. Tekoälyllä voi tehdä kuvan ja keksiä kaiken muun. Sillä tavoin voi saada romantiikkaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet enää voi etäillä niin kuin ennen 😞
Minun kaivattuni voisi harmitella,
kun køprofiili on koko ajan
àggressiivisesti sivulta puskien
sekaantunut *meidän kahden
väleihin käyttäytymällä
kuin omistaisi minut - aivan kuin
kaivattuni olisi tässä se ylimääräinen
ja HÄN minun mieheni.. So totally
twisted! Rage päällä kera sadan
ripuliviestin, kun mustasukka-mood