Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89690)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan päättää siitä, mihin ryhdyn ja mihin en. Sinä et siitä päätä. Voit ruveta itse jollekulle varatulle kakkoseksi, jos se sinusta on oivallinen järjestely. Muista vielä kertoa kotona siitä, uskollinen kun olet.
Toki, mutta sinun halusi ei ole vähemmän opportunistista kuin jonkun toisen erilainen halu. Fwb ei tarkoita mitään kakkosena olemista tai pettämisiä, joten lopeta typerä olkiukkoilu. Ja keskity ylipäätään omiin asioihisi. Jos joku kirjoittaa haluavansa fwb-suhteen, ei sinulla ole mitään oikeutta tulla sitä arvostelemaan. Se ei kuulu sinulle mitenkään, eikä mielipiteesi siitä kiinnosta ketään ja sen esittäminen pyytämättä on epäkohteliasta. Kun et selvästikään tykkää sinun valintojesi arvostelusta, älä tee sitä itse muille. Opi se, saattaa ihmissuhteetkin onnistua sitten paremmin.
Totta kai se tarkoittaa pettämistä, jos kyse on sivusuhteesta, josta puoliso ei tiedä.
Fwb ei tarkoita sitä. Varattu voi toki myös sitä harrastaa, mikä on pettämistä, mutta itsessään termillä fwb ei ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.
Sivusta, mutta kyllä siinä pettää itseään, sydäntään, kehoaan, mieltään ja henkeään. Ei ihmistä ole rakennettu pelleilemään niin kauniin ja syvällisen asian kanssa. Kaikkea mitä voi tehdä, ei kannata tehdä.
Matkalla laatikostasi ulos voisit koettaa havainnoida, että kaikki eivät pidä samoista asioista tai ole muutenkaan samanlaisia. Älä tee typeriä yleistyksiä omista arvoistasi käsin kaikkia koskemaan. On mustavalkoista ja älyllisesti puutteellista tuomita erilaiset suhdemuodot pelleilyksi.
Ihmistä ei ole rakennettu mihinkään, ja jos vähänkin historiaan perehdyt, huomaat ydinperhemallin olevan erittäin uusi ilmiö ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Oon sokerityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan päättää siitä, mihin ryhdyn ja mihin en. Sinä et siitä päätä. Voit ruveta itse jollekulle varatulle kakkoseksi, jos se sinusta on oivallinen järjestely. Muista vielä kertoa kotona siitä, uskollinen kun olet.
Toki, mutta sinun halusi ei ole vähemmän opportunistista kuin jonkun toisen erilainen halu. Fwb ei tarkoita mitään kakkosena olemista tai pettämisiä, joten lopeta typerä olkiukkoilu. Ja keskity ylipäätään omiin asioihisi. Jos joku kirjoittaa haluavansa fwb-suhteen, ei sinulla ole mitään oikeutta tulla sitä arvostelemaan. Se ei kuulu sinulle mitenkään, eikä mielipiteesi siitä kiinnosta ketään ja sen esittäminen pyytämättä on epäkohteliasta. Kun et selvästikään tykkää sinun valintojesi arvostelusta, älä tee sitä itse muille. Opi se, saattaa ihmissuhteetkin onnistua sitten paremmin.
Totta kai se tarkoittaa pettämistä, jos kyse on sivusuhteesta, josta puoliso ei tiedä.
Fwb ei tarkoita sitä. Varattu voi toki myös sitä harrastaa, mikä on pettämistä, mutta itsessään termillä fwb ei ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.
Sivusta, mutta kyllä siinä pettää itseään, sydäntään, kehoaan, mieltään ja henkeään. Ei ihmistä ole rakennettu pelleilemään niin kauniin ja syvällisen asian kanssa. Kaikkea mitä voi tehdä, ei kannata tehdä.
Ei hyvää päivää tuota typeryyden ja ahdasmielisyyden määrää. Sinun maailmasi ei ole kaikkien maailma.
Onkoha joku noussut vähä väärällä jalalla tänää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tuota typeryyden ja ahdasmielisyyden määrää. Sinun maailmasi ei ole kaikkien maailma.
Just tuota tarkoitan. Ihminen muuttuu kovaksi, ilkeäksi ja tuomitsevaksi. Nimittelee muita typerykseksi. Eipä paljon onnellisuus säteile sinustakaan.
Eräälle ihmiselle:
Menikö ihan sun käsikirjoituksen mukaan nyt?
Vierailija kirjoitti:
Joo sen fwb ottikin toisen fwb:n
Minulla ei ole mitään fwb-tyyppiä
viihdyttämässä makkarissani.
Kaivattu on perheenisä. En tiedä
hänen suhteensa tilasta tai
sivusuhteista. Ehkä hänellä on
rakastajatar/rakastaja. Voi hyvin
olla, nuori ja hyvännäköinen kun on.
Niin tai näin, ei tämä ole minun
asiani. Olen sitoutunut omaan
etäsuhdekumppaniini. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuota tarkoitan. Ihminen muuttuu kovaksi, ilkeäksi ja tuomitsevaksi. Nimittelee muita typerykseksi. Eipä paljon onnellisuus säteile sinustakaan.
Sinäkö saat yksin olla ilkeä ja tuomita? Kaltaisillesi hyvin tyypillistä, että yritetään pakottaa kaikki siihen omaan muottiin ja tuomitaan muut tavat pelleilyksi ja haitalliseksi. Etkö oikeasti näe omaa ajatusvinoumaasi?
Vierailija kirjoitti:
Eräälle ihmiselle:
Mulla ei mee, oon täysin kaivatun armoilla
Vierailija kirjoitti:
Kaunista päivää kaivatulleni ja kaikille kaipaajille.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sen fwb ottikin toisen fwb:n
Kyllä. Ihme vikinää. Pitäisi nyt vaan tyytyä ottamaan muiden ohjeet kyselemättä vastaan ja antaa heidän tehdä elämään rajoituksia. Tulkaa kaikki, nauretaan yhdessä tuolle ja ei perustella ollenkaan mitään, vaan keskitytään joukkovoimalla häntä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle ihmiselle:
Elämää ei käsikirjoiteta: Voi toivoa, asettaa tavoitteita ja työskennellä niitä kohti, mutta aina tarvitaan onnea, hyviä sattumia, sopivia olosuhteita ja ennen kaikkea oikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on täällä pakottamassa muita elämään hänen arvojensa mukaan. Mutulla sitten kertoilee, mikä on ihmiselle hyväksi ja mikä ei, ihan kuin kaikki olisivat samanlaisia.
Kateellisten ja mustasukkaisten
tyttökerho-alakoulutyyliset
alanuolitukset eivät minua
mitenkään polulta suista.
Lähinnä hymyilyttävät.
Enemmän køprofiilin
tyyliset sèksuaaliset
hàirinnät ovat niitä asioita,
jotka tuntuvat. Tytöt ovat aina
olleet tyttöjä, ikä 8-90, ei väliä,
susia toisilleen. Ei tämä yllätä.
Onneksi minulla on hyväsydämisiä
kultaisia naisia ystävinäni. E
Hyvää kivaa päivää..-Anneli🤗
Kukin tekee oman elämänsä valinnat silloin, kun voi valita ja kun ne eivät vahingoita toisia.
Joku sekoittaa minut johonkin
toiseen? En ole koskaan täällä
kommentoinut kenenkään
tapaa elää. E
Oon sokerityttö.