Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87897)
Vierailija kirjoitti:
loukkaamalla sitä josta näytät pitävän, voi pilata sen asian.
Niin voit.
Jälleen kerran luulen, että hän lukee näitä. Perustuen irl-juttuihin.
Varo ymmärtämästä. Varo anteeksipyytämistä. Varo itseäsi. Varo elämää. Varo vaaraa.
Haluatko mua vai oletko vain samalla taajuudella?
Ne jotka palkitsevat instagram- ja somepanostajia huomiolla, ovat alinta pinnallista sakkaa mitä maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎💙 öitä.
Ruskeilta sinisille vai ruskeille sinisiltä?
Ruskeilta sinisille.
Sinisiltä (n) myös ruskeille (m) hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaisi ihan kamalasti paljastua täältä. Mutta jos kaipaamani henkilö olisi täällä, se olisi pelkästään söpöä.
Mua ei nolota mikään enää. On söpöä ja hupsua kaivata täällä.
Vierailija kirjoitti:
Halauksen olisin halunnut minäkin.
Milloin tämä?
Vierailija kirjoitti:
🐥
Tää tapittaja on hillittoman söpö! 😊
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran luulen, että hän lukee näitä. Perustuen irl-juttuihin.
Se on aika hyvä peruste
Vierailija kirjoitti:
Haluan ihan tajuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan näin: moi, haluaisitko nähdä ja jutella?
Helppoa. Miksi se on vaikeaa lähettää suoraan? Miksi? Vedän kohta kännit.
Tsemppiä! Kirjoita vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaisi ihan kamalasti paljastua täältä. Mutta jos kaipaamani henkilö olisi täällä, se olisi pelkästään söpöä.
Mua ei nolota enää mikään, mikä liittyy tunteisiin. Johonkin on saatava sanoa, sen mitä haluaisi sanoa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On äärimmäisen säälittävää laittaa vaatimuksia pimpin muodosta. Pääsikö tämä trollaaja valitsemaan aivojaan? Ei selvästikään, kuten ei nenäänsä, silmiään, hampaitaan. Naisen ja miehet sukuelimet ovat juuri sellaiset, jollaiseksi luonto on ne tarkoittanut. Niiden tarkoitus ei ole miellyttää esteettisesti peräkammarin poikaa vaan ne ovat reitti kohtuun, josta on tarkoitus syntyä uutta elämää. Ihan hyvä vain, jos naisen elin karkottaa tollot, ettei heille synny jälkeläisiä.
Ja heteromiestähän ne naisten sukuelimet kyllä miellyttävät esteettisesti. Että jos se p*llu ei miellytä, niin ehkä ruoho on vihreämpää aidan takana miesten kanssa...
Nainen kyllä saa julistaa vaikka mitä vaatimuksia miehen värkin muodosta. Eikä kukaan hauku häntä kaappilepakoksi jos sivulle käyrä prinssinakki ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle, I would if I could. Heeell, would've. Kuinka paljon voi ottaa nokkiinsa jostain mille ei mitään mahda? Ja sen tutkailu josko kuitenkin voisi on sellaista sohjoa ettei siihen sovi toisia sotkea. Eri asia on jos joku haluaa siinä olla, sitten katsotaan missä mennään mutta kuka ihme laittaa asioita tapahtumaan siltä pohjalta? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐥
Tää tapittaja on hillittoman söpö! 😊
Näyttää kyllä vähän pelokkaalta. Sivusta
ei kiinnosta enää pätkän vertaa
Vierailija kirjoitti:
🍯🍯🍯
Kenelle purkkejasi kannat
Olisimme aikamoinen power couple E.