Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88020)
Vierailija kirjoitti:
En tunnistanut sua ensin tänään ja siksi töllötin. Mulla on huono kasvojentunnistus... hävettää
Voi ei.. :D
No semmosta se on joskus.
Tapio, rakas. Öitä t. Johanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin yhteisenä haasteena etsiä sopiva tapa ja julkisuuden määrä olla yhdessä.
Samoin. Se ei kuitenkaan muuta rakkauteni määrää. En koskaan haluaisi sinulle mitään hankaluuksia enkä muutenkaan halua olla juorujen aiheena ja sitähän se väistämättä aiheuttaisi.
Kyllä me jotain keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, laita viesti.
Millainen neitokaiselle saisi olla?
Ei uuno eikä härski hartikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, laita viesti.
Tulee viesteistä mieleen ettei oikein tee vaikutusta sellainen omakehu tai pelkästä menestyksestä tai materiasta puhuminen. Ei anna kovin syvää vaikutelmaa. Sori ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, laita viesti.
Sivusta tilaisin itse laulettuna serenadia kiitos
Vierailija kirjoitti:
💙m->n🤎
😘
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka palkitsevat instagram- ja somepanostajia huomiolla, ovat alinta pinnallista sakkaa mitä maa päällään kantaa.
Höpsistä. Minulla ei ole ikinä niin kiire somea selatessani, etten ehtisi peukuttaa seksikkään typsyn bikinikuvaa. Niihinhän pitää reagoida, jotta algoritmi tietää, että juuri sellaista sisältöä haluan uutisvirtaani. Katsokaa nyt vaikka instassa yourdistractionrose -leidin postauksia. Hän hymyilee aina niin somasti, että itsekin tulee hyvälle tuulelle. Kuinka sellaista ihmiskuntaa ilahduttavaa toimintaa voisi olla tukematta? Jatka samaan malliin, Rose!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, laita viesti.
Tulee viesteistä mieleen ettei oikein tee vaikutusta sellainen omakehu tai pelkästä menestyksestä tai materiasta puhuminen. Ei anna kovin syvää vaikutelmaa. Sori ohis
Niin. Vaikka nuo voisivat jollain tasolla kiinnostaa niin pelkkä itsestä jauhaminen antaa erittäin tylsän vaikutelman. Samoin sellainen hienoinen toisen yläpuolelle nouseminen. Ns hienostelu. Eikä tarkoita sitä, ettei arvostaisi myös elämän makeita ja turhiakin ihanuuksia.
Toivoisin tunnisteellista tänne, mutta mieluiten irl-kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin yhteisenä haasteena etsiä sopiva tapa ja julkisuuden määrä olla yhdessä.
Samoin. Se ei kuitenkaan muuta rakkauteni määrää. En koskaan haluaisi sinulle mitään hankaluuksia enkä muutenkaan halua olla juorujen aiheena ja sitähän se väistämättä aiheuttaisi.
Ei minulle ihmistä, joka ajattelee toisten mielipiteitä omista parisuhdeasioista. Unohda. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, laita viesti.
Vaikka: Moi, mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja laita tunniste
Gallup: Olisiko suhteenne julkistus skandaali?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisiko suhteenne julkistus skandaali?
Kyllä, ainakin jos se tapahtuisi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja laita tunniste
Hän on löytänyt sellaisen, jos käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ihmistä, joka ajattelee toisten mielipiteitä omista parisuhdeasioista. Unohda. Eri
Joillain ihmisillä on myös lapsia.