Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80564)
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis.
Miks sitten kirjoitat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Meidät erotti erilainen arvomaailma. Enkä halua jäädä odottamaan päättämätöntä ihmistä. Elämä on nyt.
Miten muuten itse kerroit päättäisyydestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Minäpä sanon, että vaikka saattaa olla ihan kreisiä, oon rakastanut sua siitä saakka kun nähtiin ekan kerran.
Milloin tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Minäpä sanon, että vaikka saattaa olla ihan kreisiä, oon rakastanut sua siitä saakka kun nähtiin ekan kerran.
Milloin toi eka kerta oli?
Eli lähdit siksi, ettet halunnut nähdä mua. Ilmeisen ällöttävä olen. Siksi et halunnut tervehtiäkään silloin, ettei vain joudu koskettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät erotti erilainen arvomaailma. Enkä halua jäädä odottamaan päättämätöntä ihmistä. Elämä on nyt.
Ulkoiset puitteet ja materia eivät ole mulle tärkeitä, ihmiset ovat.
Hyvästit sitten vapaa- ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiset puitteet ja materia eivät ole mulle tärkeitä, ihmiset ovat.
Ok. Sit et ole ainakaan kaipaamani. Kuulostat minulta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä ankeeta. Hyvästejä ja hyvästien suunnittelua. 😔
Ehkä niitä hyvästejä pitää läpikäydä vielä täällä, jos ei voi kasvotustenkaan sanoa mitään. Harvoin kaikki tapahtuu kerrasta poikki, ensin välttelyä ja sitten lopuksi vihainen mulkaisu.
Tuskin voisin milloinkaan mulkaista häntä vihaisesti... Oon aina näin: "😍" ainakin sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niitä hyvästejä pitää läpikäydä vielä täällä, jos ei voi kasvotustenkaan sanoa mitään. Harvoin kaikki tapahtuu kerrasta poikki, ensin välttelyä ja sitten lopuksi vihainen mulkaisu.
Kyllä on taitavaa! Sivu
Ehkä hänellä on täällä monta odottajaa, joille on lupaillut puoli valtakuntaa. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää A. -A😘
😘t.A
Tulin vaa nopsaa sanoo että reps hieno kuva, näin sen, senkin hassu 😂🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalijärkisen kanssa voi hyvästit jättää reilusti kasvokkain. Mutta jos on jo osoittanut idiootin tapoja, ahdistelemalla niin sellainen ei ymmärrä vaikka hyvästit hakattaisiin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalijärkisen kanssa voi hyvästit jättää reilusti kasvokkain. Mutta jos on jo osoittanut idiootin tapoja, ahdistelemalla niin sellainen ei ymmärrä vaikka hyvästit hakattaisiin päähän.
Stalkkerit ei tosiaan ymmärrä, missä kunkin rajat kulkevat tai ymmärtävät, mutta eivät välitä siitä. -sivu
Voispa stalkata kaivattua 😊😀
Haluut vaan omii ja nu**tella mua kun mulla on muitakin tehtäviä.